Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

RKC kan eventueel expres verliezen om zo met kans te maken met promotiewedstrijden mee te spelen. Dat hebben wij ook een keer gedaan met ons team. Bizarre ervaring was dat.

Ik las het ja, hele rare omstandigheid zo. Maar verlies is beter voor RKC, dus dat zullen ze dan ook wel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Erwin.']@jj1 Ben je al bijna hoofdtrainer bij Volendam nu? ;)[/QUOTE] Ja moeten nog mannetje of 15 uit en het is rond nee snap de keuze wel. Tactisch vaak echt rare keuzes, en laatsye 2 weken is het dramatisch natuurlijk. Verleden zo vaak gebeurd dat playoffs dan snel klaar is, dat ze dit maar proberen. Zonde want verder wel prima vent, veel oog voor jeugd ook. Erg toegankelijk bovendien voor iedereen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag D-Day voor Dordt. Ze moeten minimaal een punt halen (al zie ik dat niet gebeuren tegen Den Bosch). Ik vrees dat het volgend seizoen financieel en voetballend zwaar gaat worden.

Stel dat ze degraderen dan kan de club gelijk opgedoekt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hebben een jaartje Hoofdklasse gespeeld destijds, geen idee hoe ze dat bevallen is eigenlijk. Ik schat dat de meeste clubs qua stadionhuur in de problemen zouden komen bij een degradatie... Het soapverhaal rondom Achilles begint ook lichtelijk belachelijke vormen aan te nemen zo. Ook lekker dat het voor iedereen duidelijk is zo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk weet Achilles wel waar het aan toe is, maar blijft wel een rare gang van zaken :cab: Maar goed, nu eens zien wat de play-offs nog gaan brengen. Als ik naar het gemiddelde niveau kijk van dit jaar in de Juup, zie ik niet al te veel problemen voor de Eredivisieclubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites