Jump to content

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Volendam valt inderdaad tegen. Tegelijkertijd niet heel verbaasd erover. Je verwacht veel van Mühren in de spits, maar hij heeft niet de aanvoer die hij bij Cambuur wel had. Ik bedoel: Van Mieghem moet nog altijd leren voorzetten.

@Thierryvane: Tja, als er interesse is uit Duitsland. Daar kan een twintigjarige waarschijnlijk meer verdienen dat bij de Nederlandse (sub)top. Niet dat het geld tegen de plinten klotst in Rotterdam...

Edited by Titan

Op 24-8-2021 om 12:27 zei Nom de Guerre:

Ik denk dat dit voor zo'n beetje alle favorieten tot nu toe geldt.

Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes.

Excelsior vind ik dus echt geen zak aan.

Met anti voetballen en veel geluk winnen bij roda.

Maar goed, ook dat zijn 3 ptn

Gaan Seuntjens en Van Mieghem nou serieus uitblinken? Ik vreet m'n schoen op ;e Tegelijkertijd het bewijs wat een onkunde er de laatste jaren bij ons langs de zijlijn stond te dirigeren. 

Fijne zege op Emmen gisteren, knap gedaan :) 

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Almere blijft een Angstgegner voor Roda :cab: 

Voor mij wel redelijk verrassend, denk dat Roda serieus aardig mee kan doen dit seizoen. Almere viel vooral enorm tegen tot noch toe. Maar blijft natuurlijk ook wel een aardige ploeg.

2 uur geleden zei timpy00:

Voor mij wel redelijk verrassend, denk dat Roda serieus aardig mee kan doen dit seizoen. Almere viel vooral enorm tegen tot noch toe. Maar blijft natuurlijk ook wel een aardige ploeg.

Roda is grillig. Aanvallend best sterk, maar achterin is het gatenkaas. Dan ga je het op de lange termijn toch afleggen tegen stabiele(re) ploegen.

Op 28-8-2021 om 09:40 zei Titan:

Gaan Seuntjens en Van Mieghem nou serieus uitblinken?

Naja, NAC is zo'n team dat straks weer gezellig implodeert en ten onder gaat aan de eigen verwachtingen, met Seuntjens er bij. Voor Van Mieghem geldt dat spreekwoord van zwaluwen en zomer, al lang lijkt hij wel te profiteren van de aanwezigheid van Mühren, als aangever en als bliksemafleider.

Op 28-8-2021 om 12:58 zei Nom de Guerre:

Roda is grillig. Aanvallend best sterk, maar achterin is het gatenkaas. Dan ga je het op de lange termijn toch afleggen tegen stabiele(re) ploegen.

Inderdaad, 

veel scoren maar ook veel tegen krijgen, op een zeer lullige manier.

Tegen Almere waren ze het echt zelf schuld.

• 2 weeks later...
14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Emmen speelde ook echt wel heeeeel erg goed. 

Oh, dat zeker, maar ze kregen af en toe veel tijd en ruimte, waardoor een mindere aanname niet werd afgestraft. Dat de keeper van MVV een mindere dag had hielp ook mee. 

Verder eens hoor, Emmen speelde prima, maar MVV hielp ze ook nog in het zadel.

• 2 weeks later...
Op 18-9-2021 om 12:02 zei Titan:

Beste wedstrijd van het seizoen gisteren qua spel. Robbemond sprak achteraf dat dubbele cijfers mogelijk waren geweest, wat niet eens een heel gekke opmerking was als je Excelsior zag spelen. 

Enige wat een beetje jammer is dat we veel kansen krijgen maar geen doelpuntenmakers in ons team hebben. Heeft Peter weer mooi geregeld..;c

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...