Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ik had van mijn vrienden inderdaad al meekregen dat het slecht was. Maar dat is niet erg met zo'n team. En we scoren inderdaad makkelijk en dat is ook wel eens anders geweest. 

Vd Hoeven maakt stappen en dat mocht ook wel. Die was zo slecht in het begin, nu lijkt die er eindelijk door te komen. 

En het duo Brouwers Idzes vervangen door Lucassen alleen en dan Zaka en Eyibil er voor is totaal anders. Scheen dat laatste ook veel arbeid verrichtte en dat was ook in de eerste wedstrijden niet zo. Die bevalt me ook steeds meer. 

Blij met het resultaat,  maar als ik Van Wonderen zo hoor heb ik er voor vrijdag een hard hoofd in. Zoveel spelers die niet gewend zijn aan 90 minuten spelen en dan meteen 2x in de week. 

Ook mooi dat Kippersluis weg gaat. Die bracht niets en speelde al niet. Zal wel een beetje salaris vrij komen schat ik zo in. Zal geen goedkope jongen zijn. 

Klopt, zou inderdaad mooi zijn als hij zijn plekje vindt op Cyprus. Heeft weinig laten zien bij GAE, voor hem 2 anderen qua kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voorgerecht is net geweest. Nu naar het hoofdgerecht en toetje in één ?

Go Ahead Eagles - Top Oss.

Enkel Goter is weer terug van Corona en Beukema en Eersteling zitten weer op de bank. Verder missen we dus nog veel spelers en ondertussen zijn Van Kippersluis en Corboz weg. Dus nog steeds een redelijk B-team wat er staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei FMNOOB:

Voor hem denk ik een leuke transfer. Ondanks dat hij niet zeker was van een basisplaats kon hij nog best nuttig zijn.

Zal denk ik ook wat salaris schelen nu hij weg is.

Hij was zeker bruikbaar als stand in voor Brouwers of Idzes. Niet op de 10 plek waar die wel werd misbruikt. 

Zal zeker wel wat verdienen bij ons net als Kippersluis. Dus prima dat ze gaan. En nu hebben we ook nog een transfersom ontvangen voor hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Erwin.:

Ik vond het een bijzondere transfer, deed het in het begin toch zeer aardig bij Zwolle dacht ik. Heb ook eigenlijk gemist dat ie vorig seizoen voor RKC uitkwam.

Mwa, nooit geliefd geweest wat ik van mijn Zwolle vrienden begrijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei NicoHaak:

Nouja Jong Ajax he ;) Dat is zo'n labiele ploeg.

Dit jaar is het wel heel extreem. Bijna elke wedstrijd komen ze voor, maar veel wordt er niet gewonnen. Tegen Volendam geven ze het wel heel stom weg. Het positieve is dat ik me niet kan voorstellen dat Regeer ooit nog zo'n fout zal maken. Jong in de KKD bewijst wel weer zijn nut. Een aantal jongens die bij de jeugd (heel) goed zijn hebben het toch moeilijker in het volwassenvoetbal (Hansen, Unuvar, Kasanwirjo, alle jeugdkeepers).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij uitleggen waarom er z'n probleem van gemaakt wordt dat Seuntjes van De Graafschap overstapt naar NAC aan het einde van zijn contract? Is toch zijn volste recht om bij een andere club te gaan tekenen, als er een nieuwe aanbieding van De Graafschap uitblijft/minder is dan het andere aanbod?

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei joostmakaay:

Kan iemand mij uitleggen waarom er z'n probleem van gemaakt wordt dat Seuntjes van De Graafschap overstapt naar NAC aan het einde van zijn contract? Is toch zijn volste recht om bij een andere club te gaan tekenen, als er een nieuwe aanbieding van De Graafschap uitblijft/minder is dan het andere aanbod?

Is zeker zijn volste recht maar aangezien ze beide in de strijd om plek 2 zijn, direct promotie, is het natuurlijk wel de vraag of Seuntjes zichzelf volgend jaar graag in de Eredivisie of eerste divisie ziet spelen. Je mag verwachten dat ie professioneel is natuurlijk maar als aanvoerder is het gewoon geen lekker teken naar het team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites