Tim' Gepost January 24 Share Gepost January 24 Hopen dat het nu een beetje voorbij is met het gezeik @Vitesse88, mooi nieuws in elk geval! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 25 Share Gepost January 25 Mooi nieuws Ik snap dan niet dat je als directeur direct gaat roepen dat je volgend seizoen wil promoveren en het seizoen erna europees voetbal wil halen. Ga nou gewoon eerst een stabiele club bouwen met een goed fundament en kap met beloftes/luchtkastelen en het rijtje Aalbers, Schouten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 25 Share Gepost January 25 FC Emmen kan op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 25 Share Gepost January 25 8 minuten geleden zei delichris: FC Emmen kan op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Niet iets voor Dick Schreuder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 25 Share Gepost January 25 2 minuten geleden zei sennid: Niet iets voor Dick Schreuder? Alfons Arts maakt het seizoen af. Ze zullen nu wel rustig op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 25 Share Gepost January 25 Die andere gozer deed het toch zo slecht niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 25 Share Gepost January 25 Van de Kuit legt bom: ‘Vitesse heeft na 2030 geen stadion meer’ | Exclusief voor abonnees | gelderlander.nl https://search.app/tNnyGGmoiF2yD4u88 Die eigenaar wil dus niet meer verhuren als de overeenkomst afloopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost January 25 Share Gepost January 25 31 minuten geleden zei rich ruzzian: Van de Kuit legt bom: ‘Vitesse heeft na 2030 geen stadion meer’ | Exclusief voor abonnees | gelderlander.nl https://search.app/tNnyGGmoiF2yD4u88 Die eigenaar wil dus niet meer verhuren als de overeenkomst afloopt. Kan het artikel niet lezen, maar wilt hij dan wel met het stadion doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 25 Share Gepost January 25 3 minuten geleden zei Renato: Kan het artikel niet lezen, maar wilt hij dan wel met het stadion doen? https://archive.is/U3qsR Evenementen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 26 Share Gepost January 26 Het is natuurlijk ook een debiele constructie, ik denk dat Van de Kuit ook gezien heeft dat het misschien tijd is voor Vitesse om eens na te denken over of en hoe het op een houdbare manier verder kan. Leuk dat Vitesse ‘gered’ is, maar 5 anonieme buitenlandse investeerders die denken geld te kunnen verdienen met Europees voetbal voor Vitesse, klinkt heel ongeloofwaardig. Gaat veel meer geld in moeten zitten dan eruit te halen valt de eerste jaren. Ben benieuwd of ze hiermee daadwerkelijk de regels van de licentiecommissie kunnen omzeilen, bizarre situatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 26 Share Gepost January 26 3 uur geleden zei rich ruzzian: Van de Kuit legt bom: ‘Vitesse heeft na 2030 geen stadion meer’ | Exclusief voor abonnees | gelderlander.nl https://search.app/tNnyGGmoiF2yD4u88 Die eigenaar wil dus niet meer verhuren als de overeenkomst afloopt. Snap het wel. Kan meer verdienen aan evenementen wat elk weekend vol zit dan met het huidige voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 26 Share Gepost January 26 Van der Kuit is gewoon een gefrustreerde man, al jaren doet hij alles om Vitesse dwars te zitten. Nu is die geïrriteerd omdat Vitesse hem links heeft laten liggen. Meneer roept van alles maar in de afgelopen jaren nog nooit iets van een plan gelezen wat hij wil. Ja stadion en club als 1 pakket verkopen aan de hoogste bieder. Van de kuit kan niet zonder Vitesse en andersom. GelreDome is niet interessant genoeg voor evenementen. Maar laat hem eerst maar focussen op het onderhoud van het stadion, want dat is ondertussen ook wel nodig. We maken ons nooit zo druk om hem en z’n standaard uitspraken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 26 Share Gepost January 26 16 uur geleden zei sennid: Niet iets voor Dick Schreuder? Ik neem aan dat Schreuder (veel) hoger zal mikken, maar ik zou het wel heel mooi vinden als hij het zou doen! 14 uur geleden zei Aaron21: Die andere gozer deed het toch zo slecht niet? 'Verschil van inzicht over technisch beleid', dus zal wel met mogelijke transfers te maken hebben vermoed ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 26 Share Gepost January 26 5 uur geleden zei FlyD: Ik neem aan dat Schreuder (veel) hoger zal mikken, maar ik zou het wel heel mooi vinden als hij het zou doen! Zal hij wachten op een Heerenveen denk je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 26 Share Gepost January 26 Soms is de Speld niet alleen grappig, maar hebben ze ook gelijk https://speld.nl/2025/01/24/vitesse-fan-blij-dat-club-definitief-voor-een-week-gered-is/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 27 Share Gepost January 27 17 uur geleden zei sennid: Zal hij wachten op een Heerenveen denk je? In elk geval dat niveau lijkt me. De match met Heerenveen zie ik ook wel, dus dat is zeker mogelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 27 Share Gepost January 27 1 uur geleden zei FlyD: In elk geval dat niveau lijkt me. De match met Heerenveen zie ik ook wel, dus dat is zeker mogelijk. Heb nou niet het idee dat Van Persie op de wip zit. Die wordt 100% gesteund vanuit de directie, gezien de vele transfers die hij krijgt om zijn spel idee in te vullen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 27 Share Gepost January 27 van Persie zit absoluut niet op de wip, ondanks zijn vreemde keuzes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 31 Share Gepost January 31 Dat veld in Dordrecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost February 1 Share Gepost February 1 Dadelijk DE derby tegen de sjengen uit Maastricht. personele problemen bij ons. wordt moeilijk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 1 Share Gepost February 1 Was een vermakelijke pot als neutrale kijker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost February 2 Share Gepost February 2 Verdiend verloren.. Wat een brandhout. Goed we hadden 100% pingel moeten hebben, maar daar moet je het niet op gooien. MVV had in de 1ste helft al 4-0 moeten voorstaan. Zo BRyan Smeets, etter van een vent, maar een genot om naar te kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost February 8 Share Gepost February 8 3x een voorsprong weggeven, kluitjesvoetbal net zoals bij de Fjes vroeger. Het leven van een Roda fan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost February 8 Share Gepost February 8 (edited) Keepertje hoor bij Dordt. Edited February 8 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 9 Share Gepost February 9 14 uur geleden zei sennid: Keepertje hoor bij Dordt. Misschien iets voor Feyenoord. Kunnen ze ook direct de rechtsbuiten halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts