Nom de Guerre Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Ik denk dat daar wel een stukje vooringenomenheid aan ten grondslag ligt, kerel ;) Ik hoor hem in de media geen rare dingen roepen. Ook op het veld zie ik geen maniertjes of raar gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 De derde periode is ons doel wel lekker beginnen zo. Maar denk niet dat we het volhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Ik denk dat daar wel een stukje vooringenomenheid aan ten grondslag ligt, kerel ;) Ik hoor hem in de media geen rare dingen roepen. Ook op het veld zie ik geen maniertjes of raar gedrag. Ja zit een goede kop op, hoop dat hij slaagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Zal 'ie het wel beter moeten doen dan gisteravond :D Jezus, wat was dat slecht, het Fortuna van twee jaar terug onder Van Vossen slecht... Aan de andere kant, als iemand me voor dit seizoen had gezegd dat we halverwege de competitie bovenaan zouden staan, dan had ik serieus overwogen om het gesticht te bellen dat er een patiënt was ontsnapt, dus waar zeuren we over na één nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Alle goals van Telstar gister:<. Jammer dat volgend jaar iedereen weer pleiten is. Novakovic (wat een spits _O_) gehuurd van Reading, Hamdaoui en vooral Osman zullen wel een stap hogerop gaan. Het keepertje de Boer misschien deze winter al naar Watford en er zijn ook meerdere Eredivisie clubs geïnteresseerd. Platje begin drama, was ook een kilo of twintig te zwaar volgens mij, maar is de laatste twee maanden ook één van de beste. Gelukkig is die Luxemburger al opgepleurd, grootheidswaanzin die man terwijl hij er héél weinig van kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Rodrigues is nu vast international en heeft al meerdere malen EL gespeeld. Niet zo gek dat je niet staat te trappelen om bij Telstar verder te gaan lijkt me, die jongen kan in de huidige markt gemakkelijk naar de Ligue 2 of onderste regionen Ligue 1. waar hij A. een veel beter salaris krijgt B. op een hoger niveau komt te spelen. Sommige Ligue 2 clubs doen niet eens onder aan middenmoot Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Je kent het verhaal denk ik niet Sanel. Telstar heeft heel veel gedaan om hem binnen te halen en hij heeft ook getekend met goede wil ''kan naar betere competities, maar tijd om te investeren in mijzelf en bij een club te gaan spelen die mij het vertrouwen geeft'' dit ging allemaal prima. Tot die interland tegen Frankrijk, sindsdien ineens helemaal verandert :cab: Natuurlijk door zaakwaarnemers die geld ruiken, maar goed contract dus zal moeten betaald worden. Alle goals van Telstar gister:<. Jammer dat volgend jaar iedereen weer pleiten is. Novakovic (wat een spits _O_) gehuurd van Reading, Hamdaoui en vooral Osman zullen wel een stap hogerop gaan. Het keepertje de Boer misschien deze winter al naar Watford en er zijn ook meerdere Eredivisie clubs geïnteresseerd. Platje begin drama, was ook een kilo of twintig te zwaar volgens mij, maar is de laatste twee maanden ook één van de beste. Gelukkig is die Luxemburger al opgepleurd, grootheidswaanzin die man terwijl hij er héél weinig van kan. Hoop echt dat die jongen blijft, Osman is echt veel te goed voor de Juup :r Leuke trainer die Snoei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Rodrigues is nu vast international en heeft al meerdere malen EL gespeeld. Niet zo gek dat je niet staat te trappelen om bij Telstar verder te gaan lijkt me, die jongen kan in de huidige markt gemakkelijk naar de Ligue 2 of onderste regionen Ligue 1. waar hij A. een veel beter salaris krijgt B. op een hoger niveau komt te spelen. Sommige Ligue 2 clubs doen niet eens onder aan middenmoot Eredivisie. Ik weet verder niks over zijn verleden voor Telstar, maar de keren dat hij mocht spelen de eerste seizoenshelft heeft hij zeer weinig laten zien. Het dieptepunt was uit bij VVSB voor de beker. 4-1 verloren met een man meer:r. Wat was die man slecht zeg. Wat je zegt vind ik ook niet raar hoor, dat hij hogerop wil/meer wil verdienen, maar ik ben blij dat hij weg is. Zoals Cmbombu ook al zegt, kreeg hij hele nare maniertje na die interland tegen Frankrijk. Moet je maar eens het interview met Mike Snoei terugzoeken bij de Tafel van Kees, die vertelde even wat hij er vond. Kwam hij van de ene op de andere dag binnen lopen als de grote ster die op de paal schoot in Parijs, met drie zaakwaarnemers:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Zo zonde dat wij Hamdaoui hebben laten gaan, was dit seizoen sowieso basisspeler bij ons geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 (bewerkt) Sunday Oliseh weg als trainer van Fortuna Sittard. Hofland neemt het voorlopig over... Opvallend, gezien hun derde plek in de Jupiler League... De verhouding tussen Oliseh en de spelersgroep ernstig verslechterd. Hij is te autonoom en geeft te veel openlijke kritiek op spelers. En wat doet de directie? Deze trainer, die het voortreffelijk doet met Fortuna Sittard, buiten te zetten... Zonde, juist nu de supporters van deze mooie, Limburgse club eindelijk eens voorzichtig het woord promotie mogen noemen, besluiten de spelers anders... 30 januari 2018 bewerkt door Patje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Sunday Oliseh weg als trainer van Fortuna Sittard. Hofland neemt het voorlopig over... Opvallend, gezien hun derde plek in de Jupiler League... De verhouding tussen Oliseh en de spelersgroep ernstig verslechterd. Hij is te autonoom en geeft te veel openlijke kritiek op spelers. En wat doet de directie? Deze trainer, die het voortreffelijk doet met Fortuna Sittard, buiten te zetten... Zonde, juist nu de supporters van deze mooie, Limburgse club eindelijk eens voorzichtig het woord promotie mogen noemen, besluiten de spelers anders... Nee: Fortuna Sittard ontkent dat trainer Sunday Oliseh dinsdagochtend de laan is uitgestuurd. Volgens Voetbal International moet de 43-jarige Nigeriaan per direct vertrekken in Sittard. Kevin Hofland en René Eijer zouden Oliseh opvolgen. Volgens een woordvoerder van de club klopt dit niet, zo laat hij weten aan L1. Ook Wil Meijers, adviseur van het bestuur van de club, ontkent het ontslag. Zwaar onder druk Oliseh doet het sportief goed met Fortuna, maar zijn positie kwam zwaar onder druk te staan na het verlies tegen FC Dordrecht. De trainer zei toen tegenover FOX Sports dat maar twaalf spelers in zijn selectie geschikt zijn voor de top van de Jupiler League. Daarop werd hij door de clubleiding op het matje geroepen. Lees ook: Sunday Oliseh sneert: 'Twaalf spelers niet voldoende'"We hebben op alle posities goede spelers nodig, echt overal. En ditmaal spelers die we ook kunnen gebruiken", zo zei Oliseh in het interview. Per direct Volgens Voetbal International was het al de bedoeling dat Kevin Hofland en René Eijer na dit seizoen in Sittard aan de slag zouden gaan, maar gebeurt dat nu per direct vanwege de verstoorde verhoudingen tussen Oliseh en de leiding van Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Terechte unit. Die gekke Oliseh moet eens kappen met dat gezeik over zijn selectie, heeft niet door hoe slecht dat overkomt overal. Speelt verder ook redelijk op zijn PSV's dus het voetbal kan ook beter. Ik zou alleen niet weten of dan Hofland het wel moet redden :r Lijkt mij niet. @Beppu Osman weg :( Dat is wel echt een hele dikke aderlating zeg. Hoeveel zouden ze daarvoor krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 [quote name='cimbomcu']Terechte unit. Die gekke Oliseh moet eens kappen met dat gezeik over zijn selectie, heeft niet door hoe slecht dat overkomt overal. Speelt verder ook redelijk op zijn PSV's dus het voetbal kan ook beter. Ik zou alleen niet weten of dan Hofland het wel moet redden :r Lijkt mij niet. @Beppu Osman weg :( Dat is wel echt een hele dikke aderlating zeg. Hoeveel zouden ze daarvoor krijgen?[/QUOTE] Echt drama inderdaad. De afgelopen maanden echt dik de beste speler (van de hele Juup misschien wel). Wel meer dan terechte transfer en zeker verdiend. Heracles heeft er een mooi spelertje bij die goed uit de voeten kan op kunstgras. Geen idee hoeveel ze er voor krijgen, weet wel dat onze ''titelkansen'' de prullenbak in kunnen:D. Wel twee spelertjes erbij trouwens, eentje van Nice (Joakim Balmy) en eentje van Brugge (Senne Lynen). Beiden gehuurd, eens kijken wat die kunnen brengen. Kan het out-of-the-box denken bij Telstar altijd wel waarderen. Gare voorzitter, vreemde transfers, mooi man. Enige 'nadeel' aan het succes van de afgelopen maanden is dat het veel te druk is:D. Kan niet meer rustig een biertje halen, overal rijen, past niet echt bij Telstar, daar hoort slecht voetbal en verrote en vooral lege tribunes bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Nee: Fortuna Sittard ontkent dat trainer Sunday Oliseh dinsdagochtend de laan is uitgestuurd. Volgens Voetbal International moet de 43-jarige Nigeriaan per direct vertrekken in Sittard. Kevin Hofland en René Eijer zouden Oliseh opvolgen. Volgens een woordvoerder van de club klopt dit niet, zo laat hij weten aan L1. Ook Wil Meijers, adviseur van het bestuur van de club, ontkent het ontslag. Zwaar onder druk Oliseh doet het sportief goed met Fortuna, maar zijn positie kwam zwaar onder druk te staan na het verlies tegen FC Dordrecht. De trainer zei toen tegenover FOX Sports dat maar twaalf spelers in zijn selectie geschikt zijn voor de top van de Jupiler League. Daarop werd hij door de clubleiding op het matje geroepen. Lees ook: Sunday Oliseh sneert: 'Twaalf spelers niet voldoende'"We hebben op alle posities goede spelers nodig, echt overal. En ditmaal spelers die we ook kunnen gebruiken", zo zei Oliseh in het interview. Per direct Volgens Voetbal International was het al de bedoeling dat Kevin Hofland en René Eijer na dit seizoen in Sittard aan de slag zouden gaan, maar gebeurt dat nu per direct vanwege de verstoorde verhoudingen tussen Oliseh en de leiding van Fortuna. Dat afgeven op je eigen spelers is misschien wel erger dan slechte resultaten. Tenminste, zo zou ik denken als potentiële werkgever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 (bewerkt) Echt drama inderdaad. De afgelopen maanden echt dik de beste speler (van de hele Juup misschien wel). Wel meer dan terechte transfer en zeker verdiend. Heracles heeft er een mooi spelertje bij die goed uit de voeten kan op kunstgras. Geen idee hoeveel ze er voor krijgen, weet wel dat onze ''titelkansen'' de prullenbak in kunnen:D. Wel twee spelertjes erbij trouwens, eentje van Nice (Joakim Balmy) en eentje van Brugge (Senne Lynen). Beiden gehuurd, eens kijken wat die kunnen brengen. Kan het out-of-the-box denken bij Telstar altijd wel waarderen. Gare voorzitter, vreemde transfers, mooi man. Enige 'nadeel' aan het succes van de afgelopen maanden is dat het veel te druk is:D. Kan niet meer rustig een biertje halen, overal rijen, past niet echt bij Telstar, daar hoort slecht voetbal en verrote en vooral lege tribunes bij. 5 euro en je bent erbij :-D Mooi man. Senne dus opvolger van Osman, 18 is wel erg jong. Jong Ajax zullen ze nu wel niet winnen. Al moeten ze gewoon hopen op een plek in de top 5 zodat je als geplaatste club kan beginnen aan de play-offs. 30 januari 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 (bewerkt) 5 euro en je bent erbij :-D Mooi man. Senne dus opvolger van Osman, 18 is wel erg jong. Jong Ajax zullen ze nu wel niet winnen. Al moeten ze gewoon hopen op een plek in de top 5 zodat je als geplaatste club kan beginnen aan de play-offs. Goed hé, wist niet wat ik zag toen ik aan kwam fietsen om 19;55:D. Gelukkig seizoenskaartje dus kon zo doorlopen. Vriend van me had geen zin om in de rij te staan en is weer terug naar de kroeg gegaan:r. Joh van te voren is alles boven de dertiende plek al prima natuurlijk, dus maak me er niet zo druk om. Wel mooi, nu het goed gaat praten mensen al over play-offs enzo, wij hebben de uitspraak 'als Telstar zijnde moet je altijd naar beneden kijken, zelf als sta je laatste'. 30 januari 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 http://www.nhnieuws.nl/nieuws/221389/Telstar-spits-Andrija-Novakovich-geselecteerd-voor-Amerika Jammer dat ze niet naar het WK gaan. Had wel graag een Witte Leeuw in actie zien komen in Rusland:D. Erg leuk voor Novakovic trouwens. Kijk buiten Telstar om eigenlijk amper Jupiler League (In de samenvattingen op FOX krijg je meestal alleen de goals te zien), maar kan me niet voorstellen dat er een spits rondloopt die ook maar in de buurt komt van hem. Hele complete spits, weinig op aan te merken behalve dat hij begin dit kalenderjaar aardig wat kansjes heeft gemist. Heeft al aangegeven graag weer naar Telstar te komen volgend jaar, maar lijkt me sterk dat Reading dat toelaat. Zou hem wel eens aan het werk willen zien in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2018 Share Geplaatst 13 april 2018 Was die Bijleveld zo belangrijk voor Jong Ajax dat ze hem kosten wat kost op moesten stellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2018 Share Geplaatst 13 april 2018 Basisspeler stel je wel vaak op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 april 2018 Share Geplaatst 13 april 2018 (bewerkt) Maarjah volgens de eigen administratie van Ajax was hij wel geschorst, wat ik heb gehoord (niet persoonlijk aan mij, maar bij Fox dacht ik). Een belletje naar de KNVB zou eigenlijk genoeg moeten zijn natuurlijk qua check, maar zou het eigenlijk wel zwart op wit willen hebben. 13 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 (bewerkt) Eng zeg dat NEC, bij elke beslissing 10 man van de bank die opstaan en schreeuwen. Beginnen sowieso heel naar te doen en te trappen op alles wat los en vast zit. 16 april 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2018 Share Geplaatst 16 april 2018 Toch nog een prijs voor Ajax (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Fortuna (spelers/staf/fans/eigenaar) doen alsof ze gepromoveerd zijn naar de Eredivisie, maar er moet nog een wedstrijd gespeeld worden als ik het goed heb. Zou toch iets voorzichtiger doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Denk dat ze oprecht blij zijn dat ze het thuis kunnen afmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Daarbij is Hofland nu assistent bij Fortuna terwijl hij jaren bij psv heeft gewerkt . Zal vast een dealtje hebben gesloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten