Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik moest er zelf ook om lachen, die stadionspeaker. Maar eigenlijk is het gewoon schandalig en verdient die meneer niets minder dan ontslag op staande voet.

Wat een minkukel zeg, ja ik hoorde van iemand 2-1 dus ik gooide het er gewoon in. 

Had die ook niet geroepen dat Telstar nog een penalty had gekregen? Kan niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Maar is die man niet gewoon verkeerd ingelicht door een ander? Wel props naar hem dat nog voor de camera durfde te komen.

Niet echt handig als je 10 tot 20 duizend mensen moet bedienen van juiste informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei sennid:

Zo zonde van Dordt. Keeper zat er volledig naast anders had je gewoon van Willem II gewonnen en misschien nog kunnen dromen van plek 2.

Die kans op plek 2 was al weg op het moment dat Roda 2-0 voorstond, dus Dordt verspeelt nu alleen kans op plek 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2024 om 23:19 zei Djurovski:

Gun het jullie wel. Liever Roda dan Willem II maar zie Willem II dit niet weg geven dus dan ons maar als nummer 2. Ben je erbij in het uitvak in het eventuele duel der duels?

Sorry voor mijn late reactie..

Ja ben in het uitvak vrijdag :-)

Het was spannend, de spanning zag je bij iedereen.

Jammer idd dat Groningen in de laatste minuut scoorde.

Vraag me nog steeds af waarom 7 min blessuretijd terwijl ik van verschillende mensen hoorde dat er niet veel gebeurd was.

Die pitchinvasion is dom te noemen, maar kijk eens naar de emotie van die mensen.

We hebben een Charlatan van een de Vega gehad, Judas Streppel, De club bijna kwijt.

Nu met Bas Sibum, Jordens Peters en Robbie Servais zijn we de weg omhoog ingeslagen.

Ook dat onze speaker de fout inging is natuurlijk een drama. Hij kreeg het bericht door van iemand,  maar checkte zelf niks.

Ohja en Cambuur had 100% strafschop moeten hebben.

Toch ben ik weer trots om te zeggen RODA IS MIJN CLUB!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei sennid:

Zo zonde van Dordt. Keeper zat er volledig naast anders had je gewoon van Willem II gewonnen en misschien nog kunnen dromen van plek 2.

Nee, want Roda en Groningen spelen tegen elkaar, dus het was niet mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei MarF_RJC:

Sorry voor mijn late reactie..

Ja ben in het uitvak vrijdag :-)

Het was spannend, de spanning zag je bij iedereen.

Jammer idd dat Groningen in de laatste minuut scoorde.

Vraag me nog steeds af waarom 7 min blessuretijd terwijl ik van verschillende mensen hoorde dat er niet veel gebeurd was.

Die pitchinvasion is dom te noemen, maar kijk eens naar de emotie van die mensen.

We hebben een Charlatan van een de Vega gehad, Judas Streppel, De club bijna kwijt.

Nu met Bas Sibum, Jordens Peters en Robbie Servais zijn we de weg omhoog ingeslagen.

Ook dat onze speaker de fout inging is natuurlijk een drama. Hij kreeg het bericht door van iemand,  maar checkte zelf niks.

Ohja en Cambuur had 100% strafschop moeten hebben.

Toch ben ik weer trots om te zeggen RODA IS MIJN CLUB!

Dat van die invasion kan ik wel begrijpen hoor zeker als de speaker dan de 2-1 meld. Succes vrijdag hoop dat wij er mee vandoor gaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-5-2024 om 18:14 zei Djurovski:

Dat van die invasion kan ik wel begrijpen hoor zeker als de speaker dan de 2-1 meld. Succes vrijdag hoop dat wij er mee vandoor gaan 

Morgen D-day!

Postema beetje domme jongen!

Jij ook succes, hopend dat wij er mee vandoor gaat.

denk heel slecht voetbal, maar wel heel Spannend.

bewerkt door MarF_RJC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarF_RJC:

Morgen D-day!

Postema beetje domme jongen!

Jij ook succes, hopend dat wij er mee vandoor gaat.

denk heel slecht voetbal, maar wel heel Spannend.

Wat heeft ie gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites