Rossini' Geplaatst 15 oktober 2017 Share Geplaatst 15 oktober 2017 Goeie beslissing van de ref. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Wat een vreselijke commentator die David Endt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Spalletti had het weer goed voor elkaar. Echt op een ouderwetse italiaanse manier een gelijkspel gehaald uit bij Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 (bewerkt) Wat een vreselijke commentator die David Endt Kan er eerlijk gezegd echt van genieten. Nog niet Sierd The God Level, maar niet ver daarvan. "Ah daar is Jao Mario. De Humberto Tan van Inter." :D 22 oktober 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden. Heel mijn opgebouwde Unibet saldo staat op Juventus. Stond gister op 4.07 nu op 3.70. Lekker met zweethandjes kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden. Ja heerlijk, misschien wel mijn favo league atm. Al staat deze wedstrijd in de schaduw van de fantastische show die de WK loting is :D :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 (bewerkt) Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden. Had er ook wel zin in maar na 2 minuten ben ik er wel klaar mee. Wat weet Eurosport dat goed te verpesten zeg. Niet alleen merk je niets van de sfeer in het stadion maar dan heb je ook nog 2 van die irritante figuren doorheen praten... Die 2 kunnen hun mond ook maar niet dichthouden ;e ;e 1 december 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Had er ook wel zin in maar na 2 minuten ben ik er wel klaar mee. Wat weet Eurosport dat goed te verpesten zeg. Niet alleen merk je niets van de sfeer in het stadion maar dan heb je ook nog 2 van die irritante figuren doorheen praten... Die 2 kunnen hun mond ook maar niet dichthouden ;e ;e Goh ja die David Endt:r. Ik walg ook echt van die man met ze overdreven romantische gelul. Waarom speelt Napoli niet in hun lichtblauwe thuistenue trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Goh ja die David Endt:r. Ik walg ook echt van die man met ze overdreven romantische gelul. Waarom speelt Napoli niet in hun lichtblauwe thuistenue trouwens? Dat gelul van hem komt altijd zo geforceerd over en het is ook altijd zo verschrikkelijk dom.. Maar lekker een stream opgezet, mindere kwaliteit maar iig is het nu wel te kijken. Geen idee hoezo Napoli niet gewoon in het thuisshirt speelt. Viel me ook al op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 (bewerkt) Kijk juist vaak speciaal voor het commentaar. Sowieso erg groot fan van duo commentaar, met één commentator is het vaak saai (behalve met El Sierd dan natuurlijk). Zet bij PSV bijvoorbeeld vaak een lokaal radiostation met twee verslaggevers. Balen van deze uitslag trouwens. Hopelijk dat Higuain nog een varkenshoofd ofso in zijn bed in hotel in Napoli gaat vinden. 1 december 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 (bewerkt) Glorie glorie glorie! Het is gebeurd! Benevento heeft hun eerste punt gehaald! (2-2 AC Milan) KEEPERGOAL! 3 december 2017 bewerkt door DeJarnoxD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 (bewerkt) Tja, erg trieste start natuurlijk van Gattuso. Tegen de slechtste ploeg in de historie van de Serie A gelijkspelen. Die Chinezen zullen al wel weer een ontslag brief laten opzetten. Jezus, is het ook niet de keeper die een punt pakt voor ze :D 3 december 2017 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 https://streamable.com/c37d1 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Geniaal man. Hopelijk gaan ze nu ook wat vaker punten pakken. Blijven lekker hun eigen ding doen ondanks de resultaten, leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Prachtige goal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Haha heerlijk ja dat Benevento, die geloven ook dat hun stad behekst is en daarom ze geen punten pakken. Mooi man. Dat Milan trouwens, na Seedorf, Inzaghi nu met Gatusso alweer een trainer met haast 0.0 ervaring. Hoe is het mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2017 Share Geplaatst 18 december 2017 Opmerkelijk http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=318941 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 18 december 2017 Share Geplaatst 18 december 2017 Die pot tegen Torino was inderdaad belachelijk. Ik had er op gebet en uiteraard was dat in mijn nadeel. ;c Was half aan het kijken zonder geluid en ik zag spelers om de scheids heen staan. Ze lieten toen de herhaling zien van de handsbal en de scheids liep naar het scherm. Ik dacht dus mooooi, penalty voor Lazio zo meteen. Trekt hij plotseling een rode kaart voor Immobile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 december 2017 Share Geplaatst 18 december 2017 Kan ook alleen in Italië he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 Geen spijt dat ik Napoli - Samp op heb gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 Leuke derby gezien net. Milan verdiend gewonnen met de oudere broer van Donnarumma in doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 Prachtige beelden van Cutrone en Gattuso op t eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Atalanta _O_ Een zeer opvallende kopgoal van Dries trouwens; hij springt niet/nauwelijks tussen twee verdedigers en de keeper, maar de bal valt zo via zijn hoofd binnen. 2 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Tijdens Juventus - Torino wordt voorafgaand een duidelijke overtreding gemaakt. Scheidsrechter gaat de beelden bekijken vanwege de videoref, keurt hem alsnog goed. :D Dan kun je die hele scheids niet meer serieus nemen als je dit niet ziet, zelfs met beelden. https://www.ziggosport.nl/fragment/5013-bij-torino-zijn-ze-niet-blij.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten