La Pulga Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Juiste topic. Citaat Dirk Kuyt is na een periode van rust volledig opgeladen voor zijn eerste seizoen als hoofdcoach van ADO Den Haag. De Katwijker had na zijn vertrek bij Feyenoord een fase nodig waarin voetbal even geen rol meer speelde. In gesprek met het Algemeen Dagblad blikt Kuyt terug op de maanden na zijn vertrek bij Feyenoord, waar hij coach was van de O19 én tot zijn teleurstelling geen hoofdtrainer werd. "Ik ben mezelf toen tegengekomen. Het heilige vuur om te presteren, was er niet meer. Ik heb jarenlang alles gegeven voor mijn voetbalcarrière en ben als trainer direct doorgegaan. Dat typeert het type mens dat ik ben. Maar rust is er daardoor nooit geweest." Uiteindelijk besloot de oud-international te kiezen voor zichzelf. "Ik heb weinig bijzonders gedaan. Geregeld ging ik stukken van vijf of tien kilometer lopen met vrienden. Ik was aan dat leven in de luwte toe. Het was nodig om mezelf te resetten." Niet veel later begon de prestatiedrift van Kuyt weer op te borrelen, waarna hij een contract tekende in Den Haag. De voormalig speler van Liverpool kan niet wachten om aanstaande vrijdag tegen Heracles Almelo aan het nieuwe seizoen te beginnen. "Ik ben de voorbije periode zo tot rust gekomen, dat ik barst van de energie om deze club de komende jaren verder te helpen én hier te slagen als trainer." Ik vind het maar een eng mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Altijd al gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Begint bij heracles ondertussen toch meer op een reunie te lijken dan dat we echt versterkingen halen 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 7 minuten geleden zei Oerlie: Begint bij heracles ondertussen toch meer op een reunie te lijken dan dat we echt versterkingen halen 😂 Zolang het nieuwe spitsenduo niet Sota Hirayama en Everton wordt, valt het wel mee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 19 minuten geleden zei Oerlie: Begint bij heracles ondertussen toch meer op een reunie te lijken dan dat we echt versterkingen halen 😂 Ben benieuwd naar vrijdag. Heb m'n kaartje binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 34 minuten geleden zei neva: Zolang het nieuwe spitsenduo niet Sota Hirayama en Everton wordt, valt het wel mee toch? Nog altijd beter dan Bakis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Weet niet wat ik er van moet vinden om allemaal oud spelers terug te halen.. Lijkt wel dat ze drukker zijn met: "je moet voor deze club willen spelen, door het vuur gaan", dan dat ze kijken naar kwalitatieve versterkingen. Overigens eens met @Oerlie, wat een waardeloze speler is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ted Van de Pavert naar Roda. Goede versterking! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 2 uur geleden zei Jotew: Weet niet wat ik er van moet vinden om allemaal oud spelers terug te halen.. Lijkt wel dat ze drukker zijn met: "je moet voor deze club willen spelen, door het vuur gaan", dan dat ze kijken naar kwalitatieve versterkingen. Overigens eens met @Oerlie, wat een waardeloze speler is dat zeg. Bruns vind ik nog wel een sterke aankoop, vejinovic wel een groot vraagteken met zijn fitheid. Maar goed, denk dat er buiten de rechtsbuiten positie wel een kkd waardig elftal staat. In ieder geval ondanks de degradatie wel zin in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 11 uur geleden zei Oerlie: Bruns vind ik nog wel een sterke aankoop, vejinovic wel een groot vraagteken met zijn fitheid. Maar goed, denk dat er buiten de rechtsbuiten positie wel een kkd waardig elftal staat. In ieder geval ondanks de degradatie wel zin in de competitie. Spreek uit ervaring dat ons jaartje KKD qua sfeer de mooiste was de laatste jaren. Tuurlijk, afgelopen seizoen heeft dat weer overtroffen. Maar na al die jaren ellende en wanbeleid was het goed om schoon schip te maken en een nieuw bewind door de club te laten gaan. Denk dat dat voor jullie ook niet verkeerd is met Hoogma weer aan het roer. Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan. De ervaring leert dat wanneer je niet gelijk promoveert, het enkel maar moeilijker word kijkend naar een Roda, NAC, ADO etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 3 uur geleden zei Jotew: Spreek uit ervaring dat ons jaartje KKD qua sfeer de mooiste was de laatste jaren. Tuurlijk, afgelopen seizoen heeft dat weer overtroffen. Maar na al die jaren ellende en wanbeleid was het goed om schoon schip te maken en een nieuw bewind door de club te laten gaan. Denk dat dat voor jullie ook niet verkeerd is met Hoogma weer aan het roer. Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan. De ervaring leert dat wanneer je niet gelijk promoveert, het enkel maar moeilijker word kijkend naar een Roda, NAC, ADO etc. Qua sfeer zal t zeker bevorderlijk zijn, volgens mij het hoogst aantal verkochte seizoenskaarten sinds jaren, al zal ik zelf niet tot nauwelijks in het stadion te vinden zijn. maar moet ook wel zeggen dat je dit jaar met Ado, Willem II, PEC etc. Wel veel grote namen in de kkd hebt rondlopen. maar promotie zal idd een must zijn, kan eindelijk dat kunstgras eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Succes allemaal weer dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Heerlijk man dat het weer begint! Eerste Eredivisie pot weer vanavond, lekker switchen tussen die en het schakelprogramma van de KKD, speciaal biertje erbij. Niks meer aan doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Heracles - ADO meteen wel een krakertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 uur geleden zei Jotew: Heerlijk man dat het weer begint! Eerste Eredivisie pot weer vanavond, lekker switchen tussen die en het schakelprogramma van de KKD, speciaal biertje erbij. Niks meer aan doen! Precies mijn gedachte! Kijken hoe alle teams er voor staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Vliegende start voor Kuyt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 5 minuten geleden zei joostmakaay: Vliegende start voor Kuyt Voorlopig zie ik hier al 5 minuten een keeper van ADO in beeld, of ligt dat aan mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Voorlopig zie ik hier al 5 minuten een keeper van ADO in beeld, of ligt dat aan mij? Nee, iedereen met KPN heeft er last van lees ik op Twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 ADO met 2 kansjes achter elkaar, en in de omschakeling is het 4-0, gaat hard zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Prima debuut voor Dirkie. Misschien moet ‘ie zelf even invallen zo. In de speler en trainer Dirk Kuyt hebben ze namelijk wel vertrouwen volgens Dirk Kuyt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Dirkje met z’n clichés in 1 minuut op ESPN De bingokaart meteen vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Heb alleen de samenvatting gekeken, maar als ik daar het spelbeeld op moet vaststellen, valt 4-0 nog wel mee ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 7 uur geleden zei 007mark: Heb alleen de samenvatting gekeken, maar als ik daar het spelbeeld op moet vaststellen, valt 4-0 nog wel mee ook. We hadden 8-0 kunnen, misschien wel moeten, verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 34 minuten geleden zei Mansveld: We hadden 8-0 kunnen, misschien wel moeten, verliezen. Waar gaat het dan in godsnaam mis? Zo'n denderend elftal heeft Heracles toch ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 10 minuten geleden zei Jotew: Waar gaat het dan in godsnaam mis? Zo'n denderend elftal heeft Heracles toch ook weer niet. Heb zelden zo'n elftal van los zand gezien. Het kan kwaliteit zijn, een offday of het feit dat ze nog niet op elkaar zijn ingespeeld/wedstrijdritme missen. Zou zelf met zoveel nieuwe spelers meer oefenwedstrijden spelen dan we nu hebben gedaan en ook tegen wat sterkere tegenstanders ipv amateurs en Belgische tweede of derde klassers. Ook ging het eerste schot op goal, die vrije trap, er meteen in waardoor je achter de feiten aanloopt. Maar je had niet zoveel te vertellen. Dan heb je zelf nog 2 of 3 vrije grote kansen op de aansluitingstreffer maar valt uit een counter de 4-0. Zeer terecht verloren gister en een hele lange terugreis.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten