himan Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Ik hoop gewoon op 0-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei (bewerkt) Ja die beelden gaan dus de wereld rond Niet goed trouwens ook door de decompressie... kan echt het verschil maken volgende week. 4 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Roda mag van mij wel promoveren; pakken we met maatjes weer weekend weg. w2 terug is natuurlijk ook top. Sowieso top support altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Volgende week vrijdag wordt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Laat dat Roda maar lekker in de Eerste divisie blijven. Groningen terug in de Eredivisie zou heerlijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Ik moest er zelf ook om lachen, die stadionspeaker. Maar eigenlijk is het gewoon schandalig en verdient die meneer niets minder dan ontslag op staande voet. Wat een minkukel zeg, ja ik hoorde van iemand 2-1 dus ik gooide het er gewoon in. Had die ook niet geroepen dat Telstar nog een penalty had gekregen? Kan niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Slecht internet hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 18 minuten geleden zei cimbomcu: Had die ook niet geroepen dat Telstar nog een penalty had gekregen? Kan niet hoor. Nee hij zei dat hem achteraf verteld werd dat het een afgekeurd doelpunt was hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 24 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee hij zei dat hem achteraf verteld werd dat het een afgekeurd doelpunt was hahah Maar dat doelpunt is überhaupt niet gevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Maar is die man niet gewoon verkeerd ingelicht door een ander? Wel props naar hem dat nog voor de camera durfde te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 5 minuten geleden zei Vitesse88: Maar dat doelpunt is überhaupt niet gevallen Dat weet ik. Maar misschien dat Cim daarmee in de war was met de penalty die hij benoemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Zo zonde van Dordt. Keeper zat er volledig naast anders had je gewoon van Willem II gewonnen en misschien nog kunnen dromen van plek 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 1 uur geleden zei joostmakaay: Maar is die man niet gewoon verkeerd ingelicht door een ander? Wel props naar hem dat nog voor de camera durfde te komen. Niet echt handig als je 10 tot 20 duizend mensen moet bedienen van juiste informatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 34 minuten geleden zei sennid: Zo zonde van Dordt. Keeper zat er volledig naast anders had je gewoon van Willem II gewonnen en misschien nog kunnen dromen van plek 2. Die kans op plek 2 was al weg op het moment dat Roda 2-0 voorstond, dus Dordt verspeelt nu alleen kans op plek 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Op 1-5-2024 om 23:19 zei Djurovski: Gun het jullie wel. Liever Roda dan Willem II maar zie Willem II dit niet weg geven dus dan ons maar als nummer 2. Ben je erbij in het uitvak in het eventuele duel der duels? Sorry voor mijn late reactie.. Ja ben in het uitvak vrijdag :-) Het was spannend, de spanning zag je bij iedereen. Jammer idd dat Groningen in de laatste minuut scoorde. Vraag me nog steeds af waarom 7 min blessuretijd terwijl ik van verschillende mensen hoorde dat er niet veel gebeurd was. Die pitchinvasion is dom te noemen, maar kijk eens naar de emotie van die mensen. We hebben een Charlatan van een de Vega gehad, Judas Streppel, De club bijna kwijt. Nu met Bas Sibum, Jordens Peters en Robbie Servais zijn we de weg omhoog ingeslagen. Ook dat onze speaker de fout inging is natuurlijk een drama. Hij kreeg het bericht door van iemand, maar checkte zelf niks. Ohja en Cambuur had 100% strafschop moeten hebben. Toch ben ik weer trots om te zeggen RODA IS MIJN CLUB! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Ach, die lieve speaker en dan hier roepen ontslag op staande voet. Keyboard warriors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 25 minuten geleden zei himan: Ach, die lieve speaker en dan hier roepen ontslag op staande voet. Keyboard warriors. Cim is niet zo heel veel gewend, lekker laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 3 uur geleden zei sennid: Zo zonde van Dordt. Keeper zat er volledig naast anders had je gewoon van Willem II gewonnen en misschien nog kunnen dromen van plek 2. Nee, want Roda en Groningen spelen tegen elkaar, dus het was niet mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 4 uur geleden zei PJHoutman: Cim is niet zo heel veel gewend, lekker laten gaan. Nou vooruit dan, omdat jullie het zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 5 uur geleden zei MarF_RJC: Sorry voor mijn late reactie.. Ja ben in het uitvak vrijdag :-) Het was spannend, de spanning zag je bij iedereen. Jammer idd dat Groningen in de laatste minuut scoorde. Vraag me nog steeds af waarom 7 min blessuretijd terwijl ik van verschillende mensen hoorde dat er niet veel gebeurd was. Die pitchinvasion is dom te noemen, maar kijk eens naar de emotie van die mensen. We hebben een Charlatan van een de Vega gehad, Judas Streppel, De club bijna kwijt. Nu met Bas Sibum, Jordens Peters en Robbie Servais zijn we de weg omhoog ingeslagen. Ook dat onze speaker de fout inging is natuurlijk een drama. Hij kreeg het bericht door van iemand, maar checkte zelf niks. Ohja en Cambuur had 100% strafschop moeten hebben. Toch ben ik weer trots om te zeggen RODA IS MIJN CLUB! Dat van die invasion kan ik wel begrijpen hoor zeker als de speaker dan de 2-1 meld. Succes vrijdag hoop dat wij er mee vandoor gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei (bewerkt) Op 4-5-2024 om 18:14 zei Djurovski: Dat van die invasion kan ik wel begrijpen hoor zeker als de speaker dan de 2-1 meld. Succes vrijdag hoop dat wij er mee vandoor gaan Morgen D-day! Postema beetje domme jongen! Jij ook succes, hopend dat wij er mee vandoor gaat. denk heel slecht voetbal, maar wel heel Spannend. 9 mei bewerkt door MarF_RJC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 1 uur geleden zei MarF_RJC: Morgen D-day! Postema beetje domme jongen! Jij ook succes, hopend dat wij er mee vandoor gaat. denk heel slecht voetbal, maar wel heel Spannend. Wat heeft ie gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 16 uur geleden zei Djurovski: Wat heeft ie gedaan? Beetje domme uitspraken, niet? Snap dat je een club haat. Maar loop er dan niet in de media mee te pronken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Succes aan Roda. Een derby is leuker als beide ploegen op hetzelfde niveau acteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Succes aan Roda. Een derby is leuker als beide ploegen op hetzelfde niveau acteren. Huh speelt Fortuna volgend jaar Eerste divisie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten