Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Ten derde, het valt gewoon op (en ik spreek namens iedereen denk ik) dat zodra er een speler in het geding is die een Balkan achtergrond heeft, jij er als de kippen bij bent om de andere partij de grond in te praten. Lekker stoer vanachter je toetsenbordje. (y) Ja omdat ik die spelers volg en omdat het mij interesseert, dus als je weer onzin loopt te verkopen (zoals nu) ben ik er inderdaad als de kippen bij om jou op je plek te zetten. Ik ga niet regelmatig de Griekse, Nederlandse of Engelse competitie oid kijken, want het is interesseert mij gewoon geen ene reet en de spelers die er spelen vind ik niet interessant. Jij kent trouwens geen Inter of wel? Heb je gisteren gekeken? Je bent hier begonnen met posten toen FdB die functie overnam. En dat is wat JOU interesseert. Jij leest alleen artikels denk ik, want als je regelmatig Serie A kijkt weet je dat Perisic een belangrijke kracht binnen dit Inter is. Er waren totaal geen redenen om hem ernaast te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Waarom altijd zo fel en denigrerend @Sanel ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 [quote name='Pino']Waarom altijd zo fel en denigrerend @Sanel ? [/QUOTE] Omdat ik alleen reageer op mensen als ik weet dat ze onzin uitkramen, anders reageer ik niet eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Omdat ik alleen reageer op mensen als ik weet dat ze onzin uitkramen, anders reageer ik niet eens Je kunt toch ook normaal reageren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Je kunt toch ook normaal reageren? Ik reageer ook normaal en op niveau hoor, maar ik denk dat je het moet omdraaien. Ik lees heel veel posts door van verschillende mensen hier en als ik merk dat iets contra staat met wat jij 3 weken geleden hebt gepost of dat het niet klopt met de werkelijkheid ben ik de allereerste die jou aanspreekt als je nog wat extra onzin te melden hebt op één van mijn posts. En als ik meestal mensen eruitlul komen ze weer aan met 'Goh, maar Balkan dit en -ic dat'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Ik reageer ook normaal en op niveau hoor, maar ik denk dat je het moet omdraaien. Ik lees heel veel posts door van verschillende mensen hier en als ik merk dat iets contra staat met wat jij 3 weken geleden hebt gepost of dat het niet klopt met de werkelijkheid ben ik de allereerste die jou aanspreekt als je nog wat extra onzin te melden hebt op één van mijn posts. En als ik meestal mensen eruitlul komen ze weer aan met 'Goh, maar Balkan dit en -ic dat'. Ja je bent echt een conversatiewonder pur sang, dat heb ik al gemerkt. Ik ga ook niet verder meer met je in discussie, dadelijk lul je me weer klem. Doeic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Ja je bent echt een conversatiewonder pur sang, dat heb ik al gemerkt. Ik ga ook niet verder meer met je in discussie, dadelijk lul je me weer klem. Doeic Thanks voor het compliment pap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Ja omdat ik die spelers volg en omdat het mij interesseert, dus als je weer onzin loopt te verkopen (zoals nu) ben ik er inderdaad als de kippen bij om jou op je plek te zetten. Ik ga niet regelmatig de Griekse, Nederlandse of Engelse competitie oid kijken, want het is interesseert mij gewoon geen ene reet en de spelers die er spelen vind ik niet interessant. Jij kent trouwens geen Inter of wel? Heb je gisteren gekeken? Je bent hier begonnen met posten toen FdB die functie overnam. En dat is wat JOU interesseert. Jij leest alleen artikels denk ik, want als je regelmatig Serie A kijkt weet je dat Perisic een belangrijke kracht binnen dit Inter is. Er waren totaal geen redenen om hem ernaast te zetten. Kerel :-D Ga jij nu ff voor mij bepalen wat mij interesseert, wat ik kijk of niet kijk? :uhoh: gaaf zeg, zo'n voorspellende gave. Verdien je veel geld mee met de toto of niet? Maar ik ben blij dat ik mijn plek gezet ben man. Goed dat je dat hebt gedaan. Wie denk ik wel niet dat ik ben hè? Met een andere mening als jij. Poeh, hoe durf ik. edit: een voor de grap vergeet je mijn andere 2 punten gewoon ff. Neem aan dat je het dan met mij eens bent? 7 november 2016 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Je kan posts terughalen hé schat, had ff er een stuk of 300 doorgespit. Vaak in Ajax topic aanwezig en grote fan van FdB (je post altijd vol lof over hem), maar zie je nooit in Italiaans voetbal posten totdat hij bij Inter kwam. Begrijpelijk, maar ga aub geen spelers afkraken als je ze niet ziet spelen. Ik heb verder mijn mening gegeven over de situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Je kan posts terughalen hé schat, had ff er een stuk of 300 doorgespit. Vaak in Ajax topic aanwezig en grote fan van FdB (je post altijd vol lof over hem), maar zie je nooit in Italiaans voetbal posten totdat hij bij Inter kwam. Begrijpelijk, maar ga aub geen spelers afkraken als je ze niet ziet spelen. Ik heb verder mijn mening gegeven over de situatie. En dus ging je er gemakshalve maar even vanuit dat ik geen Inter kijk. Cool. Je hebt dus niet gelijk. Maar ik dacht dat het kwartje inmiddels wel was gevallen door mezelf verder niet te verantwoorden. Blijkbaar is dat wel nodig bij jou. Dus bij deze, ik volg niet alleen Frank de Boer, Inter is in Italië de club waar ik het meest sympathie voor heb en ik probeer geregeld een wedstrijd mee te pakken (Eurosport). Gast, wat ben jij vermoeiend trouwens om mee te discussiëren. Ben jij ook zo in het echt? Dat je alle wijsheid in pacht denkt te hebben? Jij komt ineens met een post over de overwinning van Inter, dat Perisic gescoord heeft en hoe in godsnaam De Boer er bij kwam om hem (ocharme) één wedstrijd te passeren en één keer op de bank te laten beginnen. En dan hoeft er ook maar iemand iets te posten wat jij anders ziet en je gaat er gelijk als een hyena op af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Gast, wat ben jij vermoeiend trouwens om mee te discussiëren. Beschouw ik als een compliment. Thanks. Geen idee of ik ook zo in het echt ben, heb zeer weinig sociale contacten. Mijn leven bestaat uit mensen op MU irriteren en Serie A. 7 november 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Sanel je bent meer dan dit jong, FIFA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Beschouw ik als een compliment. Thanks. Geen idee of ik ook zo in het echt ben, heb zeer weinig sociale contacten. Mijn leven bestaat uit mensen op MU irriteren en Serie A. Terechte constatering en uitstekend zelfbeeld dus (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Eurosport ;e Je hoort amper de sfeer uit het stadion.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Ah dus dat is het, dacht dat er zoals gewoonlijk geen kip zat. Grapje :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Aardige goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Candreva, poeeeeeeh _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 En wat te denken van de gelijkmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Wat een goals bij Milan - Inter. :< Heerlijk binnen geschoten door Candreva. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Die commentator steeds ''nagomoto'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 (bewerkt) Beeldkwaliteit ook matig; redelijke kit clash. Vooral achterkant shirt 20 november 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 (bewerkt) Je moest echt broekjes kijken ja, was het ongeveer 10x kwijt deze pot :cab: Die commentator steeds ''nagomoto'' :-D 'Donnarumma en Locatelli, daar gaat Inter nog wel 10 jaar plezier van hebben' Jammerlijk slecht, wel mooie pot. Jammer dat die idioot nog 2-2 maakt, niet gegund. 20 november 2016 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Kon wel genieten van de wedstrijd, maar ergerde me tegelijk ook wel aan het zwakke technische niveau :cab: Of was ik de enige die de kwaliteit van het spel bij momenten belabberd vond? Zoveel slechte passes etc. Kijk eigenlijk amper Italiaans voetbal, dus misschien is het altijd wel zo, geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Ik vond het eigenlijk geen onverdiend gelijkspel, Milan besloot helaas zo ongeveer vanaf de tweede goal de voorsprong te verdedigen. Viel me nog meer dat gelijkmaker niet eerder viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 Lol Juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten