Jump to content

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Titan:

Die mag aantonen of Peter inderdaad zo slecht was, of dat het echt niet beter kon. Vond het artikel op vi wel heel positief :-D

Ja die hebben het overgenomen van de website van de Graafschap zelf geloof ik :-D Een lachertje, maar goed qua spelersmateriaal zal het altijd om het even zijn, hopen op wat meer echte talenten zal natuurlijk leuk zijn. 

Maar dat er jeugdtrainers en jeugdspelers erg blij zijn dat Peter weg gaat zegt ook al genoeg dacht ik zo..

59 minuten geleden zei Superboeren:

Maar dat er jeugdtrainers en jeugdspelers erg blij zijn dat Peter weg gaat zegt ook al genoeg dacht ik zo..

Daar is Mike Snoei ook wel schuldig aan geweest door consequent de jeugd links te laten liggen. Denk dat ze nu wel meer perspectief gaan zien met de instelling van Robbemond. Los daarvan weet ik niet wat Hofstede heeft gedaan met de contracten van Haen, etc...

1 uur geleden zei Titan:

Daar is Mike Snoei ook wel schuldig aan geweest door consequent de jeugd links te laten liggen. Denk dat ze nu wel meer perspectief gaan zien met de instelling van Robbemond. Los daarvan weet ik niet wat Hofstede heeft gedaan met de contracten van Haen, etc...

Klopt. Maar Peter wou de hele jeugdopleiding opdoeken en had vaker trammelant met jeugdtrainers etc. Schijnt een bijzondere man te zijn. Maar goed, je weet nooit wie de opvolger zal worden ;c