Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Sophomore:

Dat gedoe van "Ja PSV zit niet meer in de beker en Europa, dus MOETEN kampioen worden". Lol het zou juist een enorme stunt zijn als wij landskampioen worden als je kijkt naar de financiële middelen. 

2de van Nederland. Nog wel een stuk achterop Ajax, maar dan is het nog geen enorme stunt als je kampioen word.   Hoe jullie uit de beker zijn geknikkerd is wel echt schandalig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Sophomore:

Dat gedoe van "Ja PSV zit niet meer in de beker en Europa, dus MOETEN kampioen worden". Lol het zou juist een enorme stunt zijn als wij landskampioen worden als je kijkt naar de financiële middelen. 

Hoezo een enorme stunt? Dat is het als AZ of Vitesse kampioen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Dysproz:

Hoezo een enorme stunt?

Omdat we minder middelen hebben, zoals ik in de post hierboven al zei.

@Regis Dit seizoen ja, maar seizoen daarvoor bijvoorbeeld het derde budget. Maar niet helemaal eerlijk om naar één of twee jaar te kijken naar mijn mening, dat kan namelijk enorm fluctueren (door bv. Europees prijzengeld). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Sophomore:

Omdat we minder middelen hebben, zoals ik in de post hierboven al zei.

@Regis Dit seizoen ja, maar seizoen daarvoor bijvoorbeeld het derde budget. Maar niet helemaal eerlijk om naar één of twee jaar te kijken naar mijn mening, dat kan namelijk enorm fluctueren (door bv. Europees prijzengeld). 

Dat we minder middelen hebben is duidelijk. Maar vind het zeer overdreven om dan van een enorme stunt te spreken. Als je geen kampioen wordt heb je gewoon een slecht seizoen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dysproz:

Dat we minder middelen hebben is duidelijk. Maar vind het zeer overdreven om dan van een enorme stunt te spreken. 

Akkoord, 'enorm' gaat mij ook te ver.  Maar ok, dan wordt het een semantische discussie.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2019 om 20:36 zei Sophomore:

Zes internationals op de bank zetten. Al die bondscoaches zijn toch niet gek? 

Wees blij dat van Bommel meer naar kwaliteit en type speler kijkt dan naar reputatie. Al denk ik wel dat ie soms te ver doorslaat daarin (Koppig juist niet doen wat iedereen roept)

Link naar opmerking
Deel via andere websites