Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Boer zoekt vrouw

MisterX

Aanbevolen berichten

Altijd een fervent hater geweest, maar heb er sinds dit seizoen toch aan moeten geloven door mijn directe omgeving. Kijk het nu meestal ook wel. Vind het gros maar saai en droog. Dan heb je nog die simpele kale met zijn rare accent en hoge libido en die dikke patatbakker die nog wel aardig is. Die twee vrouwen echter..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hoor, heb vanaf (ik denk) seizoen 2 alles wel gezien. Ga zo pas kijken, dus ben benieuwd of nu de keuzes al gaan vallen. Verwacht in elk geval dat Bastiaan een compleet verkeerde keuze maakt (maarja, geef hem geen ongelijk als je de kans krijgt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou trouwens dat ik alles achteraf zo goed zag aankomen als Geert.

Haha, geniaal hè. Die zoon lag nog netjes op de bank erbij, loopt ook niet even weg. Die man kan het ook niet opbrengen even wat meer ABN te praten, al vanaf de eerste minuut.

Annemiek is ook een apart figuur, ijskoningin. Gezapige en matige aflevering gisteren. Mis een beetje actie/spanning. Het is allemaal zo traag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Klopt, met tranen in haar ogen en een verstikte stem.

Naja, wel wat gevoeliger dan normaal inderdaad. Maar ik erger me al een aantal afleveringen aan haar. Ze zoekt geen liefde maar een goede werknemer die niet zeurt. 

Ben benieuwd wie Bastiaan kiest, hoop niet die troela uit Duitsland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ElPrincipito:

Naja, wel wat gevoeliger dan normaal inderdaad. Maar ik erger me al een aantal afleveringen aan haar. Ze zoekt geen liefde maar een goede werknemer die niet zeurt. 

Ben benieuwd wie Bastiaan kiest, hoop niet die troela uit Duitsland. 

Ik zie dat toch wat anders. Zij is in het verleden gekwetst (heeft ze ook een paar dingen over gezegd gisteren) en geeft zich daarom niet bloot. Is imo ook de reden dat ze het nu zo afkapte, ze wil niet weer gekwetst worden.

En natuurlijk gaat Bastiaan die wel kiezen. Dat is de verkeerde keuze voor hem en dat gaat geen standhouden, maar die gaat helemaal voor gaas joh. Vind het geen troela trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een aanfluiting he. Hoeveel koppels zijn er nu echt een match? 

Bastiaan en die blonde zijn wel leuk samen, maar afstand he.. Dat was van te voren ook al, ze lebberen elkaar af en hij gooit het weer een keer op. Rustaaaag! 

Ik voel wel mee met Jan, leuke meid die met die krullen maar ze voelt nog niet hetzelfde.. Hopelijk komt dat nog. 

Annemiek is er niet klaar voor, komt weer een jongen naar dat gat gereden en met de staart tussen de benen naar huis. Van de TV halen en niet meer uitnodigen. Als je er niet klaar voor bent moet je jezelf niet inschrijven. Beetje hetzelfde als jezelf opgeven voor een eetwedstrijd terwijl je met het dieet bent begonnen en twijfelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hwb:

Aldus de topicstarter. ;-)

Ik had toen last van zeurende collega's die vonden dat ik moest kijken.  De ene collega is zelf vertrokken en de andere collega spreek ik nu niet meer over BZV, omdat we toch thuis moeten werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik voel wel mee met Jan, leuke meid die met die krullen maar ze voelt nog niet hetzelfde.. Hopelijk komt dat nog. 

Die Nienke is een leuke meid inderdaad, hoop wel dat zij bij elkaar blijven.

Die Geert is ook zo oppervlakkig als de pest. Elke keer als hij begint te praten wil ik wegzappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bastiaan is net zo dom als een aardappel. Milou wil totaal niet bij hem wonen en denkt alleen maar aan haar eigen carrière en hij had met Eilse een meid die bijna direct bij hem wilde gaan wonen. Hij vond volgens mij haar ook leuk, maar hij dacht met iets anders en daarom koos hij voor Milou.

Annemiek is zo dom Erik woont te ver weg en heeft een eigen bedrijf en dan nodigt ze iemand uit die uit Maastricht komt. Tja dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.

Geert tja praat Limburgs en het is maar goed dat het ondertiteld is anders snapte 90 procent van de kijkers niet wat er gezegd wordt. 

GJ wat een heerlijke vent is dat. Heeft achteraf de verkeerde keuze gemaakt zo lijkt het. Maar die man mag ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren begonnen aan BZV, blijft een mooi programma. Stoor me wel aan het feit dat het allemaal mensen uit het oosten (oostuh) zijn. Niks mis mee, maar dan zit je een uur naar dat dialect te luisteren. 

Aangezien het pas op pagina 2 staat, geen andere mensen die dit kijken? Lachen man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites