Nom de Guerre Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Terecht :cab: Je zult maar op zo'n wijze bestolen worden :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Kwakman was ook geen fan vd scheidsrechter volgens mij. Wel weer tenenkrommend dat met zulke grote belangen er weer een droeftoeter met een fluit rondloopt die de boel weer in de soep laat lopen. Zal mij benieuwen wie het gaan redden. Denk MVV en NEC zowiezo niet uiteindelijk, die missen gewoon echt kwaliteit. Of ja, NEC kan ik niet heel erg over oordelen, aangezien ik ze niet veel gezien heb, maar wat ik gisteren gezien heb van die gasten was echt tenenkrommend. Als je nog niet een ploeg als emmen van de mat kan tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 MVV is na de winterstop best wel teruggevallen, helaas. Ik schat dat Roda het met Cambuur mag gaan uitvechten en dan weet ik nog niet zo zeker of Roda dat gaat redden... In de andere groep gok ik op NAC vs NEC, al is Volendam natuurlijk zwaar bestolen gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Fortuna heeft een boete van 2,500 euro gekregen voor een spandoek met "KNVB maffia" in de week dat de zes minpunten werden uitgedeeld. Als de club niet akkoord gaat, wordt de zaak voorgelegd aan de tuchtcommissie van de KNVB. Lekker objectief ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Schuurs op proef bij Liverpool. https://www.vi.nl/nieuws/fortuna-sittard-talent-schuurs-op-stage-bij-liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Ik dacht dat er Scheurs stond :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Als je het over Danny Schreurs hebt, die zit ergens in België. Hasselt volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Als je het over Danny Schreurs hebt, die zit ergens in België. Hasselt volgens mij. Ja die ja ik denk wat krijgen we nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Ah jij denkt dat Danny Schreurs van 29 op proef mag komen bij Liverpool. Logische gedachte wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2017 Share Geplaatst 20 mei 2017 Ah jij denkt dat Danny Schreurs van 29 op proef mag komen bij Liverpool. Logische gedachte wel. Ik dacht het te lezen en verbaasde me enorm want ik geloofde het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Alweer rood voor Roda. Helmond penalty gemist. Hopelijk gaat Helmond het redden, niet dat ik iets met die club heb of vind dat ze in de eredivisie horen. Maar dat Roda moet er gewoon uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Gure club indd. Maar 1 goede speler daar en dat is die keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Die missen in ieder geval heel wat spelers tegen Cambuur volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Van Leer zou een uitstekende keeper voor AZ zijn. Vind Helmond verder een club van niks maar dat Roda mag er wel weer uitgekegeld worden, wat een naar clubje is dat toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Whoop whoop! Daar gaan we dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Milec heeft ook z'n dag niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Die back is echt slecht. haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Dat was toch geen rood, maar wat is het weer slecht :nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Rutjes... :D Cultheld. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 O zich wel slim, zo krijg je het publiek weer aan de gang, wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Het zijn net echte Duitsers :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Ongekend, gasten zijn een portie slecht. Echt eredivisie onwaardig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Het zijn net echte Duitsers :D haha, dat is inderdaad zo. Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Bah;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Overigens valt die v Velzen wel goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten