MisterX Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Op welke boer hebben jullie een crush? Vraag voor de dames onder ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 september 2016 Auteur Share Geplaatst 1 september 2016 Op welke boer hebben jullie een crush? Vraag voor de dames onder ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Boer Geert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 september 2016 Auteur Share Geplaatst 3 september 2016 Boer Geert. Heb je al geschreven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Zometeen weer een nieuwe aflevering kijken. Gezien het topic uit 2016 dateert neem ik aan dat er geen andere fans zijn hier? Heerlijk man, met plaatsvervangende schaamte naar ongemakkelijke situaties kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Altijd een fervent hater geweest, maar heb er sinds dit seizoen toch aan moeten geloven door mijn directe omgeving. Kijk het nu meestal ook wel. Vind het gros maar saai en droog. Dan heb je nog die simpele kale met zijn rare accent en hoge libido en die dikke patatbakker die nog wel aardig is. Die twee vrouwen echter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Jawel hoor, heb vanaf (ik denk) seizoen 2 alles wel gezien. Ga zo pas kijken, dus ben benieuwd of nu de keuzes al gaan vallen. Verwacht in elk geval dat Bastiaan een compleet verkeerde keuze maakt (maarja, geef hem geen ongelijk als je de kans krijgt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Ik wou trouwens dat ik alles achteraf zo goed zag aankomen als Geert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Ik wou trouwens dat ik alles achteraf zo goed zag aankomen als Geert.Haha, geniaal hè. Die zoon lag nog netjes op de bank erbij, loopt ook niet even weg. Die man kan het ook niet opbrengen even wat meer ABN te praten, al vanaf de eerste minuut. Annemiek is ook een apart figuur, ijskoningin. Gezapige en matige aflevering gisteren. Mis een beetje actie/spanning. Het is allemaal zo traag.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Annemiek vond ik gisteren voor het eerst niet ijskoningin. Maar is duidelijk bezig zichzelf te beschermen tegen toekomstige pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 10 minuten geleden zei Hwb: Annemiek vond ik gisteren voor het eerst niet ijskoningin. Maar is duidelijk bezig zichzelf te beschermen tegen toekomstige pijn. Die Paardenboer stort zijn hart, nog voor hij de zin kan afmaken zegt ze: "Nee, dus je pakt de koffers" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Klopt, met tranen in haar ogen en een verstikte stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 2 uur geleden zei Hwb: Klopt, met tranen in haar ogen en een verstikte stem. Naja, wel wat gevoeliger dan normaal inderdaad. Maar ik erger me al een aantal afleveringen aan haar. Ze zoekt geen liefde maar een goede werknemer die niet zeurt. Ben benieuwd wie Bastiaan kiest, hoop niet die troela uit Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 21 minuten geleden zei ElPrincipito: Naja, wel wat gevoeliger dan normaal inderdaad. Maar ik erger me al een aantal afleveringen aan haar. Ze zoekt geen liefde maar een goede werknemer die niet zeurt. Ben benieuwd wie Bastiaan kiest, hoop niet die troela uit Duitsland. Ik zie dat toch wat anders. Zij is in het verleden gekwetst (heeft ze ook een paar dingen over gezegd gisteren) en geeft zich daarom niet bloot. Is imo ook de reden dat ze het nu zo afkapte, ze wil niet weer gekwetst worden. En natuurlijk gaat Bastiaan die wel kiezen. Dat is de verkeerde keuze voor hem en dat gaat geen standhouden, maar die gaat helemaal voor gaas joh. Vind het geen troela trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Was weer een aanfluiting he. Hoeveel koppels zijn er nu echt een match? Bastiaan en die blonde zijn wel leuk samen, maar afstand he.. Dat was van te voren ook al, ze lebberen elkaar af en hij gooit het weer een keer op. Rustaaaag! Ik voel wel mee met Jan, leuke meid die met die krullen maar ze voelt nog niet hetzelfde.. Hopelijk komt dat nog. Annemiek is er niet klaar voor, komt weer een jongen naar dat gat gereden en met de staart tussen de benen naar huis. Van de TV halen en niet meer uitnodigen. Als je er niet klaar voor bent moet je jezelf niet inschrijven. Beetje hetzelfde als jezelf opgeven voor een eetwedstrijd terwijl je met het dieet bent begonnen en twijfelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2020 Het liefst ontloop ik dit hele programma. Ik snap niet waarom het nog steeds hoge kijkcijfers haalt en dus nog steeds op de buis is. Maar dat zal vast aan mij liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Aldus de topicstarter. ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 26 minuten geleden zei E2E: Wisten jullie dat Milou in New York en Bangkok heeft gewerkt? Is dat het meisje dat elk gesprek moet zeggen dat zij in Frankfurt woont? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2020 3 uur geleden zei Hwb: Aldus de topicstarter. ;-) Ik had toen last van zeurende collega's die vonden dat ik moest kijken. De ene collega is zelf vertrokken en de andere collega spreek ik nu niet meer over BZV, omdat we toch thuis moeten werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 8 uur geleden zei ElPrincipito: Ik voel wel mee met Jan, leuke meid die met die krullen maar ze voelt nog niet hetzelfde.. Hopelijk komt dat nog. Die Nienke is een leuke meid inderdaad, hoop wel dat zij bij elkaar blijven. Die Geert is ook zo oppervlakkig als de pest. Elke keer als hij begint te praten wil ik wegzappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 Bastiaan is net zo dom als een aardappel. Milou wil totaal niet bij hem wonen en denkt alleen maar aan haar eigen carrière en hij had met Eilse een meid die bijna direct bij hem wilde gaan wonen. Hij vond volgens mij haar ook leuk, maar hij dacht met iets anders en daarom koos hij voor Milou. Annemiek is zo dom Erik woont te ver weg en heeft een eigen bedrijf en dan nodigt ze iemand uit die uit Maastricht komt. Tja dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij. Geert tja praat Limburgs en het is maar goed dat het ondertiteld is anders snapte 90 procent van de kijkers niet wat er gezegd wordt. GJ wat een heerlijke vent is dat. Heeft achteraf de verkeerde keuze gemaakt zo lijkt het. Maar die man mag ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Het was een teleurstellend seizoen, enige waar ik vrolijk van werd is Jan, die had een leuke meid aan Nienke! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Goed samengevat @delichris was een zeer teleurstellend seizoen inderdaad. Die GJ had absoluut voor die andere moeten kiezen, die was ook veel spontaner en meer van zijn level qua humor. Alleen voor Jan ben ik blij, die Nienke is zeker een leuke meid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Gisteren begonnen aan BZV, blijft een mooi programma. Stoor me wel aan het feit dat het allemaal mensen uit het oosten (oostuh) zijn. Niks mis mee, maar dan zit je een uur naar dat dialect te luisteren. Aangezien het pas op pagina 2 staat, geen andere mensen die dit kijken? Lachen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Kijk ook nog steeds. Zat nog even terug te lezen, maar van Bastiaan en Milou hadden we wel aardig gezien. Die Milou is trouwens tegenwoordig lijstduwer bij BBB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten