Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Het blijft een mooie, onvoorspelbare competitie :classic_love:

Beetje jammer van De Waal bij Den Bosch, van beide kanten. Dat soort dedain naar supporters toe hoort niet in het voetbal thuis en al helemaal niet in een halfvol/halfleeg stadion op vrijdagavond. Oogt nogal misplaatst qua intentie en locatie. 

Anderzijds, laat je als supportersschare toch niet zo kennen dat je zo overtrokken reageert op dit soort puberaal gedrag. Nu ga je op een soortgelijk niveau reageren. "Ja, maar hij begon." Knullig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Almere gaat ook lekker onder Verbeek :cab:

Maar echt.. Dat hele 5-jarenplan van vijf jaar terug kan ook de prullenbak wel in. Begon al met dat Maaskant daar toen ineens in het bestuur kwam, sindsdien echt drama. Zit sportief en in de regio zo veel rek in en zijn zo veel mogelijkheden, maar toch altijd (net) niet.. 

Als je dan nu die laatste paar potten ziet :cab: 

Jong AZ 2-1 Almere City

Almere City 1-1 Jong FC Utrecht

VVV-Venlo 2-1 Almere City

En dan de volgende potten tegen Roda-uit (altijd lastig), thuis tegen Oss en uit bij Telstar.. Misschien pak ik Roda-Almere nog wel even mee, afhankelijk van of ik daar puf voor heb na de FP1 en FP2 van Spa als we daar toch in de buurt overnachten :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Titan:

Almere deed het vorig seizoen toch niet zo gek met die kapstok voorin? 

Verder eens met laat maar in KKD blijven. In het voorjaar in Almere geweest en eens een kijkje genomen bij dat 'stadion'. Brrr. 

Die had toch wel iets meer kwaliteit dan dat Maarten Pouwels heeft, niet dat Verheijdt een goede voetballer is. Maar hij had een topseizoen achter de rug en er gebeurd altijd als de bal in de buurt is. Dan loopt hij weer iemand omver of iets. Verdedigers hebben wel ontzag voor hem door zijn manier van spelen. 

Dat heeft ze vorig seizoen natuurlijk wel punten opgeleverd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Titan:

Almere deed het vorig seizoen toch niet zo gek met die kapstok voorin? 

Ze doen het sowieso best aardig de laatste jaren en er zit ook wel een idee achter, echt beleid. Alleen heb ik het idee dat de aanstelling van Verbeek een miskleun was, al zul je zien dat ze uitgerekend dit jaar promoveren na een weifelende start :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit voor zo'n beetje alle favorieten tot nu toe geldt.

Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volendam is echt matig gestart, De Graafschap overtuigt nog niet, NAC vind ik stroperig spelen, Emmen, VVV en ADO zijn als degradanten min of meer aan hun stand verplicht om bovenin mee te doen, maar presteren vooralsnog niet denderend en mogelijke outsiders als Roda, Almere en Excelsior zijn grillig as fuck. Dan hebben we het nog niet eens over verrassingen en stuntploegen, waarbij ik best onder de indruk ben van Den Bosch en Oss in de afgelopen speelrondes.

Emmen speelde op zich niet eens zo heel erg slecht. Zeker tegen FC Eindhoven was het gedurende de eerste 60 minuten prima. We gaan het zien. Aankomende vrijdag direct weer een lastige tegen de Graafschap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom heeft geen enkele Eredivisieclub hem tot nu toe opgepikt? Te duur? Mino kan zo'n jongen toch prima bij Feyenoord/AZ stallen zou je zeggen.

https://www.vi.nl/pro/arbitragezaak-micky-van-de-ven-zet-transfersysteem-op-scherp

bewerkt door Thierryvane
Link artikel vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volendam valt inderdaad tegen. Tegelijkertijd niet heel verbaasd erover. Je verwacht veel van Mühren in de spits, maar hij heeft niet de aanvoer die hij bij Cambuur wel had. Ik bedoel: Van Mieghem moet nog altijd leren voorzetten.

@Thierryvane: Tja, als er interesse is uit Duitsland. Daar kan een twintigjarige waarschijnlijk meer verdienen dat bij de Nederlandse (sub)top. Niet dat het geld tegen de plinten klotst in Rotterdam...

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2021 om 12:27 zei Nom de Guerre:

Excelsior vind ik dus echt geen zak aan.

Met anti voetballen en veel geluk winnen bij roda.

Maar goed, ook dat zijn 3 ptn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan Seuntjens en Van Mieghem nou serieus uitblinken? Ik vreet m'n schoen op ;e Tegelijkertijd het bewijs wat een onkunde er de laatste jaren bij ons langs de zijlijn stond te dirigeren. 

Fijne zege op Emmen gisteren, knap gedaan :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites