timpy00 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Almere blijft een Angstgegner voor Roda Voor mij wel redelijk verrassend, denk dat Roda serieus aardig mee kan doen dit seizoen. Almere viel vooral enorm tegen tot noch toe. Maar blijft natuurlijk ook wel een aardige ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 uur geleden zei timpy00: Voor mij wel redelijk verrassend, denk dat Roda serieus aardig mee kan doen dit seizoen. Almere viel vooral enorm tegen tot noch toe. Maar blijft natuurlijk ook wel een aardige ploeg. Roda is grillig. Aanvallend best sterk, maar achterin is het gatenkaas. Dan ga je het op de lange termijn toch afleggen tegen stabiele(re) ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Iemand hier wat van Oss gezien? Wel leuk Bob Peeters als coach. Dikke cult Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Op 28-8-2021 om 09:40 zei Titan: Gaan Seuntjens en Van Mieghem nou serieus uitblinken? Naja, NAC is zo'n team dat straks weer gezellig implodeert en ten onder gaat aan de eigen verwachtingen, met Seuntjens er bij. Voor Van Mieghem geldt dat spreekwoord van zwaluwen en zomer, al lang lijkt hij wel te profiteren van de aanwezigheid van Mühren, als aangever en als bliksemafleider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Op 28-8-2021 om 12:58 zei Nom de Guerre: Roda is grillig. Aanvallend best sterk, maar achterin is het gatenkaas. Dan ga je het op de lange termijn toch afleggen tegen stabiele(re) ploegen. Inderdaad, veel scoren maar ook veel tegen krijgen, op een zeer lullige manier. Tegen Almere waren ze het echt zelf schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zo, eindelijk weer een flitsende pot gezien van FC Emmen. Hopelijk zijn ze nu los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Wat een onverdiende nederlaag gisteren. Van Mieghem moet De Graafschap echt haten. Al drie jaar spelen alsof je van de hoofdklasse afkomt en nu een van de betere spelers zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Het blijft een lekker grillige competitie zo En WTF, MVV... Echt beschamend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Op 11-9-2021 om 11:11 zei Nom de Guerre: Het blijft een lekker grillige competitie zo En WTF, MVV... Echt beschamend... Emmen speelde ook echt wel heeeeel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Emmen speelde ook echt wel heeeeel erg goed. Oh, dat zeker, maar ze kregen af en toe veel tijd en ruimte, waardoor een mindere aanname niet werd afgestraft. Dat de keeper van MVV een mindere dag had hielp ook mee. Verder eens hoor, Emmen speelde prima, maar MVV hielp ze ook nog in het zadel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Beste wedstrijd van het seizoen gisteren qua spel. Robbemond sprak achteraf dat dubbele cijfers mogelijk waren geweest, wat niet eens een heel gekke opmerking was als je Excelsior zag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Op 18-9-2021 om 12:02 zei Titan: Beste wedstrijd van het seizoen gisteren qua spel. Robbemond sprak achteraf dat dubbele cijfers mogelijk waren geweest, wat niet eens een heel gekke opmerking was als je Excelsior zag spelen. Enige wat een beetje jammer is dat we veel kansen krijgen maar geen doelpuntenmakers in ons team hebben. Heeft Peter weer mooi geregeld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Lekker hoor, morgen voor 1 euro naar FC Volendam - NAC Breda Hopelijk minimaal een gelijkspel, dan pakken ze de koppositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 VVV valt dus echt vies tegen.... Vrijdagavond bij Helmond sport - ROda Geweest. Roda was niet goed.. Maar Helmond leek wel een 4de klasse amateur pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 @Titan Onze Peter vertrekt aan het einde van dit seizoen.. Tijd voor een frisse wind, benieuwd wie de opvolger zal zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 4 uur geleden zei Superboeren: @Titan Onze Peter vertrekt aan het einde van dit seizoen.. Tijd voor een frisse wind, benieuwd wie de opvolger zal zijn.. Art Langeler is net vrijgekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 15 minuten geleden zei FlyD: Art Langeler is net vrijgekomen Klein verleden bij de club. Maar dat vind ik toch helemaal niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 15 uur geleden zei Superboeren: @Titan Onze Peter vertrekt aan het einde van dit seizoen.. Tijd voor een frisse wind, benieuwd wie de opvolger zal zijn.. Die mag aantonen of Peter inderdaad zo slecht was, of dat het echt niet beter kon. Vond het artikel op vi wel heel positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Titan: Die mag aantonen of Peter inderdaad zo slecht was, of dat het echt niet beter kon. Vond het artikel op vi wel heel positief Ja die hebben het overgenomen van de website van de Graafschap zelf geloof ik Een lachertje, maar goed qua spelersmateriaal zal het altijd om het even zijn, hopen op wat meer echte talenten zal natuurlijk leuk zijn. Maar dat er jeugdtrainers en jeugdspelers erg blij zijn dat Peter weg gaat zegt ook al genoeg dacht ik zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 59 minuten geleden zei Superboeren: Maar dat er jeugdtrainers en jeugdspelers erg blij zijn dat Peter weg gaat zegt ook al genoeg dacht ik zo.. Daar is Mike Snoei ook wel schuldig aan geweest door consequent de jeugd links te laten liggen. Denk dat ze nu wel meer perspectief gaan zien met de instelling van Robbemond. Los daarvan weet ik niet wat Hofstede heeft gedaan met de contracten van Haen, etc... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Titan: Daar is Mike Snoei ook wel schuldig aan geweest door consequent de jeugd links te laten liggen. Denk dat ze nu wel meer perspectief gaan zien met de instelling van Robbemond. Los daarvan weet ik niet wat Hofstede heeft gedaan met de contracten van Haen, etc... Klopt. Maar Peter wou de hele jeugdopleiding opdoeken en had vaker trammelant met jeugdtrainers etc. Schijnt een bijzondere man te zijn. Maar goed, je weet nooit wie de opvolger zal worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Gister een zeer een goed Roda zien spelen tegen Ado. Ado stelde me echt teleur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Wat heb ik toch een schijthekel aan ESPN. 4 wedstrijden en er 1 uitzenden. Heb nu ongeveer 80% van de wedstrijden niet kunnen zien . "voor de fans, altijd en overal" en "voetbal kijk je live" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Ik kom erop terug. Blij dat ik het niet kan zien. Tweede plek in 1 maand weggooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Op 22-1-2022 om 14:00 zei LiverpoolFC: Gister een zeer een goed Roda zien spelen tegen Ado. Ado stelde me echt teleur! Vandaag weer slecht joh. In de nacompetitie moet echt iedereen fit zijn anders kan je net zo goed niet mee gaan doen. Met dit elftal moet je eigenlijk niet eens willen promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten