Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Sophomore:

Hadden we 'vroeger' niet een openingspost met allerlei mooie filmpjes? 

Hier alvast wat suggestie, aanvullingen meer dan welkom.

Ohjah mensen deze gisteravond gezien?

https://nos.nl/video/2258910-eindsignaal-ronaldo.html

Vergeet jullie clublied niet

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk is deze wedstrijd een reden voor van Bommel om wat te veranderen. Pereiro en Hendrix presteren echt structureel onder de maat. Geef Guti en Malen maar een basisplek. Viergever vindt ik ook niet goed genoeg. Bruma zou een mooie vervanger zijn, die zit op een zijspoor bij Wolfsburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet man, Guti voor Hendrix ben ik voor. De overige wijzigingen die je voorstelt, ben ik niet zo zeker van. Malen vond ik bv. drama in de laatste fase, iets waar Gaston juist weer een uitblinker in is. 

Verliezen in de Kuip calculeert denk ik iedereen hier in, maar met een Ajax van een ongekend niveau mag je eigenlijk zeer weinig fouten meer maken. 

Dat wegdraaien van Schwaab bij de 2-0 trouwens, daar kan ik mij als keeper zo aan ergeren. Dat is zo ontzettend laf, niet te geloven. Dan waardeer ik de actie van Angelino veel meer bij de 1-0, je vol in de baan van het schot (proberen) te gooien.

Had Zoet de 1-0 kunnen hebben trouwens?

Blijft trouwens vreemd die Kuip. Rood voor Engelaar, Zoet en de bal over de lijn en nu die tweede bal en de handsbal (?) van Van Beek. Speel je die wedstrijd ergens anders dan is het niets voor Engelaar, geen tegendoelpunt voor Zoet en een penal voor PSV.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wanneer nou iets hands is tegenwoordig.  Je hebt zoveel verschillende soorten uitleg gehad laatste jaren. 

Guti voor Hendrix ben ik in principe ook voor, je neemt dan wel meer risico verdedigend gezien. En dat bedoel ik vooral positioneel, Hendrix zorgt er namelijk wel voor dat zodra de bal kwijt is hij weer op zijn plekkie staat en dat zie ik Guti nog niet altijd doen. Ook hoop ik dat Guti niet te vaak de lange bal hanteert, iets wat hij overigens wel goed kan. Dus als hij dat goed doseert is het een mooi wapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste stukje ben ik deels wel met je eens hoor @Sophomore, al vond ik het zelf geen hands. Bal kwam ten eerste van heel dichtbij tegen Van Beek aan en daarnaast was het volgens mij ook net op de schouder. Verder mocht PSV ook van geluk spreken dat Dumfries en Bergwijn de wedstrijd uitspeelde zonder een kaart. Zeker Bergwijn, die begon volgens mij tot drie keer toe een opstootje. Maar kan niet ontkennen dat De Kuip toch altijd een soort extra kracht is natuurlijk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sophomore Pereiro kan hele mooie dingen laten zien, maar dat doet hij gewoon veel te weinig. Hij is veel te laks en slapjes in duels. Hij heeft echt genoeg kansen gehad om zich te bewijzen, zeker nu hij op zijn favoriete positie staat. Malen is niet heel sterk in de afronding maar daar komt veel meer dreiging van uit, en hij verdedigt mee. 

@Erwin. Ik denk dat dat risico momenteel wel meevalt. Hendrix haalt er maar weinig aanvallen van de tegenstander uit en wanneer hij de bal verovert is hij hem ook vrij snel weer kwijt. Met de bal aan de voet is hij ronduit slecht te noemen. Totaal geen voetbalintelligentie en overzicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei cimbomcu:

Zoet was gewoon doellijn technologie toch? Of bedoel je een andere? @Sophomore

Ik ben wel benieuwd @Erwin. over je post in het Feyenoord topic. Je zegt jaloezie, nou dat is het niet kan ik je vertellen. Maar waarom zeg je dat?  Waar moet ik op jaloers zijn?

Was misschien beetje flauwe opmerking, maar je bent vaak zo negatief op PSV en bepaalde spelers en dat kom je dan ff melden in het Feyenoord-topic in dit geval.  Maar goed dat mag je vinden, ik moest er alleen ff wat van zeggen. ;c

28 minuten geleden zei Dysproz:

@Sophomore Pereiro kan hele mooie dingen laten zien, maar dat doet hij gewoon veel te weinig. Hij is veel te laks en slapjes in duels. Hij heeft echt genoeg kansen gehad om zich te bewijzen, zeker nu hij op zijn favoriete positie staat. Malen is niet heel sterk in de afronding maar daar komt veel meer dreiging van uit, en hij verdedigt mee. 

@Erwin. Ik denk dat dat risico momenteel wel meevalt. Hendrix haalt er maar weinig aanvallen van de tegenstander uit en wanneer hij de bal verovert is hij hem ook vrij snel weer kwijt. Met de bal aan de voet is hij ronduit slecht te noemen. Totaal geen voetbalintelligentie en overzicht. 

Eens hoor, ik zou ook zeker Guti meer willen zien. Hendrix loopt bij de 1-0 ook niet goed bijvoorbeeld waardoor Jörgensen meer tijd heeft om te schieten. Ik wou alleen wel aanstippen dat Hendrix meer doet dan menigeen denkt en Guti omdat hij aanvallender denkt ook meer risico met zich meeneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap je punt over Pereiro, maar zijn productiviteit weegt voor mij zwaarder dan de manier waarop hij duels aan gaat.

Achteraf was het trouwens dom om toen der tijd met 10-0 te winnen he. Ook al is het een tijdje geleden, Feyenoord lijkt sindsdien altijd wat extra's te kunnen geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2018 om 12:42 zei Erwin.:

Was misschien beetje flauwe opmerking, maar je bent vaak zo negatief op PSV en bepaalde spelers en dat kom je dan ff melden in het Feyenoord-topic in dit geval.  Maar goed dat mag je vinden, ik moest er alleen ff wat van zeggen. ;c

Ja ik vind Van Bommel gewoon enorm eng. Niets verandert na zijn voetbal periode en ook spelers als De Jong en Lozano bezorgen mij de kriebels. Valt verder best mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2018 om 13:38 zei Sophomore:

Snap je punt over Pereiro, maar zijn productiviteit weegt voor mij zwaarder dan de manier waarop hij duels aan gaat.

Achteraf was het trouwens dom om toen der tijd met 10-0 te winnen he. Ook al is het een tijdje geleden, Feyenoord lijkt sindsdien altijd wat extra's te kunnen geven. 

Zo productief is hij juist niet toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 007mark:

In de Eredivisie in ieder geval 7 goals en  assists in 1.045 speelminuten. Lijken me prima statistieken voor een middenvelder.

Voor de nummer 10 van de nummer 1 die tot afgelopen zondag alles gewonnen had? Mwah. Niet verkeerd, maar ook niet enorm overtuigend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Hwb:

Voor de nummer 10 van de nummer 1 die tot afgelopen zondag alles gewonnen had? Mwah. Niet verkeerd, maar ook niet enorm overtuigend.

Aanvankelijk had ie 7 goals en 3 assists in ongeveer 700 speelminuten, dat was best indrukwekkend. Nu staat ie alweer even stil. Ik weet niet of het het weer is of dat ie gewoon geen 2 wedstrijden ritme aankan, maar constant niveau haalt ie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je met Guti en Malen veel gevaarlijker bent. Hendrix biedt misschien verdedigend meer iets zekerheid dan Guti, maar daar tegenover staat dat Malen wel mee terug verdedigt in tegenstelling tot Pereiro.

Guti en Rosario hebben beiden zeer goede passing. De Jong wint al zijn kopduels en heeft drie pijlsnelle jongens om zich heen. Daar ga je zo veel kansen mee creëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou in wedstrijden tegen Excelsior, Fortuna, Emmen en dat soort ploegen wel eens Guti voor Hendrix willen zien. Echt genoten van zijn steekpassjes. Was echt goed. Pereiro wordt echt de volgende Recoba. Als je compilaties gaat samenstellen na zijn carriere krijg je de mooiste goals en balletjes met enorm veel gevoel, maar elke wedstrijd twijfel je weer of hij wel gaat brengen wat je hoopt dat hij in ieder geval moet brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

PSV heeft zich prima verweert in deze groep. Pas op alleen dat je die 2 punten niet te serieus gaat nemen. 2 punten mag nooit en te nimmer ''voldoende'' zijn voor een club.

Eens. Van de eerste 5 wedstrijden pak je een punt in je slechtste wedstrijd en gister waren de eerste 15 minuten ook belabberd maar scoor je wel. Ik ben over het algemeen wel tevreden over wat er getoond is, maar daarom ook gehoopt op meer punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Vind je ja? De wedstrijd tegen barca was knap, die had je met wat geluk kunnen winnen. Tegen spurs ben je 2x van het kastje naar de muur gestuurd en gisteren mag je zoet op je blote knieeen danken dat het geen1-4 word. Ik vond het allemaal maar vrij matig. 

Gehoopt he, natuurlijk kon het beter maar je komt gewoon te kort. Alleen die 1e tegen de Spurs speel je echt heel slecht, maar verder doe je leuk mee en verlies je omdat je wel gewoon de mindere bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de andere kant verlies je 3x met 2-1 en had je met wat meer geluk de derde plek behaald. PSV heeft blij vlagen aardig spel laten zien tegen veel betere tegenstanders en het ze gewoon moeilijk gemaakt, dus ik kan hier wel mee leven. Sommige mensen hebben echt een te hoog verwachtingspatroon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dysproz:

Aan de andere kant verlies je 3x met 2-1 en had je met wat meer geluk de derde plek behaald. PSV heeft blij vlagen aardig spel laten zien tegen veel betere tegenstanders en het ze gewoon moeilijk gemaakt, dus ik kan hier wel mee leven. Sommige mensen hebben echt een te hoog verwachtingspatroon.

Dit dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites