Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Gisteren Excelsior - Roda JC niet kunnen zien vanwege een verjaardag maar denk niet dat de keeper van Excelsior lekker geslapen heeft vannacht, goeie genade zeg

edit: dus vanmorgen even samenvatting teruggekeken

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ellende weer, puur individuele onkunde waardoor je met 3-1 achter staat tegen Eindhoven. Schuurman voegt al drie jaar niets toe op het middenveld, Van de Pavert wordt met de wedstrijd slechter, Hendriks zal vast geen vriendin of kind hebben, want scoren en raak schieten kan die amper. Gelukkig nog een jaar KKD, hopelijk inclusief grote spelersschoonmaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook Roda weer eruit.

Geen beleving, niet kunnen omgaan met de druk.

Als Excelsior zo speelt redden die het ook niet.

En het trieste is dat ze maar 100 man mee het uitvak innemen pff.

Wordt wel weer een leuke sterke KKD competitie.

Roda, NAC, PEC, Graafschap.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, NAC naar huis gestuurd met niets. Of nou ja, wellicht een rekeningetje voor schade aan het veld en het gesloopte uitvak door de stoere jongens uit Breda die je 90 min niet gehoord hebt.

Op naar het tweeluik met Eindhoven. Gezien de onderlinge resultaten in de reguliere competitie verwacht ik dat we doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2022 om 20:53 zei Titan:

Wat een ellende weer, puur individuele onkunde waardoor je met 3-1 achter staat tegen Eindhoven. Schuurman voegt al drie jaar niets toe op het middenveld, Van de Pavert wordt met de wedstrijd slechter, Hendriks zal vast geen vriendin of kind hebben, want scoren en raak schieten kan die amper. Gelukkig nog een jaar KKD, hopelijk inclusief grote spelersschoonmaak.

Wat een lachertje was het weer he. Mag hopen dat de contracten die aflopen allemaal weg gaan, de Van der Pavert, Van Heertum. Is niks en word niks. Hendriks kan inderdaad ook niet echt voetballen nee.

Ben benieuwd waar Bijveld mee aan komt zetten, want moet erg veel gebeuren nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoogste tijd om maar eens polshoogte te gaan nemen in dit topic ;c 

Ik heb er wel weer zin in komend seizoen, met Willem II een mooie concurrent erbij gekregen en wat mij betreft mag Heracles ook nog wel degraderen. Krijg je gewoon 6/7 clubs die kans maken op directe promotie en hopelijk een heerlijke titel/promotiestrijd. Al gaat het voor PEC overigens nog een hele uitdaging worden om de selectie op peil te krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Superboeren:

Wat een lachertje was het weer he. Mag hopen dat de contracten die aflopen allemaal weg gaan, de Van der Pavert, Van Heertum. Is niks en word niks. Hendriks kan inderdaad ook niet echt voetballen nee.

Ben benieuwd waar Bijveld mee aan komt zetten, want moet erg veel gebeuren nog. 

Van Heertum:mrgy:. Ik vond dat echt zo een waardeloze speler toen hij hier nog bij Telstar speelde. Snapte er al niks van de Graafschap hem wilde. Hoe die Sleegers er voorbij liep bij die 3-1. Echt schrijnend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Beppu:

Van Heertum:mrgy:. Ik vond dat echt zo een waardeloze speler toen hij hier nog bij Telstar speelde. Snapte er al niks van de Graafschap hem wilde. Hoe die Sleegers er voorbij liep bij die 3-1. Echt schrijnend.

Aan de bal ziet het er allemaal nog wel aardig uit. Maar daarvoor staat hij in eerste instantie geen cv haha.. Peter Hofstede heeft er een enorm waardeloos elftal van weten te maken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mansveld:

Zou ons graag tegen dit Heracles zien in de finales, mochten we die halen.

Dan heb je denk ik pech, Heracles gaat het niet overleven vrees ik. Er klopt geen zak van hoe ze spelen. Excelsior is een stuk beter op dit moment. Had zoals gezegd al wel 2/3-0 kunnen staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tedje en Hendriks ook weg bij De Graafschap. Ze zijn eindelijk aan het door selecteren. Leuk dat het allemaal eigen jeugd is en ze uit Doetinchem komen maar gewoon veel te weinig kwaliteit. Nu kijken waar onze nieuwe TD mee op de proppen komt. 

bewerkt door Superboeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites