Zawisza Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Angst regeert he tegenwoordig. Elke Nederlandse club heeft er een handje van om verplichte combis te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Op 6-9-2022 om 20:39 zei Thomassje123: Ik weet nog toen wij (Twente) in de KKD zaten. 2-5 op de broek van Jong Ajax in eigen huis haha Dordrecht kwam op bezoek, die hadden zoveel goals tegen, scoorden moeizaam en stonden stijf onderaan. Je denkt, makkie. 0-1 verloren Ik weet niet wat het is met die KKD maar dat gebeurt daar nou eenmaal in, zo ook Heracles gisteravond. Geen reden overigens voor paniek voor voor Heracles kan ik ook uit ervaring spreken. KKD blijft een rare competitie Dat was wel een heerlijk Jong Ajax, zat toen in het stadion. Zei al tegen een vriend van mij, dit wint Ajax. 2-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Dat was wel een heerlijk Jong Ajax, zat toen in het stadion. Zei al tegen een vriend van mij, dit wint Ajax. 2-5 Ja gevloek en getier in het stadion haha. Zo achteraf kan ik er ook wel om lachen maar wat een afgang was dat ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Hoe die Woudenberg ooit prof is geworden, mag een wonder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 GIster maar weer eens bewezen dat er teveel (jeugd) leeghoofden zijn in het voetbal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Wat een speler he die Alexander.. Voor de rest een waardeloos seizoen, alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Absurde penalty bij Almere City - ADO. Wel keurig gestopt overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Werker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 8 minuten geleden zei Fantasy: Werker Typisch weer joh. Voor rust vergeet je uit te lopen en nu heb je dit gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Op 7-11-2022 om 11:26 zei Superboeren: Wat een speler he die Alexander.. Voor de rest een waardeloos seizoen, alweer En we zijn weer lekker gestart. 1-2 viel me nog alleszins mee als je het spel in die oefenpotjes zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 1 uur geleden zei Titan: En we zijn weer lekker gestart. 1-2 viel me nog alleszins mee als je het spel in die oefenpotjes zag. De ouderwetse bezem moet er eens doorheen. Bestuur ongeschikt net als de staf en spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Gabor Babos reservedoelman bij NAC wegens ziekte, basiskeepert maakt ook zijn debuut. Stiekem toch hopen dat hij in mag vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Mexx Meerdink is dus net z'n heethoofd als z'n vader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Nac scoort denk ik de snelste goal ooit gemaakt in de kkd? Na zeven seconde lag hij er al in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 17 minuten geleden zei Beppu: Nac scoort denk ik de snelste goal ooit gemaakt in de kkd? Na zeven seconde lag hij er al in. @Mordurette recordtopic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 1 minuut geleden zei Mansveld: @Mordurette recordtopic? Kom maar op met een screen dan drop ik 'm in het topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Normaal ben ik niet zo’n fan van dat gezeik van al die fans van kleine clubjes over de beloften, maar fucking Brobbey in Jong Ajax? Dit seizoen 18 keer voor het eerste gespeeld, meer dan de helft van de mogelijke speeltijd in de Eredivisie gemaakt en sinds zondag nummer twee op de topscorerijst van de Eredivisie. En die staat dan lekker tegen PEC Zwolle te ballen. Dan ben je m.i. gewoon vastgespeeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Groetjes, KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 10 uur geleden zei PJHoutman: Normaal ben ik niet zo’n fan van dat gezeik van al die fans van kleine clubjes over de beloften, maar fucking Brobbey in Jong Ajax? Dit seizoen 18 keer voor het eerste gespeeld, meer dan de helft van de mogelijke speeltijd in de Eredivisie gemaakt en sinds zondag nummer twee op de topscorerijst van de Eredivisie. En die staat dan lekker tegen PEC Zwolle te ballen. Dan ben je m.i. gewoon vastgespeeld hoor. Wat mij betreft mogen de regels onder de loep als Brobbey volgens die regels speelgerechtigd blijft voor een reserve-elftal. De beste man staat #2 op de topschutterslijst van de Eredivisie, speelt regelmatig mee bij het eerste en heeft in de voorselectie van Oranje gezeten. Als een dergelijke speler volgens de regels mee mag doen bij de reserves, dan kloppen de regels niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Wat mij betreft mogen de regels onder de loep als Brobbey volgens die regels speelgerechtigd blijft voor een reserve-elftal. De beste man staat #2 op de topschutterslijst van de Eredivisie, speelt regelmatig mee bij het eerste en heeft in de voorselectie van Oranje gezeten. Als een dergelijke speler volgens de regels mee mag doen bij de reserves, dan kloppen de regels niet. Maar alleen het regelmatig meespelen bij het eerste is toch een relevant gegeven? Daaraan zouden ze wat meer mogen spiegelen aan het amateurvoetbal, waarbij een speler vanaf een bepaald aantal optredens in een A-categorie-team niet meer in lagere elftallen mag uitkomen. Dat is vaak wel een overzichtelijk systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 1 uur geleden zei Tim': Maar alleen het regelmatig meespelen bij het eerste is toch een relevant gegeven? Daaraan zouden ze wat meer mogen spiegelen aan het amateurvoetbal, waarbij een speler vanaf een bepaald aantal optredens in een A-categorie-team niet meer in lagere elftallen mag uitkomen. Dat is vaak wel een overzichtelijk systeem. Wat was de regel nu dan? Dat Brobbey geen 45 minuten gemaakt heeft en niet ouder is als 21, dacht ik ergens te lezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wat was de regel nu dan? Dat Brobbey geen 45 minuten gemaakt heeft en niet ouder is als 21, dacht ik ergens te lezen? Voorwaarden beloftenteams in eerste divisie Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn. Voor doelmannen wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens. Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 (bewerkt) En dan geldt in deze situatie, als ik me niet vergis natuurlijk, de maandag ook niet eens als hetzelfde speelweekend als de dag ervoor. 7 februari 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 24 minuten geleden zei Tim': En dan geldt in deze situatie, als ik me niet vergis natuurlijk, de maandag ook niet eens als hetzelfde speelweekend als de dag ervoor. Ow echt, de maandag wedstrijden vielen wel onder dezelfde speeldag als de eerdere wedstrijden van vrijdag en het weekend in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten