Fantasy Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 4 uur geleden zei PJHoutman: Waaorm geeft ie dan geel? Geel voor de doelman? Die zie ik nergens genoteerd in het wedstrijdrapport, dus zal niet gegeven zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Geel voor de doelman? Die zie ik nergens genoteerd in het wedstrijdrapport, dus zal niet gegeven zijn? Geel voor de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Reactie van de nummer 24 met het duimpje naar de grens lijkt toch verdacht veel dat er gefloten is voor buitenspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 9 minuten geleden zei Djurovski: Reactie van de nummer 24 met het duimpje naar de grens lijkt toch verdacht veel dat er gefloten is voor buitenspel Grens vlagde niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ongeloof-na-penaltymoment-kkd-heb-hem-verteld-dat-hij-er-faliekant-naast-zat/424929 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 28 minuten geleden zei Djurovski: Reactie van de nummer 24 met het duimpje naar de grens lijkt toch verdacht veel dat er gefloten is voor buitenspel Ik reageer alleen op wat ik in het filmpje zie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Dat is bekend van je, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Lekker hoor Kevin hahaha. Heerlijk zulke spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Kan iemand fact checken of bevestigen wel of niet daadwerkelijk, spreekkoren zijn geweest over Kevin van Veen zijn ongeboren dochtertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Hij zal het ongetwijfeld verzonnen hebben. Om dan zo te reageren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 (bewerkt) 15 uur geleden zei Djurovski: Hij zal het ongetwijfeld verzonnen hebben. Om dan zo te reageren Het is op zijn minst vreemd dat hij zegt dat het bij een corner gebeurde terwijl Groningen nog geen corners had gehad. Daarna nog meerdere tegenstrijdigheden in het interview. Verhaal van Van Veen rammelt aan alle kanten, waarmee ik niet zeg dat er niets gebeurd kan zijn. 10 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Nu krijg ik altijd de kriebels als Ultee begint te praten, maar zijn ontslag is op basis van onderliggende cijfers toch best gek te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 12 uur geleden zei PJHoutman: Het is op zijn minst vreemd dat hij zegt dat het bij een corner gebeurde terwijl Groningen nog geen corners had gehad. Daarna nog meerdere tegenstrijdigheden in het interview. Verhaal van Van Veen rammelt aan alle kanten, waarmee ik niet zeg dat er niets gebeurd kan zijn. Citaat NAC Breda heeft FC Groningen in een openbaar statement excuses aangeboden voor het wangedrag van een deel van de eigen aanhang. Desondanks overwegen de noorderlingen aangifte tegen een supporter die alle perken te buiten ging. Het was een duel waar nog dagenlang over na werd gesproken.15 uur geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 (bewerkt) Statement ook gelezen? (Hoef je niet op te antwoorden, ik ken je nu al lang genoeg, dus bij deze): Citaat Na zestien seconden bevond de bal zich in de hoek bij de B-Side. Daar constateren we dat een individu kort iets roept in de richting van twee spelers van FC Groningen. Wat daar precies geroepen is, is niet te duiden. Wel is duidelijk dat het uit de hoek komt waar Van Veen later zijn frustraties uit. De spits gaf later aan dat er spreekkoren hoorbaar waren voorafgaand aan het nemen van de vrije schop. De beelden en geluidsopnames wijzen uit dat dit niet het geval is geweest. Enige tijd na de gelijkmaker reageerde een deel van het Rat Verlegh Stadion wel met spreekkoren. Dit keuren we uiteraard af. Geheel volgens protocol heeft de stadionspeaker dan ook opgeroepen hier mee te stoppen. In de blessuretijd werd de spits naar de kant gehaald. Tijdens zijn tocht naar de kleedkamer is er door een individu een gebaar gemaakt richting de spits dat alle perken te buiten gaat. NAC heeft de dader in beeld en zal passende maatregelen treffen. Dit gedrag hoort niet thuis in ons stadion. We hebben hiervoor ook onze excuses gemaakt bij FC Groningen. De spits overweegt aangifte te doen. Ze keuren dus het gedrag ná het doelpunt en bij de wissel af, maar het verhaal van Van Veen wordt nergens door ondersteund. 10 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 11 minuten geleden zei PJHoutman: Statement ook gelezen? (Hoef je niet op te antwoorden, ik ken je nu al lang genoeg, dus bij deze): Ze keuren dus het gedrag ná het doelpunt en bij de wissel af, maar het verhaal van Van Veen wordt nergens door ondersteund. Is goed hoor. Het gebaar was trouwens een wieg gebaar en daarna de nek omdraaien. Prima dat er vermoedelijk aangifte gedaan wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 2 uur geleden zei PJHoutman: Statement ook gelezen? (Hoef je niet op te antwoorden, ik ken je nu al lang genoeg, dus bij deze): Ze keuren dus het gedrag ná het doelpunt en bij de wissel af, maar het verhaal van Van Veen wordt nergens door ondersteund. Top, dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Op VI PRO een interessante analyse over de terugkeer van Henk de Jong bij Cambuur. Zolang de schaduw van die man over de club hangt, zal er ook nooit een andere trainer goed kunnen functioneren. Want zoals de statistiek in tweet die 007mark plaatst al laat zien, was het spel zo slecht zeker niet. Maar het wordt voor het bestuur lastig naar zulke data te kijken als het hele publiek telkens om de oud-trainer roept. Logisch én voorspelbaar: de terugkeer van Henk de Jong bij Cambuur - Voetbal International Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Wat een vent, die Henk de Jong. Die gun je toch alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Haha ik wilde net hier posten dat ik het een kwal van een vent vind. Wat een lul joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Willem II - Den Bosch was best leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Henk de Jong-effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Goede thee daar in Leeuwarden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Ook geinig dat Schaapman invalt voor De Koe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Vanavond De Graafschap - Groningen Wat denk je, @Djurovski? Een felle strijd met een zuinige 4-1 op het scorebord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 1 uur geleden zei Titan: Vanavond De Graafschap - Groningen Wat denk je, @Djurovski? Een felle strijd met een zuinige 4-1 op het scorebord? Ik verwacht weinig van Groningen momenteel. Die 4-1 zou mij niets verbazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten