Pino Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Fuck de belofteteams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus (bewerkt) Op 14-8-2024 om 11:41 zei Nom de Guerre: Je mist mijn punt, of wellicht heb ik het onvoldoende duidelijk gemaakt dit keer. Mijn probleem ligt niet per se bij een van deze clubs of een van de spelers, maar bij het feit dat er op maandagavond significant sterkere teams opgesteld worden dan op de vrijdag. Ja, dat is is binnen de regels, maar het voelt voor een KKD-club behoorlijk kut als je op je bek gaat op maandagavond, omdat er dan toevallig wat afvallers van het eerste mee mogen doen. Helemaal lullig als je daardoor een periodetitel op je buik kunt schrijven. Als een Jong-team namelijk met een speler van het eerste elftal aan de aftrap verschijnt tegen FC Emmen en niet tegen Excelsior, is de statistische verwachting dat het ruim beter voor de dag komt tegen FC Emmen. Dit betekent dat in dit voorbeeld Excelsior een periodetitel of zelfs promotie zou kunnen mislopen door de aanzienlijk betere oppositie. Belangrijk is dat de invloed van de selectie van Jong-teams niet voortkomt uit aankopen of blessures binnen de vaste selectie zoals bij andere KKD-teams. Bij Jong-teams kan er immers van week tot week ineens een speler van Conference League, Europa League of zelfs Champions League kaliber aan de selectie toegevoegd worden om de plek van een belofte in te nemen. Een KKD-club kan geen Pepi kopen, of zoals in het verleden een Kudus, een Cassiera, een Neres, een Younes, allemaal spelers die voor de Jong-teams hebben gespeeld. En nee, die spelers spelen meestal geen heel seizoen in de KKD, dus ja, dat is niet helemaal fair en nee, dat is niet te vergelijken met mutaties door blessures en schorsingen. Bovenstaand verhaal wordt aardig ondersteund door de standen van vanavond. Het Jong AZ dat maandag met 6-1 won van Roda JC doet het nu een stuk minder goed tegen FC Den Bosch dat in diezelfde eerste speelronde verloor van FC Eindhoven met 2-0. Ik zie Eindhoven nog geen korte metten maken met Roda. 16 augustus bewerkt door Wolf_pd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 6 minuten geleden zei Wolf_pd: Bovenstaand verhaal wordt aardig ondersteund door de standen van vanavond. Het Jong AZ dat maandag met 6-1 won van Roda JC doet het nu een stuk minder goed tegen FC Den Bosch dat in diezelfde eerste speelronde verloor van FC Eindhoven met 2-0. Ik zie Eindhoven nog geen korte metten maken met Roda. Structureel probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Miliano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Dit wordt een heel lang seizoen... Geen creativiteit helemaal niks. niet eens echte kansen pffff Ohja en idd FUCK DE BELOFTE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Zoek @stefan_helmond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus De kleinste gewoon toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Ziet eruit als een prima uitvak. Dit jaar misschien maar bezoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Op 19-8-2024 om 10:22 zei Vitesse88: Ziet eruit als een prima uitvak. Dit jaar misschien maar bezoeken. Diverse Hellumond supporters hadden lovende kritieken. Kan mogelijk ook met het resultaat te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Op 18-8-2024 om 13:20 zei Sophomore: Zoek @stefan_helmond Echt een verbetering voor Cambuur, Wij moeten er op een maandagavond naar toe. Deze wedstrijd zal ik niet overslaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Lekker Hansie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus NAC Breda speelt in de Eredivisie @joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 8 minuten geleden zei PJHoutman: NAC Breda speelt in de Eredivisie @joostmakaay Goh ik sliep nog denk ik, zag Hans Kraay ging automatisch uit van KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 1 uur geleden zei PJHoutman: NAC Breda speelt in de Eredivisie @joostmakaay En daar blijven ze voorlopig lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Geen enkele club in de subtop van de KKD die nog een spits zoekt? Lijkt mij dat Zakaria Eddahchouri toch wel iets hoger kan ambiëren dan Telstar. Vorig seizoen 14 doelpunten en nu ook begonnen met 3 op 3. Dit is ook helemaal geen verkeerde actie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 4 minuten geleden zei 007mark: Geen enkele club in de subtop van de KKD die nog een spits zoekt? Lijkt mij dat Zakaria Eddahchouri toch wel iets hoger kan ambiëren dan Telstar. Vorig seizoen 14 doelpunten en nu ook begonnen met 3 op 3. Dit is ook helemaal geen verkeerde actie: Roep dit al vanaf begin vorig seizoen. Kan zo mee in de Eredivisie. Helaas voor Telstar gaan ze die nog wel kwijtraken deze week denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) 40 minuten geleden zei 007mark: Geen enkele club in de subtop van de KKD die nog een spits zoekt? Lijkt mij dat Zakaria Eddahchouri toch wel iets hoger kan ambiëren dan Telstar. Vorig seizoen 14 doelpunten en nu ook begonnen met 3 op 3. Dit is ook helemaal geen verkeerde actie: Interessante speler inderdaad, zeker omdat hij nog niet zo lang prof is. Denk niet dat hij haalbaar is voor een KKD club. Ambities van hem zullen nu wel hoger liggen (en denk niet dat een KKD club hem kan kopen). Gaat trouwens ook nog heel veel mis bij die jongen. Heel veel werk nog, maar de goals maken hem zeker interessant om het te proberen. 27 augustus bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus @E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Wat zingen die fans van Helmond nou? "HOE-HOE-HOERENJONG"? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Potdorie wat onnodig dit. Geen kans tegen gehad. Pingel wel ijskoud genomen zeg. Ondanks maar 5 puntjes, geniet ik toch enorm in de KKD. Het team levert strijd, veelal Nederlanders en vooral eigen jeugd + gewoon weer ‘genieten’ om naar het stadion te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Op 11-8-2024 om 10:52 zei MarF_RJC: Ik denk echt dat iedere club rekening moet gaan met FC Eindhoven. Helmond Sport wordt een grote teleurstelling denk ik. Deze post maar even keihard terugnemen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 9 uur geleden zei MarF_RJC: Deze post maar even keihard terugnemen.... De helft van de post is tot nog toe niet een slechte voorspelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Zitten hier MVV supporters? Jullie kunnen er geen kut van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Wat is die Hatenboer van Excelsior een leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten