Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Titan:

Ze spelen het hele seizoen al geluksvoetbal. Jaar begonnen met 442, toen ging het nog wel. Daarna met 532 van Twente gewonnen en plots was dat heilig. Dat bleek toch voor geen meter te lopen, en Snoei is een eigenwijze draak die vanwege het waardeloze spel een nieuw contract kreeg als beloning. 

Doelsaldo zegt eigenlijk alles over dit seizoen. 

Die Snoei is toch een kwal van een trainer. Je zag al weken van te voren aan komen dat hij veel te gestrest zou zijn om dit tot een goed einde te brengen. En de Graafschap supporters die ik sprak konden al niet geloven dat hij had verlengd al ruim voor dat promotie zeker was. Kon alleen maar mis gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei GAE EAGLES:

Die Snoei is toch een kwal van een trainer. Je zag al weken van te voren aan komen dat hij veel te gestrest zou zijn om dit tot een goed einde te brengen. En de Graafschap supporters die ik sprak konden al niet geloven dat hij had verlengd al ruim voor dat promotie zeker was. Kon alleen maar mis gaan. 

Klopt. Al weken geen enkele creativiteit meer op het middenveld, maar Leemans mag lekker blijven banken. Alle ballen op de opa's, die er al weken niks van bakken, en Hamdaoui mag blijven banken... 

Las dat Seuntjes nu moest janken over Helmond, dat ze zo verdedigend speelden. Hou op met me ;e

Gelukkig komt er een nieuwe voorzitter. Misschien dat die de ballen heeft om Snoei er uit te gooien. 

Maar eh, leuk feestje gehad vannacht jongens? Zat gvd rechtop in m'n bed rond 2u, haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seuntjes moet stoppen met voetballen, die heeft nog bij RBC gespeeld, een club die de helft op dit forum nooit heeft zien spelen :classic_biggrin:

Als dat interview nog iets langer had geduurd, had hij vast gezegd dat Helmond een eigen goal had moeten maken oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:5:5:5:5:5:5

Dat was een prima samenvatting van het hele seizoen. Ontzettend jammer, maar misschien wel goed ook dat het hier eindigt. Als ze nog een bak seizoenskaarten willen verkopen, dan lijkt het me goed dat ze Snoei er vanavond nog uitgooien. Wat een tactisch onbenul, keer op keer. 

Zou wat zijn als Seuntjes toch de Eredivisie nog haalt ;e 

edit: V/d Pavert toont zich gelukkig een waardig aanvoerder. Heerlijk, zo realistisch.

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Snoei al ontslagen?

Wat een dramacoach is dat zeg. Hadden ze nooit moeten verlengen

Mag 't hopen dat hij z'n kopje koffie morgen op de bestuurskamer mag komen drinken en dat hij daarna Opoku, Konings e.v.a. meeneemt naar huis. Lieftink is ook een parodie op een voetballer he :D Was ook al behoorlijk verbaasd dat ze uitgerekend hem weghaalden bij jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Titan:

Mag 't hopen dat hij z'n kopje koffie morgen op de bestuurskamer mag komen drinken en dat hij daarna Opoku, Konings e.v.a. meeneemt naar huis. Lieftink is ook een parodie op een voetballer he :D Was ook al behoorlijk verbaasd dat ze uitgerekend hem weghaalden bij jullie.

Ik vond Lieftink bij ons echt goed, een meerwaarde op ons middenveld. Maar heeft het blijkbaar niet waar kunnen maken bij jullie..

Maar de eerder genoemde namen heb ik helemaal niets van gezien. Hoop ook dat Nac het niet haalt alleen om Seuntjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei GAE EAGLES:

Ik vond Lieftink bij ons echt goed, een meerwaarde op ons middenveld. Maar heeft het blijkbaar niet waar kunnen maken bij jullie..

Maar de eerder genoemde namen heb ik helemaal niets van gezien. Hoop ook dat Nac het niet haalt alleen om Seuntjes. 

Hij begon behoorlijk goed. Vrees dat hij volledig verkeerd gebruikt wordt door Snoei. Zoals zoveel spelers ;e Seuntjes, echt waar ja, wat een trieste speler, al sinds hij dat contract bij NAC tekende. Daarna ook echt niets meer laten zien, alleen maar een verongelijkte rotkop trekken en klagen in de media. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Titan:

Hij begon behoorlijk goed. Vrees dat hij volledig verkeerd gebruikt wordt door Snoei. Zoals zoveel spelers ;e Seuntjes, echt waar ja, wat een trieste speler, al sinds hij dat contract bij NAC tekende. Daarna ook echt niets meer laten zien, alleen maar een verongelijkte rotkop trekken en klagen in de media. 

Haha met als hoogtepunt de uitspraak na de wedstrijd tegen Helmond?

Waarschijnlijk gebruikt Snoei zijn spelers verkeerd idd. Tactisch onbenul, dat was die bij ons al. Heeft weinig bijgeleerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Titan:

Het is echt schrijnend om te zien..Hopelijk gaat de bezem er door geen. Td weg. Trainer weg en het blik vol spelers wat afgelopen zomer is gehaald.. 

Enige positieve is dat Almere eruit ligt. Wat een verschrikkelijk vent is die Jeroen Rijsdijk, nog 10x erger dan Snoei.. bah bah  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Volledig mee eens! Als er van mij een club nooit hoeft te promoveren is het Almere City wel :cab:

NEC, NAC, Roda, De Graafschap, het is me eender, het zijn wel allemaal clubs die echt leven en een vaste, fanatieke supportersschare hebben. Almere blijft plastic aanvoelen. Overigens ook prima als Emmen of Willem II d'r in blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

NEC, NAC, Roda, De Graafschap, het is me eender, het zijn wel allemaal clubs die echt leven en een vaste, fanatieke supportersschare hebben. Almere blijft plastic aanvoelen. Overigens ook prima als Emmen of Willem II d'r in blijft.

En van oudsher wel 4 eredivisieclubs. Laat NAC maar terugkomen. Zou daar geen moeite mee hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de coronacijfers in Brabant zou het in ieder geval beter zijn dat Emmen 16e wordt, Willem II - NAC zou als affiche natuurlijk vooral buiten het veld veel rivaliteit opleveren.

open deur intrappen.com | Rolf van der Marck

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites