GAE EAGLES Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Volgens mij repeteert de plaatselijke fanfare er ook, lijkt me sterk dat die de huur kunnen betalen in hun eentje ;c Aantal beschamende overtredingen gisteren zeg. Die eerste rode kaart van Roda, Driesje Wuytens aan de Vetkampstraat... Het is dat Dzepar niet vast stond, anders had Wuytens zijn been gebroken. Nu lijkt het mee te vallen, maar onbegrijpelijk dat dit geen rood was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2018 Share Geplaatst 9 oktober 2018 FC Twente-Go Ahead Eagles en NEC-Sparta de komende speelronde. Zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 oktober 2018 Share Geplaatst 9 oktober 2018 ?? Is pas 18 november (speelronde 14) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 oktober 2018 Share Geplaatst 9 oktober 2018 ?? Is pas 18 november (speelronde 14) Crap, verkeerd gekeken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2018 Share Geplaatst 10 oktober 2018 FC Twente-Go Ahead Eagles en NEC-Sparta de komende speelronde. Zin in :) Go Ahead speelt zondag tegen Roda, dus dit lijkt me incorrect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 oktober 2018 Share Geplaatst 10 oktober 2018 Gaat het wel goed met je Pien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2018 Share Geplaatst 10 oktober 2018 Zo ver was ik al, ik had de verkeerde maand voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 Gaat het wel goed met je Pien? Ja dankjewel, met jou ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Ricardinho godverdomd achterlijke randdebiel. Lever je contract maar in, opzouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Heb hem aan het werk gezien in augustus uit tegen Helmond Sport; die speelde niet best toen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Heb een paar wedstrijden/beelden van Twente gezien, maar elke keer was hij de minste. Ik ben er blij mee. We waren niet heel goed, dus dan is het wel fijn dat zo'n fout wordt afgestraft. Bij Twente gingen ze veel voor eigen succes en wat kansen laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Dat is al verdomme de tweede keer dat die Ricardinho gewoon met geklunkel punten verspeelt, eerder ook al de overwinning weggegeven tegen Eindhoven omdat meneer een bal niet de tribunes inrost. Speel dan gewoon met v/d Lely/Schenk/Maria (wanneer er geen interlands zijn) op linksback, je gaat mij niet vertellen dat die alle drie minder zijn als dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Roda was me een partij slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Was toch weinig aan de hand bij die rode kaarten? Vooral bij die van Ippel. Toch flinke schorsingen geeist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 26 minuten geleden zei Sophomore: Was toch weinig aan de hand bij die rode kaarten? Vooral bij die van Ippel. Toch flinke schorsingen geeist. Vond ook dat er niet heel veel gebeurde, dus de schorsingen die nu geëist worden zijn inderdaad flink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Moeten dus wel bepaalde dingen zijn gebeurd, die niet op de beelden te zien waren (of extra beelden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Dat lijkt me dan wel, anders schors je ze niet voor 4 en 3 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Gister ongeveer een halfuurtje zitten kijken naar NEC-Sparta, maar wat is het armoedig zeg. Roda JC kunnen we denk ik al wel afstrepen voor een promotieplek. Staan echt serieus ver al achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Dat konden we begin vh seizoen al @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 In de wedstrijd hier in Deventer vond ik Roda ook echt heel erg zwak spelen. 20 minuten voor tijd bij een 0-0 stand kregen ze een corner mee maar ze liepen in een heel rustig tempo naar de bal toe om hem te nemen. Daaruit bleek wel dat ze of niet meer konden of een gelijkspel wel goed vonden. Maar ik denk eerder het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 1 uur geleden zei Pino: Dat konden we begin vh seizoen al @007mark Nou in mijn ogen een zekerheidje voor de top 5. Ook wel erg sterke KKD dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 41 minuten geleden zei 007mark: Nou in mijn ogen een zekerheidje voor de top 5. Ook wel erg sterke KKD dit jaar. Zeker niet. Hebben nauwelijks ingekocht en als je je aanvoerder al naar de mededegradant gaat ben je geen kanshebber voor top 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2018 Share Geplaatst 20 november 2018 Je hoeft maar een wedstrijd of acht achter elkaar niet te verliezen en grote kans dat je mee mag doen met de play-offs; dus afschrijven doe ik zelfs FC Dordrecht niet. Bizarre regel blijft het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 november 2018 Share Geplaatst 25 november 2018 Het is tot nu toe wel een heerlijk seizoen, met een aantal ploegen die het verrassend goed doen (for now). Verder onderschrijf ik de mening van Soof, een goede reeks en je zit in de playoffs. De titelstrijd ligt nog steeds wijd open. Ik ben wel benieuwd of een Sparta en een Twente nog winterse versterkingen gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 november 2018 Share Geplaatst 27 november 2018 Wat een kutpot weer gister. Man man man, dat wij maar 3 punten van de koploper staan verbaast me echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten