Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei joostmakaay:

Poeh begint er wel echt droevig uit te zien voor Groningen, hoe groot zijn de financiële problemen als zij niet terug in de Eredivisie na dit seizoen?

Financieel geen idee maar wel volop geïnvesteerd op promotie.

Programma ook niet aller makkelijkste komende weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Poeh begint er wel echt droevig uit te zien voor Groningen, hoe groot zijn de financiële problemen als zij niet terug in de Eredivisie na dit seizoen?

1 seizoen redden ze nog maar als ook komend seizoen geen promotie komt dan is er een groot probleem 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MarF_RJC:

ESPN voor de fans..

topper in de KKD vanavond wordt niet eens uitgezonden pff..

Tja verloren...

W2 zeer slim gespeeld, tijdrekken spelden prikjes uitdelen. Wedstrijd ontregelen.

Roda was ook niet goed, 3 100% kansen wat er niet in gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dit interview nog wel meevallen. Dat hij gefrustreerd is lijkt me logisch, omdat je als speler altijd in de basis wil staan. Wat hij daarna zegt over verder kijken naar een andere club waar hij wel gewaardeerd wordt is niet handig, maar ik kan me ook voorstellen dat je zoiets roept in de emotie en adrenaline die bij een wedstrijd komen kijken. Als je de dag daarna maar kan reflecteren en zelf ook inziet dat het niet handig was, en ik betwijfel dan wel weer enorm of ie daar ook toe in staat is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Thierryvane:

Wat is die Van Veen een simpele ziel zeg. :-D

Liever een simpele ziel als van Veen die zegt wat hij denkt dan die spelers van Ajax die maar wat draaien met hun het is niet aan mij om daarover te oordelen. Zeg gewoon wat je denkt 

@Arles hij zegt dat toch met de nadruk als hij op de bank blijft zitten dat hij dan wil verder kijken. Lijkt me juist gezond verstand. Die jongen wil gewoon spelen belangrijk zijn en scoren. Op de bank gaat dat niet lukken

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MarF_RJC:

Keeper van Jong Ajax keepte echt de wedstrijd van zijn leven, anders was het 7-1 geworden.

Keeper van Jong PSV ook. Die pakte even drie ballen in de eerste helft, pfoe.

Prima avondje in Tilburg weer. Eerste 20 minuten voor PSV, daarna alleen maar Willem II geweest. Draait erg goed onder Petertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dansmeister:

Keeper van Jong PSV ook. Die pakte even drie ballen in de eerste helft, pfoe.

Prima avondje in Tilburg weer. Eerste 20 minuten voor PSV, daarna alleen maar Willem II geweest. Draait erg goed onder Petertje.

Inderdaad, Petertje heeft het goed voor elkaar in Tilburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites