FC-Breda Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 [YOUTUBE]N_f1v0Nx5Sw[/YOUTUBE] On the night of the State of the Union address, an explosion claims the lives of the President and all members of the Cabinet except for U.S. Secretary of Housing and Urban Development Tom Kirkman, who has been named the designated survivor. Kirkman is immediately sworn in as President unaware that the attack is just the beginning of what is to come. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Eerste drie afleveringen gezien. Niet geweldig goed maar gewoon erg leuk tot dusver. Veel personage's zijn nogal plat, hopelijk gaat dat nog verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Aflevering 4 vanavond gekeken. Fijne serie, fijne karakters, fijn tempo. :< Helaas wordt aflevering 5 pas volgende week woensdagavond in Amerika uitgezonden. :( Seth Wright vind ik wel een tof karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Vette serie is dit, met met vijfde aflevering bezig. Vind het heerlijk dat het niet allemaal zo diep gaat maar redelijk oppervlakkig is. Het verveelt me niet zo gauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Vrij irritant dat de laatste twee afleveringen van het seizoen pas in maart worden uitgezonden. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Vrij irritant dat de laatste twee afleveringen van het seizoen pas in maart worden uitgezonden. :( Volgens mij is het seizoen uiteindelijk zelfs 22 afleveringen geworden. Ik ga straks begonnen, kwam er achter door de acteur die Seth speelt (Kumar, ben zijn naam even kwijt ;c). Trailer is wel veelbelovend, lekkere no-brainer om weg te kijken. Straks lekker in de trein de pilot meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Volgens mij is het seizoen uiteindelijk zelfs 22 afleveringen geworden. Ik ga straks begonnen, kwam er achter door de acteur die Seth speelt (Kumar, ben zijn naam even kwijt ;c). Trailer is wel veelbelovend, lekkere no-brainer om weg te kijken. Straks lekker in de trein de pilot meepakken. Kumar was ook Pers Officier/Woordvoerder in het echt ondee Obama van 2009-2011. Maakt het extra vet dat ie het nu hier ook "speelt". Ik wacht op nieuwe episodes, so far so good. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Wat een suffe serie is dit geworden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Wat een suffe serie is dit geworden zeg. Verklaar je nader zonder spoilers. Ik ga zo e16 kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Verklaar je nader zonder spoilers. Ik ga zo e16 kijken... Suffe verhaallijnen, suffe acteurs (die detective :moop:), gaat van de hak op de tak. Ik vond het tot e12 best vermakelijk, maar ik zit me nu alleen maar te irriteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Suffe verhaallijnen, suffe acteurs (die detective :moop:), gaat van de hak op de tak. Ik vond het tot e12 best vermakelijk, maar ik zit me nu alleen maar te irriteren. Die detective is heerlijk, geniet ik echt van. Ik vind nu juist alleen maar toffer met einde van episode 15 en 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Die detective is heerlijk, geniet ik echt van. Ik vind nu juist alleen maar toffer met einde van episode 15 en 16. Ik vind het te mager geworden. Niet om je ongelijk te geven, je hebt immers je eigen mening, maar ik was wel benieuwd wat men op IMDB hierover dacht en blijkt dat de episode-rating inderdaad naar een 7.3 is gegaan tov een gemiddelde 8 van daarvoor. Ik blijf overigens wel kijken, maar zou het niet erg vinden als er geen season 2 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Snap wel wat Bolderbast bedoelt. Heeft er denk ik ook mee te maken dat het seizoen volgens mij ook officieel 16 ep zou duren en dat het nu naar 22 of 24 is gegaan in seizoen 1. Alsof ze vanaf 12 een beetje zijn gaan uitsmeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Begonnen met deze serie. Eerste 7 a 8 afleveringen gezien, het valt me niet tegen. Kan Kiefer Sutherland niet los zien van z'n rol als Jack Bauer in 24. Zit te wachten dat die er eentje gaat martelen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Vette aflevering gisteren. Woensdag laatste aflevering. Seizoen 2 is i.i.g. afgelopen week aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 staat nog op mijn watchlist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 december 2017 Share Geplaatst 23 december 2017 Interessante serie dit. Alles gekeken tot dusver en kan mij zeker bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Beetje jammer wel dat de volgende aflevering pas on maart komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Moet zeggen dat ik S2 tot nu toe echt minder vond. Lastig doorheen te komen en mijn aandacht kon ik er niet altijd bij houden. Einde was echter wel weer verrassend, waardoor ik toch in maart wel weer ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Moet zeggen dat ik S2 tot nu toe echt minder vond. Lastig doorheen te komen en mijn aandacht kon ik er niet altijd bij houden. Einde was echter wel weer verrassend, waardoor ik toch in maart wel weer ga kijken. Helemaal mee eens maatje....Ik ben ook pas bij E7 nu van S2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Vind t ook allemaal beetje continu t zelfde worden. Er is weer een probleem en ze lossen t weer op. Op een zoetsappige manier. Vind er weinig vaart nog in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Heeft iemand anders ook seizoen 3 nog gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 15 uur geleden zei Arsène: Heeft iemand anders ook seizoen 3 nog gezien? Ik heb hem gezien. Prima seizoen wel, jammer alleen dat er geen seizoen 4 komt. Vond 3 beter dan 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 15 uur geleden zei Arsène: Heeft iemand anders ook seizoen 3 nog gezien? Ja, ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten