Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Volgens mij repeteert de plaatselijke fanfare er ook, lijkt me sterk dat die de huur kunnen betalen in hun eentje ;c

Aantal beschamende overtredingen gisteren zeg. Die eerste rode kaart van Roda, Driesje Wuytens aan de Vetkampstraat...

Het is dat Dzepar niet vast stond, anders had Wuytens zijn been gebroken. Nu lijkt het mee te vallen, maar onbegrijpelijk dat dit geen rood was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is al verdomme de tweede keer dat die Ricardinho gewoon met geklunkel punten verspeelt, eerder ook al de overwinning weggegeven tegen Eindhoven omdat meneer een bal niet de tribunes inrost. Speel dan gewoon met v/d Lely/Schenk/Maria (wanneer er geen interlands zijn) op linksback, je gaat mij niet vertellen dat die alle drie minder zijn als dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de wedstrijd hier in Deventer vond ik Roda ook echt heel erg zwak spelen. 20 minuten voor tijd bij een 0-0 stand kregen ze een corner mee maar ze liepen in een heel rustig tempo naar de bal toe om hem te nemen. Daaruit bleek wel dat ze of niet meer konden of een gelijkspel wel goed vonden. Maar ik denk eerder het eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei 007mark:

Nou in mijn ogen een zekerheidje voor de top 5. Ook wel erg sterke KKD dit jaar.

Zeker niet. Hebben nauwelijks ingekocht en als je je aanvoerder al naar de mededegradant gaat ben je geen kanshebber voor top 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is tot nu toe wel een heerlijk seizoen, met een aantal ploegen die het verrassend goed doen (for now). Verder onderschrijf ik de mening van Soof, een goede reeks en je zit in de playoffs. De titelstrijd ligt nog steeds wijd open. Ik ben wel benieuwd of een Sparta en een Twente nog winterse versterkingen gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites