Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden.

Heel mijn opgebouwde Unibet saldo staat op Juventus. Stond gister op 4.07 nu op 3.70. Lekker met zweethandjes kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serie A is echt smullen hé dit jaar. Wordt sowieso al steeds leuker de laatste jaren. Heb dit jaar zowaar een paar wedstrijden live zitten kijken op Eurosport 2. Vanavond Napoli - Juve pak ik weer even mee. Dat zou wel weer eens een hele zieke pot kunnen worden.

Ja heerlijk, misschien wel mijn favo league atm.

Al staat deze wedstrijd in de schaduw van de fantastische show die de WK loting is :D :r

​​​​​

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had er ook wel zin in maar na 2 minuten ben ik er wel klaar mee. Wat weet Eurosport dat goed te verpesten zeg. Niet alleen merk je niets van de sfeer in het stadion maar dan heb je ook nog 2 van die irritante figuren doorheen praten...

Die 2 kunnen hun mond ook maar niet dichthouden ;e ;e

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had er ook wel zin in maar na 2 minuten ben ik er wel klaar mee. Wat weet Eurosport dat goed te verpesten zeg. Niet alleen merk je niets van de sfeer in het stadion maar dan heb je ook nog 2 van die irritante figuren doorheen praten...

Die 2 kunnen hun mond ook maar niet dichthouden ;e ;e

Goh ja die David Endt:r. Ik walg ook echt van die man met ze overdreven romantische gelul.

Waarom speelt Napoli niet in hun lichtblauwe thuistenue trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja die David Endt:r. Ik walg ook echt van die man met ze overdreven romantische gelul.

Waarom speelt Napoli niet in hun lichtblauwe thuistenue trouwens?

Dat gelul van hem komt altijd zo geforceerd over en het is ook altijd zo verschrikkelijk dom.. Maar lekker een stream opgezet, mindere kwaliteit maar iig is het nu wel te kijken.

Geen idee hoezo Napoli niet gewoon in het thuisshirt speelt. Viel me ook al op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk juist vaak speciaal voor het commentaar. Sowieso erg groot fan van duo commentaar, met één commentator is het vaak saai (behalve met El Sierd dan natuurlijk). Zet bij PSV bijvoorbeeld vaak een lokaal radiostation met twee verslaggevers.

Balen van deze uitslag trouwens. Hopelijk dat Higuain nog een varkenshoofd ofso in zijn bed in hotel in Napoli gaat vinden.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, erg trieste start natuurlijk van Gattuso. Tegen de slechtste ploeg in de historie van de Serie A gelijkspelen. Die Chinezen zullen al wel weer een ontslag brief laten opzetten.

Jezus, is het ook niet de keeper die een punt pakt voor ze :D

bewerkt door Sacioli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die pot tegen Torino was inderdaad belachelijk. Ik had er op gebet en uiteraard was dat in mijn nadeel. ;c Was half aan het kijken zonder geluid en ik zag spelers om de scheids heen staan. Ze lieten toen de herhaling zien van de handsbal en de scheids liep naar het scherm. Ik dacht dus mooooi, penalty voor Lazio zo meteen. Trekt hij plotseling een rode kaart voor Immobile.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens Juventus - Torino wordt voorafgaand een duidelijke overtreding gemaakt. Scheidsrechter gaat de beelden bekijken vanwege de videoref, keurt hem alsnog goed. :D

Dan kun je die hele scheids niet meer serieus nemen als je dit niet ziet, zelfs met beelden.

https://www.ziggosport.nl/fragment/5013-bij-torino-zijn-ze-niet-blij.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites