Dysproz Gepost November 2, 2019 Share Gepost November 2, 2019 Dit Sparta zit ook vol met jongens die bij PSV niet door wisten te breken. Kun je nagaan hoe slecht dit is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost November 2, 2019 Share Gepost November 2, 2019 (edited) Dat PSV wakker woruuh word ook met de keer leuker. Hopelijk kan Sparta dit volhouden. Edited November 2, 2019 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 2, 2019 Share Gepost November 2, 2019 (edited) Dit is best wel waar denk ik. Ik had zoveel meer van de trainer van Bommel verwacht maar het is gewoon een blaaskaak Edited November 2, 2019 by Erwin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost November 2, 2019 Share Gepost November 2, 2019 (edited) Eens. Ik was zo blij met van Bommel in het begin. Hij presteerde goed en gaf jeugdspelers de kans. Maar nu heb ik hem nog liever vandaag dan morgen de deur uit. Zie ook vaak voorbij komen dat de spelers niet genoeg kwaliteit hebben maar daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ja een speler als Sadilek misschien, maar de rest heeft kwaliteit genoeg. Het is aan de trainer om die kwaliteiten tot uiting te laten komen. Edited November 2, 2019 by Dysproz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 3, 2019 Share Gepost November 3, 2019 Jammer dat Advocaat net bij Feyenoord heeft getekend, leek me wel de geschikte kandidaat om dit team nog naar een Champions League-plaats te loodsen. Echt absurd hoeveel creativiteit er wegvalt als Malen/Bergwijn niet speelt, is Pereiro niet al op de weg terug van zijn blessure? Liever Ihatteren op de flank en Pereiro op 10, weet je i.i.g. zeker dat passes over 10 meter wel aan gaan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 3, 2019 Share Gepost November 3, 2019 Die Zoet kan toch ook niet meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost November 3, 2019 Share Gepost November 3, 2019 (edited) 2 uur geleden zei joostmakaay: is Pereiro niet al op de weg terug van zijn blessure? Zou hem ook heel graag zien spelen, maar aan de andere kant zijn wij ook vaak genoeg teleurgesteld door Gaston. Ik weet het niet meer boys; eigenlijk eens met wat iedereen hier roept. Zoet keept niet lekker, op Bommel is genoeg aan te merken, Sadilek is geen held, aankopen zijn niet top etc. Allemaal waar, maar heb de oplossing zelf ook niet voorhanden. Zou zeggen probeer voort te bouwen op vorig seizoen, met een echte spits. Maar dat lijkt geen optie met Mitro (en als ik hem zie rennen begrijp ik dat op zich ook wel). Edited November 3, 2019 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 3, 2019 Share Gepost November 3, 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Die Zoet kan toch ook niet meer? Veel te wisselvallig idd, tegen Ajax pakt hij een punt voor ons, hier levert hij er weer twee in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 17 uur geleden zei joostmakaay: Veel te wisselvallig idd, tegen Ajax pakt hij een punt voor ons, hier levert hij er weer twee in. Het lijkt alsof Bommel hem en aantal anderen gewoon niet kan motiveren (misschien dat ie daarom wel van de Sadilekjes en Dumfriezen van deze wereld houdt, want die hoeft ie niet te motiveren die gaan wel). Misschien dat Bayern München hem nu wel wilt hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 Ik betwijfel of een andere coach het veel beter zou doen. Slot -> PSV Pusic -> AZ zou ik wel een mooi treintje vinden. Verder weinig trainers waar ik echt een heel goed gevoel bij heb. VD Brom (ondanks karakter), maar dat zie ik niet gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 AZ gaat Pusic toch nooit hoofdcoach maken? En wat heeft Slot nu bewezen? Ik hoorde laatst ook al mensen roepen dat Slot de opvolger van Ten Hag moet worden. Op basis waarvan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 (edited) Bronnen Beetje flauw antwoord; maar door insiders die goede verhalen over hem hebben. Spelers, trainers, ditecteuren etc. Denk op basis daarvan. Edited November 5, 2019 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 (edited) 1 uur geleden zei Sophomore: Bronnen Beetje flauw antwoord; maar door insiders die goede verhalen over hem hebben. Spelers, trainers, ditecteuren etc. Denk op basis daarvan. Maar hij heeft toch nog niks gepresteerd? Edited November 5, 2019 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 13 minuten geleden zei Pino: Maar hij heeft toch nog niks gepresteerd? Moet dat altijd dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 2 minuten geleden zei Kavinos: Moet dat altijd dan? Waar wil je een trainer anders op beoordelen? We hebben het over topclubs in Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Bronnen Beetje flauw antwoord; maar door insiders die goede verhalen over hem hebben. Spelers, trainers, ditecteuren etc. Denk op basis daarvan. ^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 21 minuten geleden zei Pino: Waar wil je een trainer anders op beoordelen? We hebben het over topclubs in Nederland. Op basis waarvan werden mensen als Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Phillip Cocu en Mark van Bommel dan aangesteld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Op basis waarvan werden mensen als Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst, Phillip Cocu en Mark van Bommel dan aangesteld? De Boer, van Bommel en Gio werkten al jaren bij de club van Bommel en de Boer bij de jeugd. Cocu geloof ik ook, maar weet ik niet zeker. Slot heeft én niet bij Ajax of PSV gewerkt vantevoren, én is pas 5 maanden hoofdcoach van een voetbalclub. DIe ga je toch niet al bij PSV of Ajax hoofdcoach maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 4 minuten geleden zei Pino: De Boer, van Bommel en Gio werkten al jaren bij de club van Bommel en de Boer bij de jeugd. Cocu geloof ik ook, maar weet ik niet zeker. Op basis daarvan ben je toch niet direct geschikt als hoofdcoach van Ajax, PSV of Feyenoord? Omdat je al bij de club werkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 Klopt, maar dan is de club wel in staat om je werk(wijze) te beoordelen en kunnen ze dat evt vertalen naar hoe je het als hoofdcoach zou doen. Dat kunnen andere clubs dan AZ met Slot niet natuurlijk. Bovendien werden De Boer, Gio, Cocu en Van Bommel natuurlijk ook (deels) aangesteld obv hun voetballende verdiensten voor de club, daar is bij Slot ook geen sprake van. Vind Slot noemen ook wat vroeg nu. Is goed aan het seizoen begonnen, maar laat het hem eerst maar eens wat langer laten zien dan augustus-november. Voor hetzelfde geld stort de boel in februari in, blijkt hij het seizoen compleet verkeerd ingedeeld te hebben of kan hij het qua people's management niet als de verwachtingen toenemen. Verwacht dat niet, maar is veel te vroeg om dat nu uit te sluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 8 uur geleden zei Pino: AZ gaat Pusic toch nooit hoofdcoach maken? En wat heeft Slot nu bewezen? Ik hoorde laatst ook al mensen roepen dat Slot de opvolger van Ten Hag moet worden. Op basis waarvan? Graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Graag Waarom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 4 minuten geleden zei Pino: Waarom? Soms moet je ook even verder kijken dan prestaties of prijzen. Een komende trainer heeft dit vaak nog niet bereikt maar wil niet zeggen dat die potentie er niet is. Soms krijg je wel eens iets mee dat een club een goede assistent heeft en dat was bij Slot al het geval bij Cambuur en als assistent bij AZ. En als meerdere mensen dan lyrisch over iemand is, en hem prijst om zijn know-how.. dan zegt dat wel iets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 Maar een hoofdtrainer heeft wel wat meer verantwoordelijkheden en daarvoor heb je meer capaciteiten voor nodig dan een assistent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost November 5, 2019 Share Gepost November 5, 2019 10 minuten geleden zei Pino: Maar een hoofdtrainer heeft wel wat meer verantwoordelijkheden en daarvoor heb je meer capaciteiten voor nodig dan een assistent. We zullen het zien. Soms heeft een trainer een bepaalde vibe, dat-ie ooit een stap gaat maken richting een topclub in NL. Wat een paar jaar terug het geval was met Ten Hag, heerst dat gevoel nu met Slot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts