Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 18-3-2022 om 08:50 zei Titan:

Ik geef Groningen ook groot gelijk met het vragen van een afkoopsom voor Poldervaart. Voetballers laat je ook niet zomaar voor een schijntje vertrekken, ook al weet je dat het contract afloopt. Bovendien wist Groningen in de zomer denk ik nog niet dat het het laatste seizoen van Buijs werd?

Maar als je schijnbaar zo tevreden bent over je assistent, dan laat je die toch niet ook vertrekken? Als je als een club als Groningen je assistent zo belangrijk acht dat hij een aardige duit moet kosten, dan snap ik niet zo goed dat je hem er ook uit donderstraalt. 

Fledderus heeft wel al heel wat op zijn kerfstok wat dat betreft. Vreemd, als voetballer leek het me toch juist een hele rustige eerlijke vent.

Afijn, KKD. Emmen is echt op stoom. Zoals het nu lijkt gaan we gewoon weer lekker de Eredivisie in. Hopelijk kunnen ze dan voortzetten waar ze de vorige keer mee gestart zijn: Laten zien dat ze een goed voetballende ploeg zijn met een stadion waar een heerlijk sfeertje hangt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Superboeren:

Weer eens gewonnen @Titan haha.. Nu achter elkaar tegen Emmen en Volendam dus dat zijn waarschijnlijk 0 punten. Maar toch leuk hoe Vreman het enthousiasme en vechtlust snel heeft terug gekregen.. Met Neghli voor op.  

Eindelijk weer eens. Voetbal hield niet over, maar er is inderdaad weer inzet. Heb me wel kapot geërgerd aan Van de Pavert. Die kan echt niets anders meer dan de bal breed spelen of terug aan Jurjus geven, he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Eindelijk weer eens. Voetbal hield niet over, maar er is inderdaad weer inzet. Heb me wel kapot geërgerd aan Van de Pavert. Die kan echt niets anders meer dan de bal breed spelen of terug aan Jurjus geven, he?

Elke keer als Fortes op de plek van VD Pavert staan gaat het een stuk beter.. Was ook toen hij tijdje geblesseerd was. Ze zullen hem wel niet snel passeren maar hij mag van mij ook wel ffkes wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2022 om 10:16 zei delichris:

Emmen doet het geweldig. Als zij deze lijn voortzetten dan zit het kampioenschap er in en Volendam lijkt wat uit vorm te zijn.

Die zijn redelijk op stoom ja, al ging het tegen Telstar weer niet van een leien dakje.

Zal weer een mooi feest worden. Hopelijk dat ze er van geleerd hebben en dat er deze keer wel genoeg bier aanwezig is. Dat was me toch een schijnvertoning de vorige keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2022 om 09:54 zei Elsjorro1990:

Maar als je schijnbaar zo tevreden bent over je assistent, dan laat je die toch niet ook vertrekken? Als je als een club als Groningen je assistent zo belangrijk acht dat hij een aardige duit moet kosten, dan snap ik niet zo goed dat je hem er ook uit donderstraalt. 

Fledderus heeft wel al heel wat op zijn kerfstok wat dat betreft. Vreemd, als voetballer leek het me toch juist een hele rustige eerlijke vent.

Afijn, KKD. Emmen is echt op stoom. Zoals het nu lijkt gaan we gewoon weer lekker de Eredivisie in. Hopelijk kunnen ze dan voortzetten waar ze de vorige keer mee gestart zijn: Laten zien dat ze een goed voetballende ploeg zijn met een stadion waar een heerlijk sfeertje hangt. 

Fledderus als speler was ook al een lul.  Maar vind hem prima als TD. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-4-2022 om 21:56 zei 007mark:

Wat een matige 2e seizoenshelft voor Volendam zeg, punten worden enorm moeilijk behaald helaas.

Mogen nog wel paar keer verliezen. Ben alleen bang dat wij het dan niet halen. Bewijzen bij Oss en Almere uit dat wij ook niet met de druk om kunnen gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-5-2022 om 17:54 zei Tim':

Wat een ongelooflijke pannenkoek is deze gozer 

Ja dit was idioot ook. Dat je uitgenodigd wordt omdat je je steentje bijgedragen hebt, prima. Dat je dan nog even een bedankwoordje doet, ook prima. Maar die gek heeft daar weet ik hoelang en hoe vaak met de microfoon in de handen gestaan. Gast, je hebt in een half jaar 8 goals gemaakt. Doe ff normaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jotew:

Waarom maken ze bij dit soort belangrijke wedstrijden, waar het om promotie gaat, geen gebruik van een VAR? Of zeg ik nu wat geks?

Volgens mij door wat gepruts bij ESPN, althans dat zegt de KNVB. Vanaf volgende ronde wel als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MNie:

Die 1-1 zat er wel aan te komen he... ik schakel pas wat later in, maar ADO speelt niet goed he @Mansveld

Zelfde hier, net pas thuis. Is niet best nee, hopen op een betere pot zaterdag. Moeten dit NAC thuis wel kunnen verslaan, zin om weer eens naar het stadion te gaan. Lang niet geweest omdat vrijdagavonden bijna onhaalbaar zijn voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Mansveld:

Zelfde hier, net pas thuis. Is niet best nee, hopen op een betere pot zaterdag. Moeten dit NAC thuis wel kunnen verslaan, zin om weer eens naar het stadion te gaan. Lang niet geweest omdat vrijdagavonden bijna onhaalbaar zijn voor mij.

Lekker zeg nog even een goal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites