Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Yes grootste in jaren. Is nog 2de jaars A. Heeft zon ziek gevoel voor dieptepasses enzo, echt bizar

verder ook een dood normaal ventje uit het dorp dus iedereen is lyrisch. Speelt echt al weken prima en is gewoon basiskracht geworden.

Heb de laatste tijd of eerlijk gezegd dit seizoen weinig Jupiler league gezien, vanmorgen even wat samenvattingen en daarin viel de me positief op. Knap voor zo'n jong ventje.

Toch knap dat er uit zo'n dorp zoveel talent komt. En dan niet alleen op voetbal gebied. Maar ja dat krijg je als iedereen familie van elkaar is. De goede genen blijven dan ook doorgegeven worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes grootste in jaren. Is nog 2de jaars A. Heeft zon ziek gevoel voor dieptepasses enzo, echt bizar

verder ook een dood normaal ventje uit het dorp dus iedereen is lyrisch. Speelt echt al weken prima en is gewoon basiskracht geworden.

Hij praat echt precies hetzelfde als Kwakman hè :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sundgot Ik vind het persoonlijk maar een blinde draver. Veel inzet, weinig rendement, maar de laatste weken verbaast hij me af en toe. Aan de andere kant, tegen Ajax was hij een van onze slechtere spelers maar dat compenseert hij dan weer met een wereldgoal. Ik heb niet zo'n gek hoge pet op van Vlijter, maar het kan best dat ik het verkeerd zie. Oliseh schijnt wel iets in hem te zien ten faveure van bijvoorbeeld Van Hout en Khalouta.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruijs en Oliseh, ik zag het al ja. Circus Fortuna is weer terug in town. Het zal weinig baten als de mensen die verantwoordelijk zijn voor het samenstellen van de selectie op hun plek blijven zitten. Van Dael was niet de man die deze selectie heeft samengesteld namelijk.

Hindsight, got to love it. Gelukkig is er inmiddels wel in de selectie geïnvesteerd. Die Galatasaray-Turk is veel te goed voor dit niveau, maar absoluut een meerwaarde voor ons. Het oogt allemaal nog wat stroef bij Basan, maar dat zal een gebrek aan ritme zijn. Hij wordt iedere week beter dus hopelijk heeft hij nog wat moois in het verschiet. Stokkers is ook een schot in de roos gebleken so far, wat een energie en power brengt die jongen mee. Grote aankoop Sjoerd Ars is naar de bank verdrongen door de doelgerichte acties van Stokkers. Dan hebben we ook nog een Braziliaan gehaald, maar daar heb ik te weinig van gezien om er iets over te kunnen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Hans Kraaij Jr. nog gehoord over Kaya @Nom de Guerre ?[/QUOTE] Toevallig niet, maar ik ga er vanuit dat hij de wind van voren kreeg na die flater bij de 1-0 van VVV gisteren. Een beetje jammer is het wel, Kaya is al een aantal jaren één van de betere keepers in de Juup. Heb je een linkje?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig niet, maar ik ga er vanuit dat hij de wind van voren kreeg na die flater bij de 1-0 van VVV gisteren. Een beetje jammer is het wel, Kaya is al een aantal jaren één van de betere keepers in de Juup. Heb je een linkje?

Hij zei dat de reserve keeper van Helmond Sport gek moet worden met zo'n keeper voor zich. Weet niet of er een apart filmpje van is, zei hij bij Voetbal op Vrijdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of over die kluns op doel bij Helmond :huhu:

Hoe oneerlijk is het eigenlijk dat de nummer twee niet rechtstreeks promoveert (en dan doel ik niet op Jong Ajax die niet mag promoveren). Speel je 38 wedstrijden en dan moet je alsnog nacompetitie spelen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of over die kluns op doel bij Helmond :huhu:

Hoe oneerlijk is het eigenlijk dat de nummer twee niet rechtstreeks promoveert (en dan doel ik niet op Jong Ajax die niet mag promoveren). Speel je 38 wedstrijden en dan moet je alsnog nacompetitie spelen.

Kan je dan ook over nummer drie zeggen van de JL... Staat gewoon zo in de regels en als dat zou veranderen, dan zou de nummer 17 van de Eredivisie weer met datzelfde argument de andere kant op komen. Vind de Play-Offs voor de rest waardeloos geregeld in Nederland hoor, daar niet van. Dat de nummer 15 van de Jupiler League twee seizoenen terug bijna promoveerde, zegt genoeg. Je hoeft maar 10 wedstrijden goed te spelen en dan de play-offs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal bevooroordeeld zijn, maar damn wat is die Bassan goed... Die vent hoort in de Eredivisie thuis, we hebben zoveel mazzel dat deze klasbak aan ons is verhuurd door Galatasaray... Inzicht, controle, snelheid, passing, hij doet alles twee á drie versnellingen hoger dan de rest van de spelers op het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet eens vanwege die toendra waar ze maanden op hebben moeten spelen, toch?

Vicente, speelt in de 019 maar mag nog o17 spelen, vertrekt naar AS Roma. Is nu definitief rond...Geen idee wat ik er van moet vinden :cab:

Die Samacca ging juist weg uit jeugd Roma omdat hij niet tevreden was over niveau en perspectief; bijzonder tegenstrijdig met Vicente dus (hebben het er eerder over gehad dacht ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet eens vanwege die toendra waar ze maanden op hebben moeten spelen, toch?

Die Samacca ging juist weg uit jeugd Roma omdat hij niet tevreden was over niveau en perspectief; bijzonder tegenstrijdig met Vicente dus (hebben het er eerder over gehad dacht ik).

Ja klopt, rare keuze want Italie staat natuurlijk niet echt bekend om veel/vroeg talent de kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites