sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Van mij Dordt wel promoveren (heb misschien een klein Schapekoppen brilletje op ). 11 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei (bewerkt) @Djurovski gefeliciteerd met de promotie. Helemaal verdiend!!! Wij waren echt heeeel erg slecht en hadden de promotie zeker niet verdiend. DUMPERT - JAA Groningen promoveert Hier kan ik echt boos om worden. 12 mei bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Wij reizen niet af naar Breda! Helaas zijn we door de nederlaag in Groningen veroordeeld tot het spelen van nacompetitie, waarin de eerste halte NAC Breda is. Normaliter zouden wij als supportersvereniging graag het vervoer van onze trouwe achterban faciliteren. Echter gelden de volgende mitsen en maren om dit vervoer überhaupt mogelijk te maken. 1. Trommel en megafoon verbod 2. Verplichte buscombi 3. Maar 500 van de 750 beschikbare kaarten 4. Ons wordt verplicht om mensen met de Duitse nationaliteit te weren. Hoewel alle 4 de punten verwerpelijk zijn, vallen wij met name over het 4e punt. Discrimineren op basis van nationaliteit mag in dit land niet. Toch wordt dit van ons gevraagd. Door burgemeester Depla van Breda. Heel gek voor een burgemeester die zelf zijn ambt heeft bekleed in de gemeente Heerlen. Hij zou als geen ander moeten weten dat de regio waarin onze club zich bevindt, vele mensen met de Duitse nationaliteit herbergt. Andersom wonen er veel mensen met wortels in onze regio, ten oosten van de nieuwstraat. In beide groepen zijn Rodafans vertegenwoordigd. Dan gaan we nog voorbij aan het feit dat Roda ook op genoeg 'gewone' Duitse supporters kan rekenen. Als supportersvereniging met haar wortels in een regio die lang één hertogdom heeft gevormd met steden en dorpen ten oosten van de nieuwstraat, waarin een gedeelde taal en cultuur heerste, weigeren wij mensen te weren, die tegenwoordig, volgens burgemeester depla, aan de verkeerde kant van de in 1815 nieuw getrokken grens wonen. Wij betreuren dat wij in deze fase van de competitie ons genoodzaakt voelen om een standpunt in te nemen dat ten koste gaat van de steun aan onze club. Echter coheren deze restricties niet met de waarden die wij als supportersvereniging uit willen dragen. We houden het land open voor gelukszoekers, rellende Palestijnen , Marokanen... En nu komt NAC / Burgemeester Depla met punt 4 aanzetten. Er mogen geen Duitse supporters mee met Roda naar NAC maandagavond. werkelijk triest en beschamend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Dat is wel een absurde maatregel van die burgemeester inderdaad. Ik vraag me af of dit überhaupt niet in strijd is met de wet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 11 minuten geleden zei Beppu: Ik vraag me af of dit überhaupt niet in strijd is met de wet. Nee toch? Zie bijvoorbeeld ook wietpassen voor inwoners, maar niet voor toeristen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 1 minuut geleden zei PJHoutman: Nee toch? Zie bijvoorbeeld ook wietpassen voor inwoners, maar niet voor toeristen. Grondwet artikel 1: “Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap, seksuele gerichtheid of op welke grond dan ook, is niet toegestaan”. Al zal er vast wel een klein maasje in de wet zijn waardoor dit kan. Neem aan dat zo'n burgemeester dit niet zomaar uit de hoge hoed tovert, maar zich juridisch laat adviseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 2 uur geleden zei MarF_RJC: We houden het land open voor gelukszoekers, rellende Palestijnen , Marokanen... Lekker clubje wel. Het zijn trouwens Marokkanen. Kan jij dat aan de schrijver van dit epistel doorgeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Wat een achterlijke maatregelen daar in Breda. Dat jullie ze maar verslaan @MarF_RJC. Zon club die .zoiets besluit hoort lekker in de kkd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Ze hebben het teruggedraaid. Ongeacht je nationaliteit, mag je in het bezit van een seizoenskaart of clubcard plaats nemen in uitvak. Ben zelf geen lid van de supportersvereniging. Dus had sowieso niet kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Oei oei oei Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Je verwacht het niet hé.. Wat een terugspeelbal ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Oei oei oei Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Die return wordt een formalliteit . Intens sneu natuurlijk voor Roda, maar je kom hem vantevoren al invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Wat een heerlijke treffer, die bal schiet je of raak of het stadion uit. Nu gaat hij heerlijk binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Jezus Roda, kom op zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Goh, dit zag je natuurlijk ook niet van verre aankomen. Wat een farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 'Roda is net een kolenmijn, op een gegeven moment is het op' Iemand op Facebook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Het kan nog, mooie goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Aardig balletje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Die beelden van Roda fans en veld bestorming worden per week beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei (bewerkt) Wim Frijns bedankt! 14 mei bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 3-1.. Naja dan kan het in principe nog, zijn gekkere dingen gebeurd op de velden. Moeten ze wel iets anders voor de dag komen in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Ik denk zelf dat er iets gebeurd is in de selectie... Dit slaat helemaal nergens op! In 4 dagen tijd 2 van deze wedstrijden spelen pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Die John Karelse, wat een totale grap. De voetballerij is de enige plek op aarde waar totale herenlozen aan een baan worden geholpen omdat ze ''clubman'' zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 10 uur geleden zei cimbomcu: De voetballerij is de enige plek op aarde waar totale herenlozen aan een baan worden geholpen omdat ze ''clubman'' zijn. Ik wilde je gelijk geven, maar toen bedacht ik me dat je nu de politiek vergeet. Dan heb je wel de twee sectoren gehad denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten