Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei komodo25:

Waar boekhoorn deze zomer gewoon weer de portemonnee trekt

Ja dat klopt helemaal. 

Maar De Graafschap en Nac hadden dat voor dit jaar gedaan om koste wat kost te promoveren net ala Cambuur. En dan is het mooi om te zien dat die het niet hebben gered. 

Wel zonde van Nec dat er geïnvesteerd gaat worden zeker nu ze Van Leeuwen aangesteld hebben. Er spelen nu een aantal leuke talenten en die kunnen daardoor zomaar weer van het podium verdwijnen. Ze hebben daar sinds een paar jaar het beleid om jong eigen talent de kans te geven. Daar is Van Leeuwen natuurlijk niet de TD naar. Die haalt gewoon heel veel spelers uit het buitenland om op de korte termijn te presteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Superboeren:

Wie denk jij dat de nieuwe trainer gaat worden @Titan

Ik denk Kalezic. Die kost niks qua transfer, kent de club en niet onbelangrijk: hij kent Hofstede. Hoewel dat ook een reden kan zijn om het niet te doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Ik denk Kalezic. Die kost niks qua transfer, kent de club en niet onbelangrijk: hij kent Hofstede. Hoewel dat ook een reden kan zijn om het niet te doen :D

Die gaat idd naar Jong Utrecht. Verwacht zelf Stegeman of van der Gaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Superboeren:

Ik ook.. Was bij Go Ahead ook niks ? 

Nee, hoewel die het qua prestaties best goed had gedaan op de laatste wedstrijd tegen RKC na. Maar het spel was niet best en hij kneep de spelers helemaal uit, waardoor we aan het eind van het seizoen niet goed genoeg meer waren en de spelers moe waren. En nu ook bij Pec heeft hij het niet goed gedaan en als je hem dan ziet zitten in de dugout. Helemaal onderuit gezakt alsof hij het allemaal wel goed vind, dat moet je ook niet willen. 

Las net dat Sam Hendriks in verband wordt gebracht met jullie. Heeft het dit seizoen niet gehad, leek in niets meer op de spits van een paar jaar terug. Jongen kan wel voetballen, maar of dat nog terug komt... ik weet het niet. Komt natuurlijk wel uit Doetinchem en uit de opleiding van De Graafschap.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei GAE EAGLES:

Nee, hoewel die het qua prestaties best goed had gedaan op de laatste wedstrijd tegen RKC na. Maar het spel was niet best en hij kneep de spelers helemaal uit, waardoor we aan het eind van het seizoen niet goed genoeg meer waren en de spelers moe waren. En nu ook bij Pec heeft hij het niet goed gedaan en als je hem dan ziet zitten in de dugout. Helemaal onderuit gezakt alsof hij het allemaal wel goed vind, dat moet je ook niet willen. 

Las net dat Sam Hendriks in verband wordt gebracht met jullie. Heeft het dit seizoen niet gehad, leek in niets meer op de spits van een paar jaar terug. Jongen kan wel voetballen, maar of dat nog terug komt... ik weet het niet. Komt natuurlijk wel uit Doetinchem en uit de opleiding van De Graafschap.  

Ja ben er ook niet zo’n fan van. Misschien is na Snoei een van der Gaag wel een goede keuze. Maar we zullen zien..

Oh waar las je dat? Is natuurlijk inderdaad niet zo goed meer als dat die was/ kon gaan worden maar denk ik nog steeds een prima spits voor ons. Woont geloof ik nog in Doetinchem en dat is natuurlijk altijd extra mooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Superboeren:

Ja ben er ook niet zo’n fan van. Misschien is na Snoei een van der Gaag wel een goede keuze. Maar we zullen zien..

Oh waar las je dat? Is natuurlijk inderdaad niet zo goed meer als dat die was/ kon gaan worden maar denk ik nog steeds een prima spits voor ons. Woont geloof ik nog in Doetinchem en dat is natuurlijk altijd extra mooi. 

Ik las het op ons (Go Ahead) forum, daar zitten doorgaans goed ingelichte mensen op die het best vaak bij het juiste eind hebben. Dus kan zo maar waar zijn. 

Vd Gaag vind ik wel een goede trainer, dat zou een goede keus zijn. Of Wells, ook een goede trainer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Ik las het op ons (Go Ahead) forum, daar zitten doorgaans goed ingelichte mensen op die het best vaak bij het juiste eind hebben. Dus kan zo maar waar zijn. 

Vd Gaag vind ik wel een goede trainer, dat zou een goede keus zijn. Of Wells, ook een goede trainer

Oké ben benieuwd dan!

Wels gaat al naar MVV. Dus hoop op van der Gaag. Rustige bekwame man lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei GAE EAGLES:

Stegeman is ook iemand die intern graag zijn mening geeft of laat weten dat men beloftes niet nakomt.  Toen het 'vernieuwde bestuur' bij GAE aankondigde het beleid qua transfers aan te passen was hij blijkbaar zo boos dat hij zijn zaakwaarnemer belde en vroeg om de eerste club die interesse in hem had te accepteren. Dat werd notabene PEC Zwolle, terwijl de Eagles toen nog streden om promotie via de play-offs. 

In Zwolle hadden ze afgelopen winter ook al gemerkt dat hij niet echt tevreden was over zijn selectie (dat deels ook wel terecht was).

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Danzell Gravenberch? wat moet je ermee? Dat is toch geen speler die jullie beter gaat maken? Als dit het niveau gaat zijn van spelers die jullie gaan halen dan zie ik het somber in voor komend seizoen. 

@Titan @Superboeren

Heb er geen probleem mee. In principe een sterke gozer die in de punt kan staan. Vooral afhankelijk van wat er om hem heen komt te spelen en welke tactiek een trainer voor ogen heeft. Had eigenlijk liever eerst een trainer gestrikt en daarna pas gekeken naar nieuwe spelers. Nja, snap ook wel dat ze snel moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Titan:

Heb er geen probleem mee. In principe een sterke gozer die in de punt kan staan. Vooral afhankelijk van wat er om hem heen komt te spelen en welke tactiek een trainer voor ogen heeft. Had eigenlijk liever eerst een trainer gestrikt en daarna pas gekeken naar nieuwe spelers. Nja, snap ook wel dat ze snel moeten zijn.

Ik vind het niet veel, vooral een lomp aanspeelpunt. Maar dat is mijn mening.

Wat je zegt over eerst een trainer en dan de rest.. Dat begrijp ik wel, wel handig om op basis van een trainer spelers te halen. Die heeft toch wel in gedachten hoe hij wil spelen en wat voor spelers erbij passen. Al moet een trainer natuurlijk ook wel zijn tactiek aanpassen aan het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. 

Tuurlijk moet je als club zijnde ook wel de markt op om spelers te halen, anders ben je te laat. Dat blijft lastig. 

Al andere namen die rond gaan in de wandelgangen als nieuwe trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Al andere namen die rond gaan in de wandelgangen als nieuwe trainer?

Ik zie/hoor nog bijzonder weinig. Zag laatst ergens de naam van Hofland voorbijkomen, maar dat is gewoon speculatie. Waarschijnlijk zijn er wel voldoende gegadigden. In principe teken je als coach nog wel bij een grote club in de KKD en als je het er goed doet, maak je direct naam binnen het Nederlandse voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Titan:

Ik zie/hoor nog bijzonder weinig. Zag laatst ergens de naam van Hofland voorbijkomen, maar dat is gewoon speculatie. Waarschijnlijk zijn er wel voldoende gegadigden. In principe teken je als coach nog wel bij een grote club in de KKD en als je het er goed doet, maak je direct naam binnen het Nederlandse voetbal. 

Ja klopt, Als je het goed doet dan sta je er in Nederland goed op. Dan kan je snel een mooie stap maken, zie een Ten Hag toen die bij ons zat en promoveerde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei GAE EAGLES:

Danzell Gravenberch? wat moet je ermee? Dat is toch geen speler die jullie beter gaat maken? Als dit het niveau gaat zijn van spelers die jullie gaan halen dan zie ik het somber in voor komend seizoen. 

@Titan @Superboeren

Denk dat dat toch een beetje de vijver is waar ze in gaan moeten vissen. Vind het wel een speler die bij ons past en nog wel eens kan gaan verassen. Maar had inderdaad ook graag al een trainer gezien. Daar ben ik veel benieuwder naar..

Bij jullie al meer transfers in aankomst @GAE EAGLES?

bewerkt door Superboeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Superboeren:

Denk dat dat toch een beetje de vijver is waar ze in gaan moeten vissen. Vind het wel een speler die bij ons past en nog wel eens kan gaan verassen. Maar had inderdaad ook graag al een trainer gezien. Daar ben ik veel benieuwder naar..

Bij jullie al meer transfers in aankomst @GAE EAGLES?

Nog niet echt. Zal wel even iets rustiger worden deze en komende week. Iedereen even stoom afblazen en vakantie vieren. 20 juni is de eerste training weer. 

Wel wordt er gesuggereerd dat Van Hooijdonk naar Udinese gaat en dan doorverhuurd wordt aan ons. Voor wat het waard is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Titan:

Kun je beter een lijntje uitwerpen naar Oliseh, dat was/is een betere trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Kun je beter een lijntje uitwerpen naar Oliseh, dat was/is een betere trainer.

Lijkt me ook wel een goede, maar ik vernam uit betrouwbare bron dat hij niet zo blij wordt van wedstrijden op Friday.

Link naar opmerking
Deel via andere websites