Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Juiste topic.

Citaat

Dirk Kuyt is na een periode van rust volledig opgeladen voor zijn eerste seizoen als hoofdcoach van ADO Den Haag. De Katwijker had na zijn vertrek bij Feyenoord een fase nodig waarin voetbal even geen rol meer speelde. 

In gesprek met het Algemeen Dagblad blikt Kuyt terug op de maanden na zijn vertrek bij Feyenoord, waar hij coach was van de O19 én tot zijn teleurstelling geen hoofdtrainer werd. "Ik ben mezelf toen tegengekomen. Het heilige vuur om te presteren, was er niet meer. Ik heb jarenlang alles gegeven voor mijn voetbalcarrière en ben als trainer direct doorgegaan. Dat typeert het type mens dat ik ben. Maar rust is er daardoor nooit geweest."

Uiteindelijk besloot de oud-international te kiezen voor zichzelf. "Ik heb weinig bijzonders gedaan. Geregeld ging ik stukken van vijf of tien kilometer lopen met vrienden. Ik was aan dat leven in de luwte toe. Het was nodig om mezelf te resetten."

Niet veel later begon de prestatiedrift van Kuyt weer op te borrelen, waarna hij een contract tekende in Den Haag. De voormalig speler van Liverpool kan niet wachten om aanstaande vrijdag tegen Heracles Almelo aan het nieuwe seizoen te beginnen. "Ik ben de voorbije periode zo tot rust gekomen, dat ik barst van de energie om deze club de komende jaren verder te helpen én hier te slagen als trainer."

Ik vind het maar een eng mannetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat ik er van moet vinden om allemaal oud spelers terug te halen.. Lijkt wel dat ze drukker zijn met: "je moet voor deze club willen spelen, door het vuur gaan", dan dat ze kijken naar kwalitatieve versterkingen. 

Overigens eens met @Oerlie, wat een waardeloze speler is dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jotew:

Weet niet wat ik er van moet vinden om allemaal oud spelers terug te halen.. Lijkt wel dat ze drukker zijn met: "je moet voor deze club willen spelen, door het vuur gaan", dan dat ze kijken naar kwalitatieve versterkingen. 

Overigens eens met @Oerlie, wat een waardeloze speler is dat zeg.

Bruns vind ik nog wel een sterke aankoop, vejinovic wel een groot vraagteken met zijn fitheid. Maar goed, denk dat er buiten de rechtsbuiten positie wel een kkd waardig elftal staat.  In ieder geval ondanks de degradatie wel zin in de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Oerlie:

Bruns vind ik nog wel een sterke aankoop, vejinovic wel een groot vraagteken met zijn fitheid. Maar goed, denk dat er buiten de rechtsbuiten positie wel een kkd waardig elftal staat.  In ieder geval ondanks de degradatie wel zin in de competitie.

Spreek uit ervaring dat ons jaartje KKD qua sfeer de mooiste was de laatste jaren. Tuurlijk, afgelopen seizoen heeft dat weer overtroffen. Maar na al die jaren ellende en wanbeleid was het goed om schoon schip te maken en een nieuw bewind door de club te laten gaan. Denk dat dat voor jullie ook niet verkeerd is met Hoogma weer aan het roer. Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan. De ervaring leert dat wanneer je niet gelijk promoveert, het enkel maar moeilijker word kijkend naar een Roda, NAC, ADO etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

Spreek uit ervaring dat ons jaartje KKD qua sfeer de mooiste was de laatste jaren. Tuurlijk, afgelopen seizoen heeft dat weer overtroffen. Maar na al die jaren ellende en wanbeleid was het goed om schoon schip te maken en een nieuw bewind door de club te laten gaan. Denk dat dat voor jullie ook niet verkeerd is met Hoogma weer aan het roer. Ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan. De ervaring leert dat wanneer je niet gelijk promoveert, het enkel maar moeilijker word kijkend naar een Roda, NAC, ADO etc. 

Qua sfeer zal t zeker bevorderlijk zijn, volgens mij het hoogst aantal verkochte seizoenskaarten sinds jaren, al zal ik zelf niet tot nauwelijks in het stadion te vinden zijn. 

maar moet ook wel zeggen dat je dit jaar met Ado, Willem II, PEC etc. Wel veel grote namen in de kkd hebt rondlopen.

maar promotie zal idd een must zijn, kan eindelijk dat kunstgras eruit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Jotew:

Waar gaat het dan in godsnaam mis? Zo'n denderend elftal heeft Heracles toch ook weer niet.

Heb zelden zo'n elftal van los zand gezien. Het kan kwaliteit zijn, een offday of het feit dat ze nog niet op elkaar zijn ingespeeld/wedstrijdritme missen. Zou zelf met zoveel nieuwe spelers meer oefenwedstrijden spelen dan we nu hebben gedaan en ook tegen wat sterkere tegenstanders ipv amateurs en Belgische tweede of derde klassers.

Ook ging het eerste schot op goal, die vrije trap, er meteen in waardoor je achter de feiten aanloopt. Maar je had niet zoveel te vertellen. Dan heb je zelf nog 2 of 3 vrije grote kansen op de aansluitingstreffer maar valt uit een counter de 4-0. Zeer terecht verloren gister en een hele lange terugreis....

Link naar opmerking
Deel via andere websites