Sophomore Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Met of zonder, dat gaat sowieso gebeuren lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Schandalig, en dan ook op dat tijdstip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Heracles, Sparta, NEC, paar 2e Bundesliga en Serie-B clubs willen Ciranni kopen. Leuke speler, doet het goed op rechtsback maar zijn vertrek zou makkelijk op te vangen zijn met Moustafa. Zou dan ook zeggen lekker laten gaan voor een mooi bedrag met nog anderhalf jaar contract. Labylle zou clubs ook voor het uitkiezen hebben, dat zou erger en niet op te vangen zijn. Zonder Labylle achter zich zal Schroijen ook 3x minder gaan spelen. En onze vrienden uit Kerkrade hebben interesse getoond in Ippel, Verheydt en Kuipers. Heerlijk. Enkel Ippel zou een redelijke versterking zijn, twee andere zullen 4e centrale verdediger of 5e spits daar worden. Lijkt me gewoon gevalletje van proberen te voorkomen dat we onverhoopt per ongeluk zouden promoveren. Als het goed is morgen wel nieuwe (huur)speler bekend. Wellicht iets van Luik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 ‘Staan achtste in de Jupiler League, maar horen in de top acht van Nederland’ :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 http://www.transfermarkt.nl/emrah-bassan/profil/spieler/177031 Fortuna huurt even deze man van Galatasaray. 30 doelpunten en 30 assist in 160 potten bij Antalyaspor. Lijkt me beetje erg goed voor in de Juup, maargoed. Nwakali kan naar meerdere clubs in Eredivisie dus die zullen wij verliezen. Muyters waarschijnlijk erbij als doelman. Nergens voor nodig wat mij betreft, Geens doet het goed en om nu dan geld aan een keeper te besteden zou zonde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Haha ja was ook al verbaasd, knappe aanwinst. Komt te kort voor Gala maar voor de Juup wel categorie sterspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Tissoudali ook weer terug in Nederland, naar Cambuur. Die gaan wel weer sprongen maken na de winterstop. Ik ben benieuwd naar onze Turkse aanwinst. Hopelijk kan hij de lijnen gaan uitzetten op het middenveld. Nu Junior nog laten banken en Khalouta de punt in en ik ben een gelukkig mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Heracles, Sparta, NEC, paar 2e Bundesliga en Serie-B clubs willen Ciranni kopen. Leuke speler, doet het goed op rechtsback maar zijn vertrek zou makkelijk op te vangen zijn met Moustafa. Zou dan ook zeggen lekker laten gaan voor een mooi bedrag met nog anderhalf jaar contract. Labylle zou clubs ook voor het uitkiezen hebben, dat zou erger en niet op te vangen zijn. Zonder Labylle achter zich zal Schroijen ook 3x minder gaan spelen. En onze vrienden uit Kerkrade hebben interesse getoond in Ippel, Verheydt en Kuipers. Heerlijk. Enkel Ippel zou een redelijke versterking zijn, twee andere zullen 4e centrale verdediger of 5e spits daar worden. Lijkt me gewoon gevalletje van proberen te voorkomen dat we onverhoopt per ongeluk zouden promoveren. Als het goed is morgen wel nieuwe (huur)speler bekend. Wellicht iets van Luik. Zou om Senne Vits (derde doelman) gaan. Werd al eerder aan jullie gelinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 (bewerkt) Zou om Senne Vits (derde doelman) gaan. Werd al eerder aan jullie gelinkt. Vits is nu inderdaad rond, wordt hier tweede keeper. Labylle zou aanbod van VVV en Levski Sofia hebben. Hoop natuurlijk dat hij blijft, maar misschien nog wel belangrijker dat hij niet naar directe concurrent gaat. Heeft VVV al 2x afgewezen na proefperiodes daar toen hij zonder club zat, dus beetje raar dat ze blijven proberen. Daarnaast is Levski een mooie uitdaging, 3 punten achter Ludogorets voor plaatsing voor Champions League. Maargoed, zie hem niet naar buitenland gaan eigenlijk, zeker als hij Zwolle al te ver weg vond. 8 januari 2017 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Ondertussen heeft NAC met Manu Garcia weer eens een speler van City gehuurd, terwijl ook James Horsfield mee traint. Faupala is daarentegen terug naar Manchester gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Vicente Besuijen werkt een trainingsstage af bij AS Roma. De vijftienjarige aanvaller van FC Volendam trainde ook al paar keer mee met het eerste elftal van Volendam. (De Telegraaf) Lees meer op http://www.voetbalzone.nl Vorig jaar al stage geweest in Engeland (southampton). voetbalt nu al in de 019/o17, terwijl hij nog in de O16 hoort. Ook al paar keer met het tweede meegeweest enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Scamacca is juist vertrokken uit de jeugdopleiding van AS Roma wegens het gebrek aan perspectief en aandacht; lijkt me dus geen slimme keuze. Aan de andere kant, wonen in Rome lijkt me klimatologisch niet verkeerd (en vanuit een toeristisch oogpunt ook niet). Soton lijkt me dan wel weer een betere keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 In Nederland blijven lijkt mij het beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 Scamacca is juist vertrokken uit de jeugdopleiding van AS Roma wegens het gebrek aan perspectief en aandacht; lijkt me dus geen slimme keuze. Aan de andere kant, wonen in Rome lijkt me klimatologisch niet verkeerd (en vanuit een toeristisch oogpunt ook niet). Soton lijkt me dan wel weer een betere keuze. Ja vind het ook maar een rare keuze, ook omdat hij nu een verstandigere zaakwaarnemer had dan vorig jaar tijdens zijn stage bij Soton.Maarja misschien gaat hij puur voor de ervaring enzo. Ja blijven het beste, als je ziet hoeveel jongens afgelopen jaar de stap naar 1/2 hebben gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 GROENVELD: "IN FEBRUARI OF MAART WILLEN WE DE KNOOP DOORHAKKEN" "De leiding van AS Roma is zeer te spreken over de dingen die de 15-jarige Vicente Besuijen heeft laten zien tijdens de trainingsweek in de Italiaanse hoofdstad. De club van Strootman en Totti heeft eigenlijk al genoeg gezien en wil op korte termijn graag zaken doen." "We gaan geen overhaaste beslissingen nemen en eerst goed evalueren wat het beste is voor de ontwikkeling van Vicente. In februari of maart willen we de knoop doorhakken." "Het is goed om te horen dat Volendam de jongeling ook wilt binden voor meerdere jaren, dat blijft absoluut een optie. Vicente zal vandaag of morgen de groepstraining bij FC Volendam hervatten." , aldus zaakwaarnemer Groenveld in een reactie tegenover PéSide Veld in Almere is helemaal wit (goh) maar gaan bezig met sneeuwschuivers las ik haha. Ben benieuwd of er nog wat wordt afgelast als het echt slecht weer wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Ho, slippertje van de keeper van Jong FC Utrecht. Vergeet zijn lichaam achter een bal dwars door het midden te zetten. Nog nooit gezien dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Ho, slippertje van de keeper van Jong FC Utrecht. Vergeet zijn lichaam achter een bal dwars door het midden te zetten. Nog nooit gezien dit. Voor mijn gevoel blundert die gast wel vaker haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Fortuna bevestigd net de komst van Royston Drenthe. Dat gaan twee mooie maanden worden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Leuke aanwinst, hoop dat die er nog iets van kan. Kan net dat zetje zijn wat Fortuna nodig heeft om weer wat meer op te krabbelen. Club staat daardoor weer in de spotlight, net als wij dat hadden met de terugkeer van Overmars. Daarna zijn we echt weer de goede weg opgegaan. Hoop dat dat voor Fortuna ook gaat gelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Fortuna bevestigd net de komst van Royston Drenthe. Dat gaan twee mooie maanden worden :mrgy: Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Bron? Fortuna Sittard zelf. Het is overigens ook weer ontkend, is het niet geweldig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 De supportersvereniging heeft het bericht via Twitter verspreid, de club zelf ontkent vooralsnog. Aan de andere kant heeft de supportersvereniging het meestal wel bij het rechte eind, de naam Ars werd ook al een week voor alles rondkwam genoemd als aankoop. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Die Manu Garcia bij NAC eh, is dat gelijk niet één van de beste spelers in JL? In die ultra korte samenvatting die ik zag heb ik meer briljante dingen gezien van hem dan die vijftien jaar daarvoor in de Eerste Divisie. Okay dat is wat overdreven, maar ben nu al fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Ik zag die Veerman van Volendam ook een paar leuke dingen doen. Ook wel een aardig talent of niet @jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 [quote name='GAE EAGLES']Ik zag die Veerman van Volendam ook een paar leuke dingen doen. Ook wel een aardig talent of niet @jj1 [/QUOTE] Yes grootste in jaren. Is nog 2de jaars A. Heeft zon ziek gevoel voor dieptepasses enzo, echt bizar verder ook een dood normaal ventje uit het dorp dus iedereen is lyrisch. Speelt echt al weken prima en is gewoon basiskracht geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten