Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Recommended Posts

18 uur geleden zei Lenstra:

Hahah, zal ik nu heel verbaasd reageren?  

Guess not. Heb/Had de Vijverberg lang als een nog must go als hopper op het programma staan. Mocht de BT idd niet meer in eigen huis dit soort acties houden dan hoef ik echt niet perse meer de vijverberg af te vinken. 

De KKD is toch een van de leukste competities om te volgen, dus ook hier even een team van het half jaar gemaakt:

T. Bramel

I. Bronckhorst

X. Mbuyamba

O. Windell

A. Zagre

N. Naujoks

M. Jonathans

J. Vlak

Z. Eddahchouri

R. Muhren

H. Veerman

De spelers die er net buiten vielen waaronder heel veel buitenspelers:

Spoiler

B. Burgering

K. Nsona

I. Timas Silva

D. Haen

T. Van Gilst

D. Sanches Fernades

B. Ould-Chik

J. Ideho

J. Kilo

B. Van Schuppen

R. Omorowa

J. Fortes

R. Shein

D. Bakker

S. Fini

'Jong spelers' heb ik in het team niet meegenomen maar om er toch enkele te noemen:

J. Faberski

C. Setford

T. Abed

E. Dijkstra

G. Alders

T. Land

K. Smit

Op 30-12-2024 om 18:21 zei FlyD:

De KKD is toch een van de leukste competities om te volgen, dus ook hier even een team van het half jaar gemaakt:

T. Bramel

I. Bronckhorst

X. Mbuyamba

O. Windell

A. Zagre

N. Naujoks

M. Jonathans

J. Vlak

Z. Eddahchouri

R. Muhren

H. Veerman

Toon verborgen inhoud

B. Burgering

K. Nsona

I. Timas Silva

D. Haen

T. Van Gilst

D. Sanches Fernades

B. Ould-Chik

J. Ideho

J. Kilo

B. Van Schuppen

R. Omorowa

J. Fortes

R. Shein

D. Bakker

S. Fini

'Jong spelers' heb ik in het team niet meegenomen maar om er toch enkele te noemen:

J. Faberski

C. Setford

T. Abed

E. Dijkstra

G. Alders

T. Land

K. Smit

Mis alleen Dzepar ;-) #gekleurdebril.

Nog 1 week en we mogen weer gelukkig.

35 minuten geleden zei MarF_RJC:

Mis alleen Dzepar ;-) #gekleurdebril.

Nog 1 week en we mogen weer gelukkig.

Mooie speler vind ik dat, speelde dit jaar nog mee tegen onze u23 in een oefenwedstrijd. Maar dit jaar te weinig (beslissend) gezien om hem erbij te zetten. Cain Seedorf van Roda ook nog even overwogen, leuke speler!

18 uur geleden zei FlyD:

Mooie speler vind ik dat, speelde dit jaar nog mee tegen onze u23 in een oefenwedstrijd. Maar dit jaar te weinig (beslissend) gezien om hem erbij te zetten. Cain Seedorf van Roda ook nog even overwogen, leuke speler!

Haha no hard feeling hoor :D

Maar snap je redenatie..

Seedorf is idd een leuke speler, echt niet verwacht!

Vreman een andere functie bij De Graafschap. Onverwacht, maar niet verrassend. Elke week werd het voetbal minder. Waar eerst de resultaten nog meevielen, enkele gelukspuntjes gepakt, bleef ook dat uiteindelijk achter. Een geweldige clubman en volgens mij een prima jeugdtrainer en -opleider. Tactisch zeer zwak. Nooit een plan B en veel te lang vasthouden aan een statische tactiek (lees: Seuntjens als kapstok in de punt en maar hopen op het beste. Eenvoudig mee af te rekenen, lieten onder andere Ajax en Cambuur zien). 

Zielig gedoe hier in Nederland

Wordt de auto/buscombi omgezet in een buscombi naar Top Oss

Mensen die een autokaart hebben kunnen niet met de bus mee.

Worden er kaarten voor de thuisvakken gekocht, wordt je geweigerd.

Waar zijn we in godsnaam mee bezig.

Zaterdag bij MVV - Den Bosch geweest. Leuke pot, geen idee waarom MVV zo laag staat, maar speelden Den Bosch helemaal van de mat. Genoten van Bryan Smeets, wat loopt die man als een ontiegelijke vedette over dat veld :D Maakte het - in deze wedstrijd dan - helemaal waar. Sowieso had MVV wel een paar leuke (en jonge) spelers lopen die me positief opvielen; vooral Camil Mmaee en Nabil el Basri, maar ook Simon Francis (19 jarige CV) en Lars Schenk (druistige linksback) waren interessante spelers. Keeper Romain Matthys was ook goed, zeker meevoetballend. Zou me niet verbazen als die een stap naar de Eredivisie zou maken.

Tot zover mijn n=1 analyse van deze wedstrijd en spelers haha. Letterlijk de eerste KKD wedstrijd in 10 jaar die ik 90 minuten heb gezien

Edited by Petterson

Op 30-12-2024 om 18:21 zei FlyD:

T. Bramel

I. Bronckhorst

X. Mbuyamba

O. Windell

A. Zagre

N. Naujoks

M. Jonathans

J. Vlak

Z. Eddahchouri

R. Muhren

H. Veerman

Toon verborgen inhoud

B. Burgering

K. Nsona

I. Timas Silva

D. Haen

T. Van Gilst

D. Sanches Fernades

B. Ould-Chik

J. Ideho

J. Kilo

B. Van Schuppen

R. Omorowa

J. Fortes

R. Shein

D. Bakker

S. Fini

J. Faberski

C. Setford

T. Abed

E. Dijkstra

G. Alders

T. Land

K. Smit

Ik mis Rhein en Mulder. Vooral die laatste: De stap maken van HHC naar profvoetbal en dan zo meedogenloos mee kunnen draaien? Die man heeft alles mee: Lang, kan goed koppen, voetballend goed. En echt snel voor dat lange lichaam. Zou me niet verbazen als die nog een keer een stapje hogerop maakt. 

Thijs Janssen, de keeper van Cambuur, dat is by far de beste keeper in de KKD. 

Die zou Feyenoord blind terug moeten halen. Voetballend (verre uittrap) wel klasse minder dan Bijlow, maar de laatste jaren (als fervent KKD volger) geen stabielere doelman meegemaakt. Zowel een op een als bij hoge ballen. En ook lekker bij een keeper, hij heeft geen nare trekjes. Je kent ze wel, die doelmannen die overdreven naar iedere speler toe rennen en roepen bij een enorme kans tegen.....

Noteer z'n naam: Thijs Janssen.

Om binnen Cambuur te blijven en interessant voor de volgers: Nartey is als cm interessant, Pauwels als linksbuiten (watervlug en passeert makkelijk, nu nog rendement), Mercera als rechtsback (powerhouse) en als aangever dan nog Diemers. 

Bij FC Eindhoven valt me Daan Huisman (ex Vitesse) dit seizoen in positieve zin op. 
En bij FC Emmen linksbuiten  Kelian Nsona. 

Bij Jong AZ vind ik Dijkstra als vleugelverdediger écht goed, maar dat is al niet meer een verrassing. Hans Kraaij jr heeft hem al eens getipt. 

Edited by Etryn

3 minuten geleden zei Etryn:

Die zou Feyenoord blind terug moeten halen. Voetballend (verre uittrap) wel klasse minder dan Bijlow, maar de laatste jaren (als fervent KKD volger) geen stabielere doelman meegemaakt. Zowel een op een als bij hoge ballen. En ook lekker bij een keeper, hij heeft geen nare trekjes. Je kent ze wel, die doelmannen die overdreven naar iedere speler toe rennen en roepen bij een enorme kans tegen.....

Om binnen Cambuur te blijven en interessant voor de volgers: Nartey is als cm interessant, Pauwels als linksbuiten en als aangever dan nog Diemers. 

Nog wat leuke tips over spelers van andere KKD teams?

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Gewoon 'De Eerste de Beste' luisteren en je bent altijd up to date ;) 

Haha dat doe ik al, maar dat is wel meer om te lachen, dan voor de echte pareltjes. Al hebben ze gelijk met Veerman en de zachte voetjes. 

22 uur geleden zei Etryn:

Om binnen Cambuur te blijven en interessant voor de volgers: Nartey is als cm interessant, Pauwels als linksbuiten (watervlug en passeert makkelijk, nu nog rendement), Mercera als rechtsback (powerhouse) en als aangever dan nog Diemers. 

Bij FC Eindhoven valt me Daan Huisman (ex Vitesse) dit seizoen in positieve zin op. 
En bij FC Emmen linksbuiten  Kelian Nsona. 

Bij Jong AZ vind ik Dijkstra als vleugelverdediger écht goed, maar dat is al niet meer een verrassing. Hans Kraaij jr heeft hem al eens getipt. 

Idd hele goede keeper, maandag met eigen ogen mogen aanschouwen.

Weet niet of het voor hem beter is om nu terug te gaan naar Feyenoord en daar de bank warm houden.