Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Ik had liever Bayern thuis als laatste gehad in de hoop dat ze al zeker waren van de eerste plek. Maar nu gewoon hopen dat Atletico het seizoen niet al te best begint waardoor je de winst kunt stelen in Eindhoven. Dan de 'zekere zege' in Rusland ophalen en je gaat met 6 punten naar Duitsland. Daar krijg je een verliespartij. Bayern is doordat ze van PSV gewonnen hebben bijna zeker van de volgende ronde en PSV profiteert daar in eigen huis van door gelijk te spelen/winst te pakken. Atletico Madrid moet in eigen huis de winst pakken tegen PSV en neemt hierdoor meer risico, PSV countert erop los en speelt gelijk. De laatste wedstrijd moet gewonnen worden om door te gaan, alles in eigen hand. PSV wint van Rostov, Atletico wint van Bayern. PSV gaat door. Slaap lekker.

Om het positief te houden; je hoeft iig niet in december naar Rusland (ook al is het daar in december blijkbaar gemiddeld nog geen graad onder nul).

De trainer van Rostov heeft iig kijk op het spelletje:

[spoiler=Dmitri Kirichenko]"PSV is een sterke tegenstander. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of die ploeg in vorm is. Maar ik denk dat PSV sterker is dan Ajax. "

Edited by Sophomore

Om het positief te houden; je hoeft iig niet in december naar Rusland (ook al is het daar in december blijkbaar gemiddeld nog geen graad onder nul).

De trainer van Rostov heeft iig kijk op het spelletje:

[spoiler=Dmitri Kirichenko]"PSV is een sterke tegenstander. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of die ploeg in vorm is. Maar ik denk dat PSV sterker is dan Ajax. "

De Russische ploegen spelen bij de laatste wedstrijd in december sowieso nooit thuis.

Geen idee wat ik van deze poule moet denken. :cab: Van de ene kant wil je graag in de Champions League spelen om juist tegen de beste clubs te spelen, van de andere kant was een minder zware poule ook fijn geweest.

Nu kijken wat de mogelijkheden zijn om Bayern-uit mee te pakken. :<

Daarbij zijn er veranderingen in hoe de clubcoeffient voor ranking tot stand komt. Daarin worden nu onder meer historische resultaten waaronder winst van de diverse Europa Cup toernooi in het verleden wordt meegenomen.

Voor PSV geldt dat daarmee de kansen op een directe plaats in de groepsfase nog verder zijn afgenomen. Bij een kampioenschap is de kans nog groter dat er voorrondes gespeeld moeten worden en wordt de kans daarin op sterkere tegenstanders groter.

PSV

Zou juist zeggen dat de kans op CL is toegenomen als historische prestaties mee gaan tellen (?)

Muhaha

Jong PSV mag wel eens gaan scoren...

Trouwens, hoe is het met Scamacca?

Speelt dit seizoen in de A1 geloof ik, deed het vorig jaar goed maar ook weer niet zo uitzonderlijk dat ie een jaar mocht overslaan ofzo

Denk dat ie wel een paar wedstrijdjes met jong mee mag gaan doen dit seizoen

Van de Kerkhof is positief en realistisch. "Bayern München is de favoriet samen met Atlético. Tegen die laatste ploeg hebben we nog iets goed te maken. Verder zijn het alle drie gelijkwaardige tegenstanders. PSV heeft een uitstekende kans om Europees te overwinteren."

Willy voor de duidelijkheid