Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Superboeren:

Denk dat dat toch een beetje de vijver is waar ze in gaan moeten vissen. Vind het wel een speler die bij ons past en nog wel eens kan gaan verassen. Maar had inderdaad ook graag al een trainer gezien. Daar ben ik veel benieuwder naar..

Bij jullie al meer transfers in aankomst @GAE EAGLES?

Had het mis, joris Kramer wordt voor een seizoen gehuurd van AZ. Vorig seizoen speelde hij bij Cambuur op huurbasis. Zal niet voor de basis zijn gehaald schat ik zo in. Maar prima als back-up. De echte versterkingen zullen nog wel even op zich laten wachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-5-2021 om 19:22 zei GAE EAGLES:

Had het mis, joris Kramer wordt voor een seizoen gehuurd van AZ. Vorig seizoen speelde hij bij Cambuur op huurbasis. Zal niet voor de basis zijn gehaald schat ik zo in. Maar prima als back-up. De echte versterkingen zullen nog wel even op zich laten wachten. 

Ik denk dat Kees er wel weer een leuk team van smeed haha. Hoor nu ook vaker de geruchten van Sam Hendriks. Zal toch een vreemde aankoop zijn met Gravenberch en Konings al voor de spitspositie te hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Superboeren:

Ik denk dat Kees er wel weer een leuk team van smeed haha. Hoor nu ook vaker de geruchten van Sam Hendriks. Zal toch een vreemde aankoop zijn met Gravenberch en Konings al voor de spitspositie te hebben..

Ja dat denk ik ook. Van Wonderen heeft dit seizoen aangetoond een team te kunnen smeden. Dus ben er niet bang voor. 

3 goede spitsen is misschien iets teveel van het goede. Tenzij je er met 2 gaat spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2021 om 22:25 zei GAE EAGLES:

Ja dat klopt helemaal. 

Maar De Graafschap en Nac hadden dat voor dit jaar gedaan om koste wat kost te promoveren net ala Cambuur. En dan is het mooi om te zien dat die het niet hebben gered. 

NAC heeft helemaal niet veel geïnvesteerd hoor. Maar het is elk jaar daar gewoon een in en uitloop van spelers. Volgens mij is er zelfs alleen voor de Rooij iets betaald.

Er zitten daar teveel mannetjes in en rond het bestuur die koste wat kost daar willen blijven, zolang die niet weggaan zal het nooit iets met NAC worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Titan:

Heerlijk, die actie om Huntelaar naar Doetinchem te willen halen :D Zou wat zijn, hehe. 

Hoop oprecht dat het ze gaat lukken. 

Fc Emmen in elk geval al druk bezig met het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen. Veldmate lijkt terug te komen, Cavlan gaat hoogstwaarschijnlijk verlengen. Onze grote vrienden uit Peru lijken geen ontsnappingsclausule te hebben. Dus als daar niet iemand voor komt met wat centen, gaan die gewoon mee de KKD in. 

Zou zo maar eens een mooi seizoen kunnen worden weer. Ik sta in elk geval op de wachtlijst voor een seizoenskaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Erwin.:

NAC heeft helemaal niet veel geïnvesteerd hoor. Maar het is elk jaar daar gewoon een in en uitloop van spelers. Volgens mij is er zelfs alleen voor de Rooij iets betaald.

Er zitten daar teveel mannetjes in en rond het bestuur die koste wat kost daar willen blijven, zolang die niet weggaan zal het nooit iets met NAC worden.

Ik vind 5 ton (volgens transfermarkt) als transfersom voor De Rooij best veel geld, zeker voor een club uit de KKD. Daarnaast zullen Jansen, Haye, Bilate, Immers, Maatsen, Malone, Kali en Rutten wel een bovengemiddeld salaris ontvangen ten opzichte van menig club uit de KKD. 

Denk wel dat ze uiteindelijk veel geld in de selectie hebben gestopt om te promoveren. Maar dat er op bestuurlijk vlak dingen misgaan is natuurlijk wel langer bekend. Zoals je al zegt, zolang dat niet veranderd dan wordt het lastig om wat te presteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Superboeren:

Grote kans dat Peter Uneken trainer bij ons wordt. Moeten we daar nou blij mee zijn? :classic_ninja:

Zou ik nou niet meteen enthousiast van worden, maar wat heeft Kees van Wonderen voor Eagles gepresenteerd. Ook niets, al zat die natuurlijk wel als assistent bij Oranje. Maar verder ook niet. 

Maar op voorhand had ik wel een andere naam (grotere) verwacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Zou ik nou niet meteen enthousiast van worden, maar wat heeft Kees van Wonderen voor Eagles gepresenteerd. Ook niets, al zat die natuurlijk wel als assistent bij Oranje. Maar verder ook niet. 

Maar op voorhand had ik wel een andere naam (grotere) verwacht. 

Ja daarom, ze hebben het nu over Uneken of Poldervaart..Laat dan Uneken ons maar verassen haha..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Superboeren:

Ja daarom, ze hebben het nu over Uneken of Poldervaart..Laat dan Uneken ons maar verassen haha..

Ja, begrijp ik. Als het tussen die 2 gaat had ik denk ik ook voor Uneken gekozen. Kijken wat die kan doen.

Thijmen van Wissing van RTV Oost meldde overigens dat Hendriks naar jullie gaat voor het waard is. Die heeft wel vaker dingen mis haha. 

Denk dat ze nog wel even wachten met een spits aantrekken aangezien ze eerst met Huntelaar gaan praten. Anders heb je er meer dan genoeg, zeker omdat ze Gravenberch ook al hebben gehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Ja, begrijp ik. Als het tussen die 2 gaat had ik denk ik ook voor Uneken gekozen. Kijken wat die kan doen.

Thijmen van Wissing van RTV Oost meldde overigens dat Hendriks naar jullie gaat voor het waard is. Die heeft wel vaker dingen mis haha. 

Denk dat ze nog wel even wachten met een spits aantrekken aangezien ze eerst met Huntelaar gaan praten. Anders heb je er meer dan genoeg, zeker omdat ze Gravenberch ook al hebben gehaald. 

Haha las het ook vaker van Hendriks, maar Huntelaar zal nog een stukje beter zijn. Verder zal hofstede wel weer een blik speler opentrekken als de nieuwe trainer bekend is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Superboeren:

Haha las het ook vaker van Hendriks, maar Huntelaar zal nog een stukje beter zijn. Verder zal hofstede wel weer een blik speler opentrekken als de nieuwe trainer bekend is..

Zou wel mooi zijn als hij nog een jaartje bij jullie wil spelen. Lekker thuis in Hummelo wonen en voetballen bij De Graafschap. Spelen toch veel op de helft van de tegenstander, dus dan moet hij het verschil in de 16 wel kunnen maken. 

Ja, nu zullen de spelers wel snel volgen. Misschien nog wat van Jong PSV? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei GAE EAGLES:

Zou wel mooi zijn als hij nog een jaartje bij jullie wil spelen. Lekker thuis in Hummelo wonen en voetballen bij De Graafschap. Spelen toch veel op de helft van de tegenstander, dus dan moet hij het verschil in de 16 wel kunnen maken. 

Ja, nu zullen de spelers wel snel volgen. Misschien nog wat van Jong PSV? 

Ja zal geweldig zijn! 

Las dat er bij Jong psv inderdaad veel weg moesten dus dat zal zomaar kunnen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hoop oprecht dat het ze gaat lukken. 

Fc Emmen in elk geval al druk bezig met het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen. Veldmate lijkt terug te komen, Cavlan gaat hoogstwaarschijnlijk verlengen. Onze grote vrienden uit Peru lijken geen ontsnappingsclausule te hebben. Dus als daar niet iemand voor komt met wat centen, gaan die gewoon mee de KKD in. 

Zou zo maar eens een mooi seizoen kunnen worden weer. Ik sta in elk geval op de wachtlijst voor een seizoenskaart.

Dan gaan ze met een sterke selectie de KKD in. Maar die spelers uit Peru verdienen wel een vorstelijk salaris, zeker voor de KKD. Zit daar nog een externe investeerder achter om dat in te dekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei FlyD:

Dan gaan ze met een sterke selectie de KKD in. Maar die spelers uit Peru verdienen wel een vorstelijk salaris, zeker voor de KKD. Zit daar nog een externe investeerder achter om dat in te dekken?

De eigenaar van Emmen betaald die 2 spelers toch? tenminste dat dacht ik. 

Maar inderdaad, dan hebben ze een best team staan als ook die jongens blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Zoals ik het begrepen heb staan Lubbers en Peter van Dijk garant voor eventuele verliezen. Maar ik begreep dat bij Pena de constructie was de de vorige club nog een riant deel van zijn salaris voor hun rekening neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Superboeren:

Trainer nog niet bekend toch?

Aangezien Jurjus weer terug is op het oude nest. Na De Graafschap ook niets meer waargemaakt. Had ik wel meer van verwacht. Was echt een goede keeper destijds 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijke keuze van Almere. Een trainer met naam? Jazeker. Een trainer die past bij wat Almere op de lange termijn wilt? Nee, zeker niet. Hebben altijd beginnend hoofdtrainers gehad: Fred Grim, Jack de Gier, Michael Santoni, Ole Tobiasen. Het had veel meer bij hun gepast om een Willem Weijs, Joseph Oosting (nu naar waarschijnlijk naar RKC) of een Adrie Poldervaart aan te nemen, zelfs Kevin Hofland was een naam geweest die nog meer had gepast. Dit kan alleen maar fout gaan in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites