Richarð. Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Gefeliciteerd @bas2204; (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 http://www.vi.nl/nieuws/ongekende-blunder-almerekeeper-zorgt-voor-open-monden-.htm?channel=phone Oepserdefloeps... Een Ter Wielentje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 RKC kan eventueel expres verliezen om zo met kans te maken met promotiewedstrijden mee te spelen. Dat hebben wij ook een keer gedaan met ons team. Bizarre ervaring was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 RKC kan eventueel expres verliezen om zo met kans te maken met promotiewedstrijden mee te spelen. Dat hebben wij ook een keer gedaan met ons team. Bizarre ervaring was dat. Ik las het ja, hele rare omstandigheid zo. Maar verlies is beter voor RKC, dus dat zullen ze dan ook wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Ik las het ja, hele rare omstandigheid zo. Maar verlies is beter voor RKC, dus dat zullen ze dan ook wel doen. Staan 5-0 achter bij rust :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Staan 5-0 achter bij rust :D Haha, heb niets gezien. Laten ze het zo erg lopen? Matchfixing ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Fortuna staat weer eens voor. Weer Emrah Bassan... Wat een geweldenaar is dat in de Juup, die vent moet eigenlijk a.s.a.p. de Eredivisie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 [twitter]855506409911439360[/twitter] Twee wedstrijden achter elkaar ook gewoon zo'n flater :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Die moet je de komende dagen goed in de gaten houden, anders springt 'ie van een flat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Commentator overdrijft ook wel zeg. "Vergeten dat er een tegenstander is". Die jongen neemt de bal gewoon verkeerd aan en Van Mieghem reageert alert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 @jj1 Ben je al bijna hoofdtrainer bij Volendam nu? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 [quote name='Erwin.']@jj1 Ben je al bijna hoofdtrainer bij Volendam nu? ;)[/QUOTE] Ja moeten nog mannetje of 15 uit en het is rond nee snap de keuze wel. Tactisch vaak echt rare keuzes, en laatsye 2 weken is het dramatisch natuurlijk. Verleden zo vaak gebeurd dat playoffs dan snel klaar is, dat ze dit maar proberen. Zonde want verder wel prima vent, veel oog voor jeugd ook. Erg toegankelijk bovendien voor iedereen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 [quote name='Erwin.']@jj1 Ben je al bijna hoofdtrainer bij Volendam nu? ;)[/QUOTE] Moest er ook al denken, hoopte dat hij Ad Interim zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Ene Salden trainer van volendam dua volgend jaar. Mooi man, is dus mijn baas, echt vet voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Vrijdag D-Day voor Dordt. Ze moeten minimaal een punt halen (al zie ik dat niet gebeuren tegen Den Bosch). Ik vrees dat het volgend seizoen financieel en voetballend zwaar gaat worden. Stel dat ze degraderen dan kan de club gelijk opgedoekt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Dat geldt voor vrijwel alle clubs in de Juup, @sennid Achilles wellicht uitgezonderd, dat was altijd een veredelde amateurclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Oss? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Die hebben een jaartje Hoofdklasse gespeeld destijds, geen idee hoe ze dat bevallen is eigenlijk. Ik schat dat de meeste clubs qua stadionhuur in de problemen zouden komen bij een degradatie... Het soapverhaal rondom Achilles begint ook lichtelijk belachelijke vormen aan te nemen zo. Ook lekker dat het voor iedereen duidelijk is zo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Nou Nom, ten oosten van ons komt er nog een veel grotere soap ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Nou Nom, ten oosten van ons komt er nog een veel grotere soap ;) :D Benieuwd of dat soapje binnenkort ook in de Juup te bewonderen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 mei 2017 Share Geplaatst 5 mei 2017 Uiteindelijk weet Achilles wel waar het aan toe is, maar blijft wel een rare gang van zaken :cab: Maar goed, nu eens zien wat de play-offs nog gaan brengen. Als ik naar het gemiddelde niveau kijk van dit jaar in de Juup, zie ik niet al te veel problemen voor de Eredivisieclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 mei 2017 Share Geplaatst 5 mei 2017 NAC en Cambuur zijn op het juiste moment in vorm aan het komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 mei 2017 Share Geplaatst 6 mei 2017 Hopelijk komt NAC weer in de Eredivisie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 mei 2017 Share Geplaatst 6 mei 2017 (bewerkt) Als NEC tegen Cambuur moet vrees ik dat we eraan gaan hoor. 6 mei 2017 bewerkt door Mvdv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten