Dysproz Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Het spel is een stuk minder dan voor de winterstop. Ik ben er niet tevreden over. Over de trainer ben ik zeer positief. Met name omdat hij echt kansen geeft aan jeugdspelers. Enigste minpunten zijn dat hij te veel klaagt en dat hij Hendrix nog steeds laat staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 (bewerkt) Dit seizoen beste spel in jaren, dat lijkt me zelfs objectief vast te stellen. Denk niet dat we kampioen spelen, maar wel een sterk jaar draaien. 25 februari 2019 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dat gedoe van "Ja PSV zit niet meer in de beker en Europa, dus MOETEN kampioen worden". Lol het zou juist een enorme stunt zijn als wij landskampioen worden als je kijkt naar de financiële middelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 minuut geleden zei Sophomore: Dat gedoe van "Ja PSV zit niet meer in de beker en Europa, dus MOETEN kampioen worden". Lol het zou juist een enorme stunt zijn als wij landskampioen worden als je kijkt naar de financiële middelen. 2de van Nederland. Nog wel een stuk achterop Ajax, maar dan is het nog geen enorme stunt als je kampioen word. Hoe jullie uit de beker zijn geknikkerd is wel echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 5 minuten geleden zei Sophomore: Dat gedoe van "Ja PSV zit niet meer in de beker en Europa, dus MOETEN kampioen worden". Lol het zou juist een enorme stunt zijn als wij landskampioen worden als je kijkt naar de financiële middelen. Hoezo een enorme stunt? Dat is het als AZ of Vitesse kampioen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 28 minuten geleden zei Dysproz: Hoezo een enorme stunt? Omdat we minder middelen hebben, zoals ik in de post hierboven al zei. @Regis Dit seizoen ja, maar seizoen daarvoor bijvoorbeeld het derde budget. Maar niet helemaal eerlijk om naar één of twee jaar te kijken naar mijn mening, dat kan namelijk enorm fluctueren (door bv. Europees prijzengeld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dus je haalt de laatste jaren de meeste kampioenschappen van Nederland en dan zou het dit jaar opeens een stunt zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Piep piep allo piep piep allo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 48 minuten geleden zei Sophomore: Omdat we minder middelen hebben, zoals ik in de post hierboven al zei. @Regis Dit seizoen ja, maar seizoen daarvoor bijvoorbeeld het derde budget. Maar niet helemaal eerlijk om naar één of twee jaar te kijken naar mijn mening, dat kan namelijk enorm fluctueren (door bv. Europees prijzengeld). Dat we minder middelen hebben is duidelijk. Maar vind het zeer overdreven om dan van een enorme stunt te spreken. Als je geen kampioen wordt heb je gewoon een slecht seizoen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 15 minuten geleden zei Pino: Piep piep allo piep piep allo. Dat is ook helemaal in hé, ''Ajacieden'' die PSV supporters bij elke mogelijkheid calimero's noemen. Wordt met de post irritanter en begint ook wel een beetje hypocriet te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Dat komt omdat jullie je ook steeds erger gedragen? En hoezo hypocriet? Wij hangen de calimero niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Dysproz: Dat we minder middelen hebben is duidelijk. Maar vind het zeer overdreven om dan van een enorme stunt te spreken. Akkoord, 'enorm' gaat mij ook te ver. Maar ok, dan wordt het een semantische discussie. 25 februari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 (bewerkt) 19 uur geleden zei Pino: Dat komt omdat jullie je ook steeds erger gedragen? En hoezo hypocriet? Wij hangen de calimero niet uit. Inderdaad, alhoewel jullie wel flinke snavels hebben! Bovendien, @Beppu is geen PSV-er... 26 februari 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 Zo'n opstelling is eigenlijk een reden voor ontslag op staande voet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 11 minuten geleden zei Sophomore: Zo'n opstelling is eigenlijk een reden voor ontslag op staande voet... Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 Wat is er met Gutierrez aan de hand dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 DIe Lozano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 1 uur geleden zei 007mark: Waarom? Zes internationals op de bank zetten. Al die bondscoaches zijn toch niet gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Ik was blij met de opstelling. Werd tijd dat Hendrix ging banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) Hendrix kon niet spelen door privé omstandigheden, anders gewoon gespeeld denk ik. En ja mijn opmerking was een hyperbool. Maar snap dat je wat mist met carnaval 3 maart 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Dan heb ik niks gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Op 2-3-2019 om 20:36 zei Sophomore: Zes internationals op de bank zetten. Al die bondscoaches zijn toch niet gek? Wees blij dat van Bommel meer naar kwaliteit en type speler kijkt dan naar reputatie. Al denk ik wel dat ie soms te ver doorslaat daarin (Koppig juist niet doen wat iedereen roept) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 Ik ben wel benieuwd hoe je nu tegen het spel aankijkt @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 Hoe deed Gakpo het in de basis? Las dat hij voor het eerst mocht beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 maart 2019 Share Geplaatst 9 maart 2019 44 minuten geleden zei Rossi: Hoe deed Gakpo het in de basis? Las dat hij voor het eerst mocht beginnen. Mwah redelijk. Af een toe een leuke actie, maar niet meer dan dat. Ihattaren maakte meer indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten