Superboeren Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Op 14-8-2021 om 10:05 zei Titan: Yes, prima hersteld van die zeperd tegen Roda. Ook veel beter voetbal gisteren in Maastricht Volgende vrijdag NAC-thuis. The Seun zal een warm welkom krijgen, hehe. Devin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 @LegacyJvLzeker een pittig avondje gehad gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 10 uur geleden zei Sophomore: Is onze Stefan inmiddels weer welkom bij Helmond Sport? Geen idee, zie hem nergens meer voorbij komen. Eerder nog wel eens contact mee gehad rond onderlinge wedstrijden. Maar dat is ook al weer een paar jaar geleden ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Heerlijke zege op NAC gister. Wat een verademing tot nu toe ten opzichte van de vorige twee seizoenen: leuk voetbal, enthousiaste spelers, eigen jeugd die kansen krijgt, coach met goede teksten, geen Seuntjens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Emmen een mooie overwinning gepakt op ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Geen idee, zie hem nergens meer voorbij komen. Eerder nog wel eens contact mee gehad rond onderlinge wedstrijden. Maar dat is ook al weer een paar jaar geleden ondertussen. Ah okok. Zal goed opletten als Helmond op TV is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Het blijft een mooie, onvoorspelbare competitie Beetje jammer van De Waal bij Den Bosch, van beide kanten. Dat soort dedain naar supporters toe hoort niet in het voetbal thuis en al helemaal niet in een halfvol/halfleeg stadion op vrijdagavond. Oogt nogal misplaatst qua intentie en locatie. Anderzijds, laat je als supportersschare toch niet zo kennen dat je zo overtrokken reageert op dit soort puberaal gedrag. Nu ga je op een soortgelijk niveau reageren. "Ja, maar hij begon." Knullig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 4 uur geleden zei Sophomore: Ah okok. Zal goed opletten als Helmond op TV is. Moet je wel goed kijken. Die zie je snel over het hoofd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Almere gaat ook lekker onder Verbeek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Almere gaat ook lekker onder Verbeek Maar echt.. Dat hele 5-jarenplan van vijf jaar terug kan ook de prullenbak wel in. Begon al met dat Maaskant daar toen ineens in het bestuur kwam, sindsdien echt drama. Zit sportief en in de regio zo veel rek in en zijn zo veel mogelijkheden, maar toch altijd (net) niet.. Als je dan nu die laatste paar potten ziet Jong AZ 2-1 Almere City Almere City 1-1 Jong FC Utrecht VVV-Venlo 2-1 Almere City En dan de volgende potten tegen Roda-uit (altijd lastig), thuis tegen Oss en uit bij Telstar.. Misschien pak ik Roda-Almere nog wel even mee, afhankelijk van of ik daar puf voor heb na de FP1 en FP2 van Spa als we daar toch in de buurt overnachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Almere mag van mij keurig netjes in de KKD blijven hangen, plastic club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Almere deed het vorig seizoen toch niet zo gek met die kapstok voorin? Verder eens met laat maar in KKD blijven. In het voorjaar in Almere geweest en eens een kijkje genomen bij dat 'stadion'. Brrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 8 minuten geleden zei Titan: Almere deed het vorig seizoen toch niet zo gek met die kapstok voorin? Verder eens met laat maar in KKD blijven. In het voorjaar in Almere geweest en eens een kijkje genomen bij dat 'stadion'. Brrr. Die had toch wel iets meer kwaliteit dan dat Maarten Pouwels heeft, niet dat Verheijdt een goede voetballer is. Maar hij had een topseizoen achter de rug en er gebeurd altijd als de bal in de buurt is. Dan loopt hij weer iemand omver of iets. Verdedigers hebben wel ontzag voor hem door zijn manier van spelen. Dat heeft ze vorig seizoen natuurlijk wel punten opgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 9 uur geleden zei Titan: Almere deed het vorig seizoen toch niet zo gek met die kapstok voorin? Ze doen het sowieso best aardig de laatste jaren en er zit ook wel een idee achter, echt beleid. Alleen heb ik het idee dat de aanstelling van Verbeek een miskleun was, al zul je zien dat ze uitgerekend dit jaar promoveren na een weifelende start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Zo, Emmen toch even de punten gepakt. En dat waren 3 hele belangrijke zeg. Waar het in de voorbereiding zo lekker ging, is het nu nog wel zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ik denk dat dit voor zo'n beetje alle favorieten tot nu toe geldt. Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik denk dat dit voor zo'n beetje alle favorieten tot nu toe geldt. Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes. Emmen speelde op zich niet eens zo heel erg slecht. Zeker tegen FC Eindhoven was het gedurende de eerste 60 minuten prima. We gaan het zien. Aankomende vrijdag direct weer een lastige tegen de Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) Waarom heeft geen enkele Eredivisieclub hem tot nu toe opgepikt? Te duur? Mino kan zo'n jongen toch prima bij Feyenoord/AZ stallen zou je zeggen. https://www.vi.nl/pro/arbitragezaak-micky-van-de-ven-zet-transfersysteem-op-scherp 26 augustus 2021 bewerkt door Thierryvane Link artikel vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) Volendam valt inderdaad tegen. Tegelijkertijd niet heel verbaasd erover. Je verwacht veel van Mühren in de spits, maar hij heeft niet de aanvoer die hij bij Cambuur wel had. Ik bedoel: Van Mieghem moet nog altijd leren voorzetten. @Thierryvane: Tja, als er interesse is uit Duitsland. Daar kan een twintigjarige waarschijnlijk meer verdienen dat bij de Nederlandse (sub)top. Niet dat het geld tegen de plinten klotst in Rotterdam... 26 augustus 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ik dacht dat hij bijna rond was met Marseille. Maar schijnbaar is dat afgeketst dankzij Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Wel droevig als hij die arbitragezaak wint. Dan ga je dit soort praktijken nog veel vaker sien denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Daarbij, als Nederlandse clubs de naam van Mino erbij zien zien als zaakwaarnemer, dan lopen ze ook wel een blokje om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Op 24-8-2021 om 12:27 zei Nom de Guerre: Ik denk dat dit voor zo'n beetje alle favorieten tot nu toe geldt. Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes. Excelsior vind ik dus echt geen zak aan. Met anti voetballen en veel geluk winnen bij roda. Maar goed, ook dat zijn 3 ptn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Almere blijft een Angstgegner voor Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Gaan Seuntjens en Van Mieghem nou serieus uitblinken? Ik vreet m'n schoen op Tegelijkertijd het bewijs wat een onkunde er de laatste jaren bij ons langs de zijlijn stond te dirigeren. Fijne zege op Emmen gisteren, knap gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten