Fantasy Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 2 minuten geleden zei The Saint: Hoppatee. NAC - Willem II gestaakt. Vuurwerk en bier op het veld. Hopelijk blijft de KNVB consequent. Om eens te kijken of er echt een kentering in gedrag ontstaat. Vraag me wel af wat ze met de deze wedstrijden gaan doen. Dit als eindstand noteren kun je bijna niet als precedent, want dan ga je als 'supporter' bij een positieve tussenstand voor jouw club gewoon shit op het veld gooien - tot tweemaal toe - zodat de wedstrijd gestaakt wordt en de tussenstand de einstand wordt. Enige juiste oplossing lijkt me op een dinsdagochtend 11:00 uur uitspelen zonder fans, waarbij de wedstrijd hervat wordt vanaf het moment van affluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Dit als eindstand noteren kun je bijna niet als precedent, want dan ga je als 'supporter' bij een positieve tussenstand voor jouw club gewoon shit op het veld gooien - tot tweemaal toe - zodat de wedstrijd gestaakt wordt en de tussenstand de einstand wordt. Enige juiste oplossing lijkt me op een dinsdagochtend 11:00 uur uitspelen zonder fans, waarbij de wedstrijd hervat wordt vanaf het moment van affluiten. Van wie de supporters het de beslissende keer op het veld gooien de nederlaag toekennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Zojuist zei Mansveld: Van wie de supporters het de beslissende keer op het veld gooien de nederlaag toekennen. Ik herinner me nog een potje Excelsior - Feyenoord, waar meer Feyenoorders in het Excelsior-stadion zaten dan Excelsior-supporters. Dus hoe ga je dan voorkomen dat er uitfans in het thuisvak zitten (die natuurlijk ook iets zouden kunnen gooien). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 8 minuten geleden zei Fantasy: Ik herinner me nog een potje Excelsior - Feyenoord, waar meer Feyenoorders in het Excelsior-stadion zaten dan Excelsior-supporters. Dat gaat dit seizoen weer gebeuren met een eventuele kampioenswedstrijd voor Feyenoord. Dan zou het met zo'n regel dus inderdaad kunnen dat de supporters van Feyenoord in het thuisvak van Excelsior ervoor kunnen zorgen dat Feyenoord wint door vuurwerk of wat dan ook te gooien en dus kampioen wordt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Belachelijk dat het restant van nac Willem 2 niet op tv te zien is zeg. ‘ESPN voor iedereen’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 44 minuten geleden zei Vitesse88: Belachelijk dat het restant van nac Willem 2 niet op tv te zien is zeg. ‘ESPN voor iedereen’ Ja dat ESPN1 voor iedereen is sowieso een farce, lekker Azerion Vrouwen Eredivisie () uitzenden terwijl er gewoon Eredivisie-wedstrijden bezig zijn. Zou lekker zijn als de TV-rechten weer eens gaan verschuiven, en dat ze 90% van het huidige ESPN-personeel links laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Sta je als PEC zijnde in eigen huis met 1-0 voor. En dan is er toch weer zo'n staatsmongool die het nodig vind om een leeg bekertje op het veld te gooien wanneer de tegenstander een corner wil nemen. Als harde kern zijnde zouden ze zo'n debiel er even een paar op moeten tikken. Kansloos gedoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Iemand van 8 in elkaar tikken lijkt mij wel wat ver gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 6 minuten geleden zei cimbomcu: Iemand van 8 in elkaar tikken lijkt mij wel wat ver gaan. Dat was op het moment van plaatsen nog niet bekend, anders zei ik het niet natuurlijk. Overigens ook droevig dat een kind van 8 dit doet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Nee, nu niet terugkrabbelen. Nu moet de harde kern los op een jongetje van 8. Volgens de forumregels mag je overigens niet oproepen tot geweld, maar als je beloofd volgende keer even goed na te denken ziet de staf het vast door de vingers, oh wacht.. Kansloos weer natuurlijk, 4e weekend op rij?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Die Hybala is ook wel een dorpsgek he, daar wordt je als speler zelf toch ook onrustig van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Wat een schot die laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Niet eens play offs dit jaar voor ons. Kan mijzelf niet herinneren dat ik dat eerder meegemaakt heb. Maar goed, opnieuw een waardeloos en verloren seizoen. We zijn nu echt middenmoot KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Die Vente kan er ook niet veel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Op 28-4-2023 om 22:07 zei cimbomcu: Iemand van 8 in elkaar tikken lijkt mij wel wat ver gaan. Drinken 8 jarige tegenwoordig ook al bier in stadions?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Volgend jaar lekker naar Leeuwarden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Welkom @Djurovski, tot volgend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 7 minuten geleden zei Mansveld: Welkom @Djurovski, tot volgend seizoen! See ya in Den Haag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 2 uur geleden zei Djurovski: See ya in Den Haag Ik ga er even vanuit dat VVV en MVV niet promoveren, dus dat zijn wel weer drie keer dat je de FC redelijk dicht bij je eigen huis kunt bewonderen. Hopelijk keren jullie direct weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ga er even vanuit dat VVV en MVV niet promoveren, dus dat zijn wel weer drie keer dat je de FC redelijk dicht bij je eigen huis kunt bewonderen. Hopelijk keren jullie direct weer terug. Ik hoop het. Maar even kijken hoe de kaartverkoop gaat en anders maar thuisvak pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Aardige slotfase heeft deze saaie wedstrijd gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Ik had niet verwacht dat Almere zou winnen van Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Blijft toch bijzonder die play-offs altijd. Nu Willem II ook al de sjaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 12 uur geleden zei Thomassje123: Blijft toch bijzonder die play-offs altijd. Nu Willem II ook al de sjaak Zeg dat.. leukste wat er is haha.. Snap niet dat W2 het zo weg kon geven. NAC was ook nog ff billenknijpen na de rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei LiverpoolFC: Zeg dat.. leukste wat er is haha.. Snap niet dat W2 het zo weg kon geven. NAC was ook nog ff billenknijpen na de rode kaart. Nac stond toen met 1-4 voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten