cimbomcu Geplaatst 23 december 2018 Share Geplaatst 23 december 2018 1 minuut geleden zei Pino: Ja want ik ken je inmiddels wel op dit gebied. Ik doe een Zeusje '' Stiekem heb je dezelfde cognitieve aanleg maar simpelweg een ander, tegenstellend onderbuikgevoel en referentiekader, lieve schat. '' @Dyproz Ja en als je Van Bommel verafgoodt ga je inderdaad zeggen dat het een uitstekende tactische beslissing was. Ik vind het maar onzin, dit PSV had het nog altijd omgedraaid met of zonder Pereiro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 december 2018 Share Geplaatst 23 december 2018 De volgende keer graag conform APA-richtlijnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Dat hij hem in de CL in de blessuretijd liet invallen dat was misselijkmakend. Deze wissel was gewoon terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Precies, is toch briljant dat Van Bommel dat gewoon durft na 28 minuten. Getuigt alleen maar van inzicht en ballen, en als het dan werkt heb je imo niet te klagen. Hij kan t moeilijk proberen, dan vervolgens na 10 minuten concluderen dat het niet werkt en het de hele wedstrjjd laten staan. Vergeet niet dat je na een half uur al 1/3e van de wedstrijd hebt gespeeld, dat is niet niks. En invallen in de 93e minuut moet je als speler nooit persoonlijk zien (al weet ik niet wat de stand was op dat moment, in de zin van of tijdrekken nodig was oid). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Je moet het inderdaad niet als persoonlijk zien maar van mij zoiets per direct verboden worden. Wisselen laatste 10nminuten alleen bij blessure die onderzocht is door neutrale arts of iets dergelijks. Zal wel niet gebeuren maar ik mag spelers wel die dit weigeren zoals die van Ajax vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 januari 2019 Share Geplaatst 4 januari 2019 (bewerkt) Mohammed Ihattaren, Yorbe Vertessen, Zakaria Aboukhlal, Mike van de Meulenhof, Michal Sadílek, Joël Piroe, Jordan Teze en Matthias Verreth ook mee op trainingskamp in Qatar. Allereerst, verschrikkelijk dat ze daar spelen. Verreth heb ik eigenlijk al afgeschreven, zou hem niet mee hebben genomen. Wel goed dat Teze mee is. Het grootste gevaar voor PSV dit seizoen is de betrekkelijk smalle selectie. Nu loopt het allemaal nog aardig, maar wat als Dumfries / Angelino / De Jong een blessure krijgt? Heb ik liever dat Teze de kans krijgt dan die verschrikkelijke Behich oid. Sainsbury is toch niks beter dan Isimat, dan zie ik liever Obispo. Die jongen had allang meer speeltijd moeten krijgen om m echt te testen. Zou ook graag zien dat er komende maand echt wat voorruitgang zit in de ontwikkeling van Maxi Romero. Blessures ok, veel pech. Maar er moet volgende zomer een nieuwe spits staan. Dat zie ik Sam Lammers eigenlijk niet zijn. 4 januari 2019 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Ik denk dat Malen zijn basisplaats ( bij absentie Bergwijn of Lozano) misschien wel kwijt is aan Gakpo. Heerlijk ' debuut' natuurlijk. Speelde al een paar keer wat minuutjes maar niet substantieel. Die tackle van Malen was wel het hoogtepunt van een reeks vreemde interventies. Vage tikjes, tackles, ballen direct inleveren en wat al niet meer. Denk dat hij teveel wil, maar dat lukt momenteel niet. Super sneu voor Bergwijn. Die jongen is echt goed bezig dit jaar. Heerlijke dribbels. Zag er erg slecht uit. Ga uit van minimaal 2 maanden eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Het is in ieder geval niet gebroken. Hopen dat zijn spieren ook nog heel zijn. Gakpo viel lekker in ja, ook Ihattaren liet zich prima zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 (bewerkt) Ik heb niet zoveel met PSV, vooral niet vanwege jullie enge trainer. En het feit dat jullie wel eens goed wegkomen (gisteren rode kaart Malen) maar ik moet toch eerlijk bekennen dat het beleid mij wel aanspreekt, jonge jongens die uit de jeugd doorkomen, vaak goede aankopen. Al is die De Jong verschrikkelijk belangrijk voor jullie he, als die uit valt dan is het over. 4 februari 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Ik hoop dat onze topaankoop Romero dan eens kan opstaan. Die zit nu nog op een jeugdtoernooi ergens btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Gisteren sinds lange tijd weer eens naar het stadion geweest. Genoten van Gakpo en Ihattaren. Hopelijk valt de blessure van Stevie mee. Malen heeft gewoon een dipje, dat komt wel goed. Maar ik zou het ook niet erg vinden als Gakpo volgende week start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 5 uur geleden zei cimbomcu: gisteren rode kaart Malen Dat blijkt niet duidelijk te zijn volgens de scheidsrechtersafdeling van de KNVB, tot mijn verbazing. Maar goed, dat is de partij die er over gaat dus lijkt mij vrij belangrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Wat een kut wedstrijd. Kun je uitlopen en dan verspeel je weer punten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Zijn echt slecht uit de winterstop gekomen. Vond het ook vrij vreemd om zowel Gakpo als Ihattaren te brengen voor Lozano en Pereiro. Los van het feit dat de ingebrachte spelers stukken minder zijn en vooral Pereiro uit het niets iets kan creëren, je hebt betere alternatieven op de bank zitten. Ramselaar of Guti was toch veel logischer geweest? Gakpo voor Lozano kan ik op zich nog wel begrijpen, op de vleugel wordt toch wat anders gevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) Ramselaar is gewoon einde verhaal. Waarom zou je die speeltijd geven ten koste van een toptalent. En ik denk dat Ihattaren aanvallend gewoon wat meer kan brengen dan Guti. Vond het wel een logische wissel eigenlijk. Ik had eerder Malen gebracht dan Gakpo. Een beetje raar dat die nu op basis van één wedstrijd voorbij gestreefd is. 10 februari 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 2 uur geleden zei Dysproz: Een beetje raar dat die nu op basis van één wedstrijd voorbij gestreefd is. En voor Ihattaren zou dit niet gelden? 2 uur geleden zei Dysproz: Ramselaar is gewoon einde verhaal. Waarom zou je die speeltijd geven ten koste van een toptalent Omdat mijn inschatting is dat de kans groter is om te winnen met het inbrengen van Bartje in plaats van Ihattaren. Het winnen/gelijkspelen van de wedstrijd was naar mijn mening belangrijker dan het geven van speeltijd aan een toptalent (wat ik overigens best wil geloven dat hij is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 13 minuten geleden zei Sophomore: En voor Ihattaren zou dit niet gelden? Omdat mijn inschatting is dat de kans groter is om te winnen met het inbrengen van Bartje in plaats van Ihattaren. Het winnen/gelijkspelen van de wedstrijd was naar mijn mening belangrijker dan het geven van speeltijd aan een toptalent (wat ik overigens best wil geloven dat hij is). Ramselaar en Guti zijn in tegenstelling tot Ihattaren meer centrale middenvelders. Gakpo en Malen spelen op dezelfde positie. Uiteraard is winnnen belangrijker, maar wat zou Ramselaar in zo'n wedstrijd nou kunnen brengen? Ihattaren creëert veel meer. Hij had Guti nog voor Rosario kunnen brengen maar verder waren het prima wissels in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 20 minuten geleden zei Dysproz: Uiteraard is winnnen belangrijker, maar wat zou Ramselaar in zo'n wedstrijd nou kunnen brengen? Een doorkopbal van L. De Jong erin schieten door middel van loopacties in de zestien. Heel veel ruimte was er niet voor, maar die combi werkte goed in de linker zone van het veld. Ik kan het echter niet bewijzen dat mijn keuze beter had uitgepakt, dus zou het hierbij laten. Wel opvallend dat Ramselaar opeens als een nietsnut wordt gezien. Was nooit overtuigd van hem, maar zo slecht als ik PSV fans nu over hem hoor gaat mij te ver. Normaal worden spelers juist beter als ze niet spelen (bij fans/liefhebbers/media), maar bij Bart lijkt het tegenovergestelde te gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 9 uur geleden zei Dysproz: Ramselaar is gewoon einde verhaal. Waarom zou je die speeltijd geven ten koste van een toptalent. En ik denk dat Ihattaren aanvallend gewoon wat meer kan brengen dan Guti. Vond het wel een logische wissel eigenlijk. Ik had eerder Malen gebracht dan Gakpo. Een beetje raar dat die nu op basis van één wedstrijd voorbij gestreefd is. Gakpo is iets beter in de kleine ruimte, Malen moet het toch vooral van snelheid hebben. Aangezien Utrecht zo ver terug stond, snap ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 7 uur geleden zei Sophomore: Een doorkopbal van L. De Jong erin schieten door middel van loopacties in de zestien. Heel veel ruimte was er niet voor, maar die combi werkte goed in de linker zone van het veld. Ik kan het echter niet bewijzen dat mijn keuze beter had uitgepakt, dus zou het hierbij laten. Wel opvallend dat Ramselaar opeens als een nietsnut wordt gezien. Was nooit overtuigd van hem, maar zo slecht als ik PSV fans nu over hem hoor gaat mij te ver. Normaal worden spelers juist beter als ze niet spelen (bij fans/liefhebbers/media), maar bij Bart lijkt het tegenovergestelde te gebeuren. Ik zie hem niet als nietsnut. Maar van Bommel ziet duidelijk niets in hem en hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Dan vind ik het zonde om hem speeltijd te geven in plaats van eigen jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Ik zie in hem ook zeker geen nietsnut, maar ook niet de speler die dit PSV nodig heeft. Het is zonde voor hem dat ie in de winter niet is kunnen vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Zo slecht als ik in veel media lees vond ik PSV zeker niet, maar zeker veredigend moet het echt beter. Elke kans vliegt er zowat in, en dat mag Zoet zich ook aanrekenen. Lozano mag ook wel weer uit zijn dip komen. Zo heb je toch maar weinig aan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Weet niet precies welke woorden en gradaties van slechtheid in de media gebruikt werden, maar ik vond het zowel de eerste als tweede helft onacceptabel. Volgens mij nog wel 2+ xG gecreëerd, maar dat waren vooral heel veel kleine kansen zag ik. Wissels weer drama, maar ok dat was geen verrassing natuurlijk. Vraag mij ook af hoe de voorbereiding is gegaan. Als het al bijna tien jaar mis gaat daar, mag daar best eens kritisch naar gekeken worden. Verkeerd hotel? Slecht bedden? Iedereen stappen? Naast een hoerentent? Slecht eten? Oke dit is niet helemaal serieus bedoeld natuurlijk, maar er mag beat naar gekeken worden. 17 februari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Deels eens met soof. Beiden helften waren onacceptabel. Echter vond ik de wissels wel prima. Alleen Pereiro had ik laten staan. Maar duidelijk dat er iets moet veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 9 uur geleden zei Dysproz: Deels eens met soof. Beiden helften waren onacceptabel. Echter vond ik de wissels wel prima. Alleen Pereiro had ik laten staan. Maar duidelijk dat er iets moet veranderen. Onacceptabel in welke zin? Want met deze kansenverhouding win je 9 van de 10x. Ook Soof hoor ik alleen zeggen dat het onacceptabel was maar niet waarom. Let op: ik beweer niet dat we goed speelden he, maar slecht vond ik het ook niet op Lozano na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten