Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Designated Survivor

FC-Breda

Aanbevolen berichten

yhufa.jpg

[YOUTUBE]N_f1v0Nx5Sw[/YOUTUBE]

On the night of the State of the Union address, an explosion claims the lives of the President and all members of the Cabinet except for U.S. Secretary of Housing and Urban Development Tom Kirkman, who has been named the designated survivor. Kirkman is immediately sworn in as President unaware that the attack is just the beginning of what is to come.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij irritant dat de laatste twee afleveringen van het seizoen pas in maart worden uitgezonden. :(

Volgens mij is het seizoen uiteindelijk zelfs 22 afleveringen geworden. Ik ga straks begonnen, kwam er achter door de acteur die Seth speelt (Kumar, ben zijn naam even kwijt ;c). Trailer is wel veelbelovend, lekkere no-brainer om weg te kijken. Straks lekker in de trein de pilot meepakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het seizoen uiteindelijk zelfs 22 afleveringen geworden. Ik ga straks begonnen, kwam er achter door de acteur die Seth speelt (Kumar, ben zijn naam even kwijt ;c). Trailer is wel veelbelovend, lekkere no-brainer om weg te kijken. Straks lekker in de trein de pilot meepakken.

Kumar was ook Pers Officier/Woordvoerder in het echt ondee Obama van 2009-2011. Maakt het extra vet dat ie het nu hier ook "speelt". Ik wacht op nieuwe episodes, so far so good.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suffe verhaallijnen, suffe acteurs (die detective :moop:), gaat van de hak op de tak. Ik vond het tot e12 best vermakelijk, maar ik zit me nu alleen maar te irriteren.

Die detective is heerlijk, geniet ik echt van. Ik vind nu juist alleen maar toffer met einde van episode 15 en 16.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die detective is heerlijk, geniet ik echt van. Ik vind nu juist alleen maar toffer met einde van episode 15 en 16.

Ik vind het te mager geworden.

Niet om je ongelijk te geven, je hebt immers je eigen mening, maar ik was wel benieuwd wat men op IMDB hierover dacht en blijkt dat de episode-rating inderdaad naar een 7.3 is gegaan tov een gemiddelde 8 van daarvoor. Ik blijf overigens wel kijken, maar zou het niet erg vinden als er geen season 2 komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat ik S2 tot nu toe echt minder vond. Lastig doorheen te komen en mijn aandacht kon ik er niet altijd bij houden. Einde was echter wel weer verrassend, waardoor ik toch in maart wel weer ga kijken.

Helemaal mee eens maatje....Ik ben ook pas bij E7 nu van S2

Link naar opmerking
Deel via andere websites