Jump to content
vinnypassy

Nederlandse Eerste Divisie Topic

Recommended Posts

18 uur geleden zei Superboeren:

Mooi dat jullie dat niet willen :D Welke spelers zie je liever komen naar Ado dan?

Ja lastig, El Khayati zijn goals en assists  kunnen we niet vervangen, simpel. Ik zie dan liever Van den Boomen komen of Veerman. Dan kunnen we een ander spel spelen en kan Immers meer richting de spits.

Echter zal er wel een verrassing (en gok) komen zoals Cibicki. Een speler waar je niet weet wat je er van kan verwachten, maar waardoor het zomaar een schot in de roos kan zijn. Zoals Johnson eerder en Khayati.

5 uur geleden zei Rossi:

Ja lastig, El Khayati zijn goals en assists  kunnen we niet vervangen, simpel. Ik zie dan liever Van den Boomen komen of Veerman. Dan kunnen we een ander spel spelen en kan Immers meer richting de spits.

Echter zal er wel een verrassing (en gok) komen zoals Cibicki. Een speler waar je niet weet wat je er van kan verwachten, maar waardoor het zomaar een schot in de roos kan zijn. Zoals Johnson eerder en Khayati.

Inderdaad ook erg goede spelers. Ben benieuwd dan waar ADO mee aan komt.

El Jebli waarschijnlijk maar club in Saudie-Arabië.. even wat geld ophalen.  

EDIT: @Rossi Lees nu dit. Weet niet of hij zelf wilt maar..:

DOETINCHEM - Branco van den Boomen staat hoog op de verlanglijst van De Graafschap. De Doetinchemse eerstedivisionist hoopt de 24-jarige middenvelder van FC Eindhoven op korte termijn binnen te hengelen.

Edited by Superboeren

Zou knap zijn als hij naar de Graafschap gaat. Dacht toch echt dat hij alleen weg wou gaan voor een Eredivisie club

Wel grappig; Van den Boomen zei dat hij ook graag in blauw-wit blijft spelen eerder deze week. Gaf hij daarmee al een hint?

1 uur geleden zei Sophomore:

Wel grappig; Van den Boomen zei dat hij ook graag in blauw-wit blijft spelen eerder deze week. Gaf hij daarmee al een hint?

Haha, zal wat zijn. :D

Grote kans dat Branco van der Boomen naar Doetinchem komt. Wat zal dat heerlijk zijn zeg. 
Las dat wij op het moment gelinkt worden aan stanley albers. Als hij komt verdient de technische staf één voor één een nekschot

10 minuten geleden zei Rossi:
13 minuten geleden zei Superboeren:
Grote kans dat Branco van der Boomen naar Doetinchem komt. Wat zal dat heerlijk zijn zeg. emoji3.png

Las dat wij op het moment gelinkt worden aan stanley albers. Als hij komt verdient de technische staf één voor één een nekschot

Elbers? Die is zojuist verhuurd aan RKC. 

Elbers? Die is zojuist verhuurd aan RKC. 

Oh das mooi. Appje kreeg ik vanmoegen vroeg

Overigens gaat ook de naam Holtby rond bij ons maar geloof er geen reet van. Niet via mijn contact overigens.

10 minuten geleden zei Rossi:

Oh das mooi. Appje kreeg ik vanmoegen vroeg

Overigens gaat ook de naam Holtby rond bij ons maar geloof er geen reet van. Niet via mijn contact overigens.

Dat zal wel een stuntje zijn haha. Moeten er nog veel versterkingen komen dan?

Dat zal wel een stuntje zijn haha. Moeten er nog veel versterkingen komen dan?
Sowieoso een middenvelder maar in mijn ogen mag dat ook een type Veerman zijn zodat Immers of Goossens meer naar voren kan spelen.

Wat eigenlijk nodig is: CV, LB, middenvelder, extra buitenspeler

Wat komt is denk ik alleen een middenvelder en wanneer Gorter vertrekt een linksback. Centraal willen ze Muhringen als backup van Beugelsdijk, alleen als hij niet goed genoeg blijkt moet je het hele elftal gaan verschuiven. Ik zie graag de transfervije Schenkeveld aansluiten, jongen uit de regio ook maar is een utopie.

Overigens gaat naast Holtby ook de naam Labyad nadrukkelijk rond.

5 uur geleden zei Rossi:
5 uur geleden zei Superboeren:
Grote kans dat Branco van der Boomen naar Doetinchem komt. Wat zal dat heerlijk zijn zeg. emoji3.png

:cab:

2 minuten geleden zei cimbomcu:

:cab:

Ja jongen, ouderwets bestuur tegen de muur. Er is nu geld beschikbaar (schijnt het) vanuit China. Dus spelers als Elbers nooit aantrekken.

Misschien dat die Hamdi daarom ook het is geworden. Dat wilden de Chinezen toch? Dat er doorheen gedrukt met als tegenprestatie wat geld voor nieuwe spelers?

Zojuist zei cimbomcu:

Misschien dat die Hamdi daarom ook het is geworden. Dat wilden de Chinezen toch? Dat er doorheen gedrukt met als tegenprestatie wat geld voor nieuwe spelers?

Klopt, UVS wilde hem. Hopelijk betekent dit een bezem door alle niveaus van de club. In het begin kregen we Wilson Eduardo en Iaokovenko, waar Fraser veel maar dan ook veel te weinig uit heeft gehaald. Zeker uit Wilson.

Zelf hoop ik, tegen beter weten in, op minimaal Joey Veerman.

Kent iemand trouwens die jongen van MVV die naar Barca is? Hebben NL clubs zitten slapen of is het opvulling?

44 minuten geleden zei Superboeren:

Branco is binnen hoor. :classic_love:

Erg mooie aankoop van De Graafschap. Ze hebben dit seizoen toch nog een aardige selectie die mee kan strijden voor promotie/het kampioenschap.

2 uur geleden zei FMNOOB:

Erg mooie aankoop van De Graafschap. Ze hebben dit seizoen toch nog een aardige selectie die mee kan strijden voor promotie/het kampioenschap.

Die worden kampioen verwacht ik.

Van zowel Van den Boomen als Venema snap ik niets. Speelt nog steeds in de Eerste Divisie, terwijl je bij Utrecht 1 ook nog in de Eredivisie kunt spelen. Voor Branco had ik wel een club op een hoger niveau verwacht. 

31 minuten geleden zei Sophomore:

Van zowel Van den Boomen als Venema snap ik niets. Speelt nog steeds in de Eerste Divisie, terwijl je bij Utrecht 1 ook nog in de Eredivisie kunt spelen. Voor Branco had ik wel een club op een hoger niveau verwacht. 

Gevoelskwestie denk ik. Als je in belangrijke wedstrijden gepasseerd wordt voor zo'n gemankeerde speler als Londijk of hoe die dan ook heet... tja. Dan zou ik ook gaan waar ik vastigheid en waardering krijg en niet gejongleerd word tussen een armzalig tweede elftal en de bank van het eerste.

Edited by Magikarp