GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Yes grootste in jaren. Is nog 2de jaars A. Heeft zon ziek gevoel voor dieptepasses enzo, echt bizar verder ook een dood normaal ventje uit het dorp dus iedereen is lyrisch. Speelt echt al weken prima en is gewoon basiskracht geworden. Heb de laatste tijd of eerlijk gezegd dit seizoen weinig Jupiler league gezien, vanmorgen even wat samenvattingen en daarin viel de me positief op. Knap voor zo'n jong ventje. Toch knap dat er uit zo'n dorp zoveel talent komt. En dan niet alleen op voetbal gebied. Maar ja dat krijg je als iedereen familie van elkaar is. De goede genen blijven dan ook doorgegeven worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Yes grootste in jaren. Is nog 2de jaars A. Heeft zon ziek gevoel voor dieptepasses enzo, echt bizar verder ook een dood normaal ventje uit het dorp dus iedereen is lyrisch. Speelt echt al weken prima en is gewoon basiskracht geworden. Hij praat echt precies hetzelfde als Kwakman hè :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 O vind dat nog wel meevallen maar wel allebei vil volendams ja paar aardige goaltjes vandaag(peters emmen, Veerman bij de fcvd) en weer aantal rode kaarten haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 @Nom de Guerre Is die Vlijter van Fortuna nou een groot talent? Vind hem bij vlagen leuke dingen laten zien voor een 19-jarige. Kan die hogerop denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 @Sundgot Ik vind het persoonlijk maar een blinde draver. Veel inzet, weinig rendement, maar de laatste weken verbaast hij me af en toe. Aan de andere kant, tegen Ajax was hij een van onze slechtere spelers maar dat compenseert hij dan weer met een wereldgoal. Ik heb niet zo'n gek hoge pet op van Vlijter, maar het kan best dat ik het verkeerd zie. Oliseh schijnt wel iets in hem te zien ten faveure van bijvoorbeeld Van Hout en Khalouta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Hans Kraaij Jr. nog gehoord over Kaya @Nom de Guerre ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Ruijs en Oliseh, ik zag het al ja. Circus Fortuna is weer terug in town. Het zal weinig baten als de mensen die verantwoordelijk zijn voor het samenstellen van de selectie op hun plek blijven zitten. Van Dael was niet de man die deze selectie heeft samengesteld namelijk. Hindsight, got to love it. Gelukkig is er inmiddels wel in de selectie geïnvesteerd. Die Galatasaray-Turk is veel te goed voor dit niveau, maar absoluut een meerwaarde voor ons. Het oogt allemaal nog wat stroef bij Basan, maar dat zal een gebrek aan ritme zijn. Hij wordt iedere week beter dus hopelijk heeft hij nog wat moois in het verschiet. Stokkers is ook een schot in de roos gebleken so far, wat een energie en power brengt die jongen mee. Grote aankoop Sjoerd Ars is naar de bank verdrongen door de doelgerichte acties van Stokkers. Dan hebben we ook nog een Braziliaan gehaald, maar daar heb ik te weinig van gezien om er iets over te kunnen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 [quote name='Sophomore']Hans Kraaij Jr. nog gehoord over Kaya @Nom de Guerre ?[/QUOTE] Toevallig niet, maar ik ga er vanuit dat hij de wind van voren kreeg na die flater bij de 1-0 van VVV gisteren. Een beetje jammer is het wel, Kaya is al een aantal jaren één van de betere keepers in de Juup. Heb je een linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Toevallig niet, maar ik ga er vanuit dat hij de wind van voren kreeg na die flater bij de 1-0 van VVV gisteren. Een beetje jammer is het wel, Kaya is al een aantal jaren één van de betere keepers in de Juup. Heb je een linkje? Hij zei dat de reserve keeper van Helmond Sport gek moet worden met zo'n keeper voor zich. Weet niet of er een apart filmpje van is, zei hij bij Voetbal op Vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Hij zei dat de reserve keeper van Helmond Sport gek moet worden met zo'n keeper voor zich. Weet niet of er een apart filmpje van is, zei hij bij Voetbal op Vrijdag. Wat een mafklapper... Kaya is een degelijke keeper die vrijdag een flater maakte tegen VVV, that's all. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Goh wat een moeite had FVD met jong Utrecht gister maar uiteindelijk toch 4-2, lekker goaltje van der heijden ook. Veerman geschorst voor vrijdag, maakt het een stuk lastiger... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Als je doe natuurgras velden ziet, vooral dat van Fortuna, dan verlang je toch bijna naar kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Zullen we de discussie over vaste selecties voor de competitievervalsende Jong ... teams maar weer eens aanzwengelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Ja, laten we die discussie voor de 58ste keer houden. Wie trapt af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Of over die kluns op doel bij Helmond :huhu: Hoe oneerlijk is het eigenlijk dat de nummer twee niet rechtstreeks promoveert (en dan doel ik niet op Jong Ajax die niet mag promoveren). Speel je 38 wedstrijden en dan moet je alsnog nacompetitie spelen. 11 maart 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Of over die kluns op doel bij Helmond :huhu: Hoe oneerlijk is het eigenlijk dat de nummer twee niet rechtstreeks promoveert (en dan doel ik niet op Jong Ajax die niet mag promoveren). Speel je 38 wedstrijden en dan moet je alsnog nacompetitie spelen. Kan je dan ook over nummer drie zeggen van de JL... Staat gewoon zo in de regels en als dat zou veranderen, dan zou de nummer 17 van de Eredivisie weer met datzelfde argument de andere kant op komen. Vind de Play-Offs voor de rest waardeloos geregeld in Nederland hoor, daar niet van. Dat de nummer 15 van de Jupiler League twee seizoenen terug bijna promoveerde, zegt genoeg. Je hoeft maar 10 wedstrijden goed te spelen en dan de play-offs... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Ik zal bevooroordeeld zijn, maar damn wat is die Bassan goed... Die vent hoort in de Eredivisie thuis, we hebben zoveel mazzel dat deze klasbak aan ons is verhuurd door Galatasaray... Inzicht, controle, snelheid, passing, hij doet alles twee á drie versnellingen hoger dan de rest van de spelers op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Vicente, speelt in de 019 maar mag nog o17 spelen, vertrekt naar AS Roma. Is nu definitief rond...Geen idee wat ik er van moet vinden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 En nu -6 aan de broek. Nou ja, het scheelt dat we nergens meer voor meespeelden en dankzij Achilles kunnen we niet degraderen. Komend seizoen doorpakken dan maar. Zonder al die puntstraffen sta je gewoon in de middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Niet eens vanwege die toendra waar ze maanden op hebben moeten spelen, toch? Vicente, speelt in de 019 maar mag nog o17 spelen, vertrekt naar AS Roma. Is nu definitief rond...Geen idee wat ik er van moet vinden :cab: Die Samacca ging juist weg uit jeugd Roma omdat hij niet tevreden was over niveau en perspectief; bijzonder tegenstrijdig met Vicente dus (hebben het er eerder over gehad dacht ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Niet eens vanwege die toendra waar ze maanden op hebben moeten spelen, toch? Die Samacca ging juist weg uit jeugd Roma omdat hij niet tevreden was over niveau en perspectief; bijzonder tegenstrijdig met Vicente dus (hebben het er eerder over gehad dacht ik). Ja klopt, rare keuze want Italie staat natuurlijk niet echt bekend om veel/vroeg talent de kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Alhoewel het een stuk meer het geval is in vergelijking met het recente verleden natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Niet eens vanwege die toendra waar ze maanden op hebben moeten spelen, toch? Neuj, anders hadden ze Ajax met terugwerkende kracht een lading minpunten moeten geven vanwege die dramatische grasmatten in de Arena de afgelopen twintig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Hebben we het over dezelfde KNVB? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Point taken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten