MarF_RJC Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Op 23-5-2022 om 09:33 zei Superboeren: Niks mis met de KKD hoor haha klopt inderdaad :-) Sterke competitie wordt dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Bij Roda ook al 8 spelers weg.. ben benieuwd welke weg ze gaan inslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Boyd reith naar roda, Kan iemand me vertellen wat deze speler voor type is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 Helmond Sport deelt torenhoge ambities: 'Binnen drie jaar naar Eredivisie' 16:30, Vandaag 70 Helmond Sport is het voorbije Keuken Kampioen Divisie-seizoen als laatste geëindigd, maar wil aan de hand van een meerjarenplan snel stappen voorwaarts zetten. Binnen drie seizoenen moet de club in de Eredivisie uitkomen, is het plan. Met zeven punten minder dan nummer negentien Telstar eindigde Helmond Sport als rode lantaarndrager op het tweede niveau. De club heeft al vijf versterkingen in huis gehaald, die samen met de rest van de selectie het startschot voor een opmars moeten geven. Voorzitter, directeur én geldschieter Philippe van Esch spreekt het doel voor volgend seizoen uit. "Top-8, de play-offs halen. We hebben een driejarenplan gemaakt waarin staat dat promotie na een jaar of drie mogelijk moet zijn. Dat willen we realiseren en daarom moeten we nu stappen maken", zegt hij in gesprek met ESPN. Van Esch stelt dat er een miljoen euro ter beschikking wordt gesteld, waardoor het spelersbudget op 1.8 miljoen euro zal uitkomen. Maar alleen geld is volgens hem niet genoeg. "Beter voetballen, punten pakken", zegt hij. "Het is heel eenvoudig, je moet wedstrijden over de streep trekken en hoger op de ranglijst eindigen. Daarvoor hebben we een betere staf, betere spelers en een betere entourage nodig." Helmond Sport is bezig met de ontwikkeling van 'een prachtig nieuw stadion', aldus Van Esch. "Als we die schaal omhoog houden, dan ben ik pas echt blij. Dat gaat zeker lukken", is hij ambitieus. "Binnen drie jaar moeten we promoveren naar de Eredivisie." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 (bewerkt) Plakken als platte tekst, dan kunnen mensen op donkere modus het ook lezen 7 juni 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Hoe hete die user ookalweer die zo fan van was Helmond Sport. Zo'n kleine jongen. Forzahelmond ofzo? Wel zonde dat Helmond vorig jaar Duijvestijn en Loukili weg deden. Spreekt juist weinig ambitie uit om je beste spelers te laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 39 minuten geleden zei NicoHaak: Hoe hete die user ookalweer die zo fan van was Helmond Sport. Zo'n kleine jongen. Forzahelmond ofzo? Wel zonde dat Helmond vorig jaar Duijvestijn en Loukili weg deden. Spreekt juist weinig ambitie uit om je beste spelers te laten gaan. Goddomme ja. Wat een klein heldje was dat he. Stadionverbod omdat die in de hekken hing met zijn 1 meter 35. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Niemand verbaasd over de nieuwe regels dat zij gaan invoeren in 2023/2024? KNVB ten top dit weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Citaat Een pilot met nieuwe spelregels in de Keuken Kampioen Divisie is 'totaal niet aan de orde', benadrukt directeur betaald voetbal Marianne van Leeuwen van de KNVB. Dinsdag baarde directeur amateurvoetbal Jan Dirk van der Zee opzien door te schrijven over een pilot met vijf nieuwe regels in het seizoen 2023/24. Inmiddels heeft Van der Zee zijn excuses aangeboden aan de clubs, blijkt uit een door Van Leeuwen verstuurde e-mail die door het ANP is ingezien. 'Het is jammer dat het beeld is ontstaan dat de KNVB zomaar iets bedenkt. Wij doen nooit iets zonder overleg met de clubs', benadrukt de directeur in een reactie. Van Leeuwen benadrukt het belang van een open relatie en een goede samenwerking met de clubs. Beetje een storm in een glas water ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Fantasy: Beetje een storm in een glas water ook toch? O dat had ik nog niet meegekregen. Daarom heeft niemand het hier over Ik ben blijkbaar een dag te laat, maar toen was Helmond hot topic. 8 juni 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Goddomme ja. Wat een klein heldje was dat he. Stadionverbod omdat die in de hekken hing met zijn 1 meter 35. Haha, klein ventje met zijn grote bek. Paar keer ontmoet rondom wedstrijden. Destijds nog wel regelmatig contact mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Stefan_helmond aka Rawraver; https://partyflock.nl/en/artist/78576:Rawraver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Als MU Uitje naar een show van hem gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Die Jan Dirk van der Zee is in het algemeen ook echt een gestoord figuur. Meest rare dingen schrijft die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 7 uur geleden zei PJHoutman: Die Jan Dirk van der Zee is in het algemeen ook echt een gestoord figuur. Meest rare dingen schrijft die man. Inderdaad, praatjesmaker 1ste klas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Op 23-5-2022 om 12:20 zei MetalMichael: Met Wormuth was het niet anders gegaan, dus dat oorzakelijke verband is er niet echt. Ik kan geen oorzakelijk verband vinden tussen jouw glazenbol en deze voorspelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Ik kan geen oorzakelijk verband vinden tussen jouw glazenbol en deze voorspelling. Nou, kom maar door dan. Welke aanwijzingen had je dat Wormuth het wel had gered met Heracles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Op 10-6-2022 om 17:08 zei MetalMichael: Nou, kom maar door dan. Welke aanwijzingen had je dat Wormuth het wel had gered met Heracles? Dat zeg ik niet. Ik vind het lekker voor ze omdat ze die beslissing hebben genomen. Voor mij was ontslag Wormuth juist een bevestiging van degradatie Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 20 uur geleden zei cimbomcu: Dat zeg ik niet. Ik vind het lekker voor ze omdat ze die beslissing hebben genomen. Voor mij was ontslag Wormuth juist een bevestiging van degradatie Heracles. Dan heb je het wat krom geformuleerd. Dat krijg je (gevolg), als ... (oorzaak). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Vandaag speelschema bekend gemaakt.. Wel lekkere wedstrijdjes elke week hehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 24 minuten geleden zei LiverpoolFC: Vandaag speelschema bekend gemaakt.. Wel lekkere wedstrijdjes elke week hehehe Genoeg leuke clubs in de KKD volgend jaar, dus zal er inderdaad (bijna) elke week wel iets tussen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Die nieuwe aanvaller van Eindhoven is intrigerend. Bij Nice ontslagen vanwege diefstal (het horloge van Dolberg), maar wel meervoudig jeugdinternational van Frankrijk. Nou ben ik benieuwd of ze die jongen weer aan het voetballen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 Zullen bij Eindhoven niet zulke dure horloges hebben dat scheelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 https://lc.nl/sport/Arjen-van-der-Heide-verruilt-SC-Heerenveen-voor-Roda-JC-27840208.html Arjen van der Heide naar Roda JC. Werd toch gezien als een toptalent, maar heeft dat voorlopig niet kunnen waarmaken. Als hij Pflucke moet vervangen zal hij toch wat van dat talent moeten laten zien, want de statistieken van Pflucke waren vorig jaar heel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Op 28-7-2022 om 13:19 zei FlyD: https://lc.nl/sport/Arjen-van-der-Heide-verruilt-SC-Heerenveen-voor-Roda-JC-27840208.html Arjen van der Heide naar Roda JC. Werd toch gezien als een toptalent, maar heeft dat voorlopig niet kunnen waarmaken. Als hij Pflucke moet vervangen zal hij toch wat van dat talent moeten laten zien, want de statistieken van Pflucke waren vorig jaar heel sterk. lees op bepaalde sites van SC Heerenveen supporters dat ze het jammer vinden dat hij weggaat. Ben eens benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten