Kowet Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Ik had van mijn vrienden inderdaad al meekregen dat het slecht was. Maar dat is niet erg met zo'n team. En we scoren inderdaad makkelijk en dat is ook wel eens anders geweest. Vd Hoeven maakt stappen en dat mocht ook wel. Die was zo slecht in het begin, nu lijkt die er eindelijk door te komen. En het duo Brouwers Idzes vervangen door Lucassen alleen en dan Zaka en Eyibil er voor is totaal anders. Scheen dat laatste ook veel arbeid verrichtte en dat was ook in de eerste wedstrijden niet zo. Die bevalt me ook steeds meer. Blij met het resultaat, maar als ik Van Wonderen zo hoor heb ik er voor vrijdag een hard hoofd in. Zoveel spelers die niet gewend zijn aan 90 minuten spelen en dan meteen 2x in de week. Ook mooi dat Kippersluis weg gaat. Die bracht niets en speelde al niet. Zal wel een beetje salaris vrij komen schat ik zo in. Zal geen goedkope jongen zijn. Klopt, zou inderdaad mooi zijn als hij zijn plekje vindt op Cyprus. Heeft weinig laten zien bij GAE, voor hem 2 anderen qua kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Het voorgerecht is net geweest. Nu naar het hoofdgerecht en toetje in één ? Go Ahead Eagles - Top Oss. Enkel Goter is weer terug van Corona en Beukema en Eersteling zitten weer op de bank. Verder missen we dus nog veel spelers en ondertussen zijn Van Kippersluis en Corboz weg. Dus nog steeds een redelijk B-team wat er staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 20 minuten geleden zei GAE EAGLES: Corboz weg. Dat had ik nog niet meegekregen. Waar is hij naar toe gegaan? terug naar Duitsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 2 minuten geleden zei FMNOOB: Dat had ik nog niet meegekregen. Waar is hij naar toe gegaan? terug naar Duitsland? Ja naar de 3e Bundesliga, SC Verl is het geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 10 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ja naar de 3e Bundesliga, SC Verl is het geworden. Voor hem denk ik een leuke transfer. Ondanks dat hij niet zeker was van een basisplaats kon hij nog best nuttig zijn. Zal denk ik ook wat salaris schelen nu hij weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 11 minuten geleden zei FMNOOB: Voor hem denk ik een leuke transfer. Ondanks dat hij niet zeker was van een basisplaats kon hij nog best nuttig zijn. Zal denk ik ook wat salaris schelen nu hij weg is. Hij was zeker bruikbaar als stand in voor Brouwers of Idzes. Niet op de 10 plek waar die wel werd misbruikt. Zal zeker wel wat verdienen bij ons net als Kippersluis. Dus prima dat ze gaan. En nu hebben we ook nog een transfersom ontvangen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Potverdomme @neva, Clintje Leemans gewoon naar De Graafschap voor dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Ik vond het een bijzondere transfer, deed het in het begin toch zeer aardig bij Zwolle dacht ik. Heb ook eigenlijk gemist dat ie vorig seizoen voor RKC uitkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 1 uur geleden zei Titan: Potverdomme @neva, Clintje Leemans gewoon naar De Graafschap voor dit seizoen Ah sommige fans zijn geboren voor het geluk. Hopelijk komt de FM update snel, gaan we met de Superboeren knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 52 minuten geleden zei Erwin.: Ik vond het een bijzondere transfer, deed het in het begin toch zeer aardig bij Zwolle dacht ik. Heb ook eigenlijk gemist dat ie vorig seizoen voor RKC uitkwam. Mwa, nooit geliefd geweest wat ik van mijn Zwolle vrienden begrijp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 14 minuten geleden zei neva: Ah sommige fans zijn geboren voor het geluk. Hopelijk komt de FM update snel, gaan we met de Superboeren knallen Knappe huurtransfer toch wel. Las ergens dat ook City op de loer lag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Mooi man! Ken zijn moeder (no kidding, is een oud collega van mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Die jongen heeft het na zijn vertrek bij VVV ook niet meer waargemaakt. Had/heeft best kwaliteit, maar misschien geen vertrouwen van de trainer waardoor het er niet meer uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Voor nu wel een waardige vervanger voor Van den Boomen, gok ik. Ook flink op gevloekt trouwens, maar hij wordt wel gemist. Beetje vertrouwen - een vaste basisplek en dodespelmomenten laten nemen - kan wonderen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Nick Doodeman zou komende zomer transfervrij naar Cambuur gaan, maar is nu zelfs al per direct naar Leeuwarden. Gaan ze wel missen bij Volendam verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Iemand die NAC kijkt? Hoe is Hendriks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Indrukwekkend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 (bewerkt) Ted van Leeuwen mogelijk nieuwe technisch directeur van NEC. Mocht dat gebeuren, dan mag hij elke morgen wel even onder zijn auto kijken voor ie wegrijdt. 17 februari 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Lekkere comeback hoor van Volendam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 1 uur geleden zei 007mark: Lekkere comeback hoor van Volendam Als je dan ziet hoe die laatste goal tot stand komt is dat wel heel makkelijk en Ajax onwaardig om die bal zo in te leveren bij Volendam. Neemt niet weg dat het knap is om zo terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Nouja Jong Ajax he Dat is zo'n labiele ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 12 uur geleden zei NicoHaak: Nouja Jong Ajax he Dat is zo'n labiele ploeg. Dit jaar is het wel heel extreem. Bijna elke wedstrijd komen ze voor, maar veel wordt er niet gewonnen. Tegen Volendam geven ze het wel heel stom weg. Het positieve is dat ik me niet kan voorstellen dat Regeer ooit nog zo'n fout zal maken. Jong in de KKD bewijst wel weer zijn nut. Een aantal jongens die bij de jeugd (heel) goed zijn hebben het toch moeilijker in het volwassenvoetbal (Hansen, Unuvar, Kasanwirjo, alle jeugdkeepers). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Ja die fout van Regeer was wel ongekend slecht. Die heb ik eigenlijk alleen mezelf ooit zien maken in Fifa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 (bewerkt) Kan iemand mij uitleggen waarom er z'n probleem van gemaakt wordt dat Seuntjes van De Graafschap overstapt naar NAC aan het einde van zijn contract? Is toch zijn volste recht om bij een andere club te gaan tekenen, als er een nieuwe aanbieding van De Graafschap uitblijft/minder is dan het andere aanbod? 11 maart 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 20 minuten geleden zei joostmakaay: Kan iemand mij uitleggen waarom er z'n probleem van gemaakt wordt dat Seuntjes van De Graafschap overstapt naar NAC aan het einde van zijn contract? Is toch zijn volste recht om bij een andere club te gaan tekenen, als er een nieuwe aanbieding van De Graafschap uitblijft/minder is dan het andere aanbod? Is zeker zijn volste recht maar aangezien ze beide in de strijd om plek 2 zijn, direct promotie, is het natuurlijk wel de vraag of Seuntjes zichzelf volgend jaar graag in de Eredivisie of eerste divisie ziet spelen. Je mag verwachten dat ie professioneel is natuurlijk maar als aanvoerder is het gewoon geen lekker teken naar het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten