Elano Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Kan iemand mij vertellen waarom de Graafschap een penalty kreeg diep in blessuretijd? Neigt erg naar matchfixing dit, er was namelijk niets aan de hand.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Omdat de slechtste scheidsrechter van NL floot? Wat een grap en dan niet de ballen hebben om voor de camera te verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 2 uur geleden zei Vitesse88: Omdat de slechtste scheidsrechter van NL floot? Dit inderdaad. Zoveelste keer dat er iets misgaat bij deheer Kooij, vraag me af soms echt af hoe hij in het betaald voetbal traject terecht is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 11 minuten geleden zei Rogier.: Dit inderdaad. Zoveelste keer dat er iets misgaat bij deheer Kooij, vraag me af soms echt af hoe hij in het betaald voetbal traject terecht is gekomen. Connecties, Frank de Boer is zijn schoonvader. Op basis van zijn kwaliteiten niet. Wat een aanfluiting die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) 44 minuten geleden zei GAE EAGLES: Connecties, Frank de Boer is zijn schoonvader. Op basis van zijn kwaliteiten niet. Wat een aanfluiting die gast. Volgens mij is dat pas na zijn entree in het BV-traject ontstaan. Gaat mij vooral om heel het proces ervoor waarin je moet promoveren van groep naar groep, becijferd door een aantal rapporteurs waar je echt geen invloed op kan hebben middels je connecties. Dus daarom vind ik het verbazingwekkend dat hij zo vaak dat soort momenten heeft en heel veel coaches en spelers zo ontevreden over hem zijn. Dat zou dan toch in lagere klasses ook moeten zijn opgevallen. 12 februari 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 44 minuten geleden zei Rogier.: Volgens mij is dat pas na zijn entree in het BV-traject ontstaan. Gaat mij vooral om heel het proces ervoor waarin je moet promoveren van groep naar groep, becijferd door een aantal rapporteurs waar je echt geen invloed op kan hebben middels je connecties. Dus daarom vind ik het verbazingwekkend dat hij zo vaak dat soort momenten heeft en heel veel coaches en spelers zo ontevreden over hem zijn. Dat zou dan toch in lagere klasses ook moeten zijn opgevallen. Helemaal mee eens, anders kom je er inderdaad niet. Je moet inderdaad wel laten zien dat je het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Enorme eikel van een vent. Behalve dat, kan die inderdaad ook niet fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Eindelijk, Robbemond schijnt op straat te zijn gezet. Veel te laat, verloren seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 2 uur geleden zei Titan: Eindelijk, Robbemond schijnt op straat te zijn gezet. Veel te laat, verloren seizoen. Inderdaad, te eigenwijs en een einzelgänger. Maar het bestuur mag ook wel eens in de spiegel kijken.. Wie gaat het nu worden? Toch Adrie Poldervaart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 37 minuten geleden zei Superboeren: Inderdaad, te eigenwijs en een einzelgänger. Maar het bestuur mag ook wel eens in de spiegel kijken.. Wie gaat het nu worden? Toch Adrie Poldervaart? Laat Vreman het seizoen rustig afmaken met lekker aanvallend voetbal. Dan nog maar vijf keer verliezen, maar in ieder geval even aan wat klantenbinding doen voor de seizoenskaartverkoop van volgend jaar. De tijd gebruiken om als bestuur en technisch hart bij elkaar te gaan zitten en kritisch naar het eigen functioneren te kijken. Nieuwe plannen opstellen, realistische doelen met elkaar afspreken. Daarna pas een trainer presenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik vermoed dat er iemand mijn novelle heeft bekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 17 uur geleden zei Titan: Laat Vreman het seizoen rustig afmaken met lekker aanvallend voetbal. Dan nog maar vijf keer verliezen, maar in ieder geval even aan wat klantenbinding doen voor de seizoenskaartverkoop van volgend jaar. De tijd gebruiken om als bestuur en technisch hart bij elkaar te gaan zitten en kritisch naar het eigen functioneren te kijken. Nieuwe plannen opstellen, realistische doelen met elkaar afspreken. Daarna pas een trainer presenteren. Wat een held die Vreman, toch weer oppakken terwijl het een groot zooitje is. Maar waarschijnlijk word het volgend seizoen Adrie Poldervaart. Of Bijvelds moet hele andere plannen hebben, wat denk jij daar van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 2 uur geleden zei Superboeren: Wat een held die Vreman, toch weer oppakken terwijl het een groot zooitje is. Maar waarschijnlijk word het volgend seizoen Adrie Poldervaart. Of Bijvelds moet hele andere plannen hebben, wat denk jij daar van? Rustig afwachten vooral. Ving ook ergens de naam van Peeters op (Top Oss), aangezien Bijvelds hem kent. Laat 'm daar nou maar niet aan beginnen, gelijk weer vriendjes binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Dat zou wel een hele rare actie zijn als eerste beslissing in je nieuwe functie. Die Poldervaart leek me bij Excelsior wel een prima trainer. De Graafschap wilde hem begin dit seizoen al halen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 12 minuten geleden zei Tim': Dat zou wel een hele rare actie zijn als eerste beslissing in je nieuwe functie. Die Poldervaart leek me bij Excelsior wel een prima trainer. De Graafschap wilde hem begin dit seizoen al halen toch? Klopt, toen vroeg Groningen nog een vergoeding (enkele tonnen) en nu verlengt Groningen zijn aflopende contract niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 52 minuten geleden zei Titan: Klopt, toen vroeg Groningen nog een vergoeding (enkele tonnen) en nu verlengt Groningen zijn aflopende contract niet. Die move van Groningen begrijp ik ook niet helemaal. Sowieso is er volgens mij nogal wat wanbeleid in het hoge noorden. Maar goed, hopelijk komt De Graafschap er weer snel bovenop. Lijkt me leuk om ze weer terug te zien in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Dordt wint weer eens het één en ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 1 uur geleden zei Tim': Die move van Groningen begrijp ik ook niet helemaal. Sowieso is er volgens mij nogal wat wanbeleid in het hoge noorden. Maar goed, hopelijk komt De Graafschap er weer snel bovenop. Lijkt me leuk om ze weer terug te zien in de Eredivisie. Qua wanbeleid valt het nu wel mee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 1 uur geleden zei delichris: Qua wanbeleid valt het nu wel mee hoor. Ik doelde in elk geval op het gestuntel met die contracten en de situatie rondom Paul Matthijs. Niet per se wanbeleid, maar wel een zooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 35 minuten geleden zei Tim': Ik doelde in elk geval op het gestuntel met die contracten en de situatie rondom Paul Matthijs. Niet per se wanbeleid, maar wel een zooitje. De FC gaat gewoon niet verder met Buijs en Poldervaart zo gestuntel is dat niet. Maar die beslissing is ook laat genomen. En wat betreft Paul Matthijs heb ik net gelezen en als er een onwerkbare situatie dan kan je beter nu uit elkaar gaan. Ze zouden toch aan het einde van het seizoen uit elkaar gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 21 minuten geleden zei delichris: De FC gaat gewoon niet verder met Buijs en Poldervaart zo gestuntel is dat niet. Maar die beslissing is ook laat genomen. En wat betreft Paul Matthijs heb ik net gelezen en als er een onwerkbare situatie dan kan je beter nu uit elkaar gaan. Ze zouden toch aan het einde van het seizoen uit elkaar gaan. Een paar ton voor een assistent vragen en vlak daarna besluiten dat je toch uit elkaar gaat, noem ik gestuntel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 1 minuut geleden zei Tim': Een paar ton voor een assistent vragen en vlak daarna besluiten dat je toch uit elkaar gaat, noem ik gestuntel. Nee dat vindt ik gewoon ballen hebben. Want Poldervaart zou vorig zomer naar De Graafschap gaan en toen was dus nog de intentie om door te gaan. Dat het bestuur dan in december besluit om niet door te gaan is hun volste recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Het enige wat zeker bekend is, is dat Fledderus een hele enge man is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Hij staat iig op z'n strepen beter dan sommige voor een habbekrats laten gaan om maar sympathiek te worden gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik geef Groningen ook groot gelijk met het vragen van een afkoopsom voor Poldervaart. Voetballers laat je ook niet zomaar voor een schijntje vertrekken, ook al weet je dat het contract afloopt. Bovendien wist Groningen in de zomer denk ik nog niet dat het het laatste seizoen van Buijs werd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten