Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Alsof er voor een linksback uit de Eredivisie zoveel meer dan 7M betaald gaat worden :-D

Kongolo, Willems, Karsdorp (jaja rechtsback). Toevallig heeft jouw club (ik doel op Ajax, niet op Roda) zeven miljoen neergelegd voor een veredelde linksback die ook in de Eredivisie speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kongolo, Willems, Karsdorp (jaja rechtsback). Toevallig heeft jouw club (ik doel op Ajax, niet op Roda) zeven miljoen neergelegd voor een veredelde linksback die ook in de Eredivisie speelde.

Je hebt gelijk die backjes van Feyenoord zijn voor veel verkocht. Tagliafico is ook niet gekocht om met winst door te verkopen. En hoezo veredelde linksback?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk die backjes van Feyenoord zijn voor veel verkocht. Tagliafico is ook niet gekocht om met winst door te verkopen. En hoezo veredelde linksback?

Nouja het is natuurlijk wel een mooie bijkomstigheid dat je hem lekker door kunt verkopen. Doelde op Sinkgraven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool 4e geworden dus PSV hoeft maar 1 voorronde te spelen in de CL volgend jaar. Mogelijke tegenstanders zijn voorlopig Apoel Nicosia (als ze een voorronde eerder winnen) en Young Boys.

Die schat ik beiden hoger in dan Osijek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het lijken mij in ieder geval niet de moeilijkste tegenstanders. En verwacht dat PSV onderschatting echt niet nog een keer laat gebeuren. Enige wat een ding zou kunnen zijn is dat de selectie rond die tijd nog niet compleet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt mij het grootste gevaar ja.

Kanshebbers om weg te gaan zijn:

Zoet

Arias

Isimat/Schwaab

Brenet

Ginkel

Hendrix

Lozano

de Jong

Pereiro

Waarvan Ginkel in principe al weg is maar aangekocht zou moeten worden. Maar dat is dus bijna je hele basis elf. Ik ga er van uit dat ze niet allemaal zullen gaan, maar alsnog gaat het een opgave worden om een CL-waardig elftal neer te zetten in Augustus

Overigens, als PSV de CL haalt is de kans nog aanwezig dat we in pot 3 terecht gaan komen. Wat zou helpen is als Marseille de EL wint en Inter nog de CL haalt. Zie uefadraw.com

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord had geen leegloop, maar dat is ook niet echt lekker gegaan dit jaar.

Lijkt me toch dat Ajax, als ze de rust eens bewaren, nu gewoon weer 5-7 jaar kampioen moeten gaan spelen?

Eerlijk hoor. Genoten van de laatste jaren. Niet te gek gaan doen met aankopen. Ik vind die spits al op het randje. 10 mjn.. poeh. Het is nu ook geen Lozano wat echt een gruwelijk talent was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Karsdorp, Kongolo, Elia en Kuijt toch 4 basisspelers.

Plus de blessures van Jan Scharie en Botteghin.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo onze coëfficiënt ligt echt lachwekkend laag he. Komen in pot fakking vier van de CL waarschijnlijk, als we doorgaan (en nee daar ga ik niet al van uit, maar heb al ff stiekem verder gekeken)

Dit is inderdaad een probleem van meerdere Nederlandse clubs. Weg omhoog zal ook lastig worden, omdat je op deze manier moeilijkere tegenstanders moet verslaan om door te komen. Geloof dat als Ajax 1 ronde wint in CL dat ze daarna wel eens Benfica of Lyon kunnen treffen. (Ligt ook aan welke teams er doorgaan uit eerdere rondes uiteraard). Standaard ook dat teams die EL play-offs winnen na 1 winstronde al tegen onmogelijke tegenstander moeten. Neemt niet weg dat de clubs het er zelf naar gemaakt hebben uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me toch dat Ajax, als ze de rust eens bewaren, nu gewoon weer 5-7 jaar kampioen moeten gaan spelen?

Eerlijk hoor. Genoten van de laatste jaren. Niet te gek gaan doen met aankopen. Ik vind die spits al op het randje. 10 mjn.. poeh. Het is nu ook geen Lozano wat echt een gruwelijk talent was.

Mwoah, niet echt vergelijkbaar. Feyenoord werd kampioen met het nodige geluk en verreweg de minste selectie van de 3 topclubs ( inb4 boze Feyenoord supporters). Dan haal je een aantal spelers die minder zijn dan wat je had. PSV moet inderdaad niet te gek doen. 3/4 spelers max een transfer gunnen. Denk aan zoet/arias/de jong/van ginkel ( gaat zowiezo weg natuurlijk) de rest gewoon aan zijn contract houden en alleen weg doen bij belachelijke bedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Dysproz']Laat hem anders eerst even wat wedstrijdjes spelen. En Romero staat in Argentinië zeker wel als heel groot talent te boek.[/QUOTE] Lozano speelde al (als wissel) in de nationale selectie van Mexico. Dat is (was) echt hét talent van Mexico. Vind er qua status zeker een verschil tussen hem en Romero zitten. Maar ik kraak hem toch ook zeker niet af? Het is een mispeer geweest tot nu toe wegens z'n blessure, dat zal je toch zeker met me eens zijn. Ik wijs er alleen op dat een speler van 10 miljoen héél duur voor PSV is, wat nog steeds wankele financiën heeft en elk jaar met succes een speler moet verkopen. Dan neem je best een gok, dat kan, maar liever niet teveel :) @Pino met die blessures erbij is het wel veel idd. @Elsjorro1990 misschien ben ik het al vergeten, maar volgens mij is Feyenoord niet met meer geluk dan PSV kampioen geworden? Ik meen me te herinneren dat ik lang dacht: die houden dit niet vol, en uiteindelijk hebben ze het zonder al te veel spanning 'gewoon' elke week uitgespeeld. Ik vond het toch een goed team hoor. Niet perse spetterend, maar de nul houden en een goaltje maken is genoeg. Zoet heeft de pech dat ie niet naar het WK gaat. Die kan helaas voor hem nog wel eens blijven. Arias gaat sowieso. Chucky ook als hij een goed WK speelt. Pereiro zou wel willen, maar waar kan hij heen? Niveautje Sevilla ofzo? Ginkel niet te betalen. De Jong zo hardnekkig in de belangstelling in Mexico, kan wel eens waar zijn. Isimat kan ik niet zo heel goed verklaren (werd door Marcel als één van de 4 zeer waarschijnlijk vertrekkende genoemd), toch geen uitzonderlijk seizoen gespeeld. Was trouwens ook verrast dat Luc Nilis weg wilde. Meende dat hij wel een leuke rol bij Jong en PSV 1 had. Labyad naar Ajax. Redelijk tot goede speler (Kluivert / Neres zijn wel beter), maar onbetrouwbaar en smerig persoon. Hoop voor Ajax dat hij slaagt, voor Labyad dat hij faalt. Edit: lees in het Ajax topic dat hij als amc speelt. Meende dat hij bij ons altijd rechtsbuiten stond en af en toe met Bakkali wisselde op linksbuiten. bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pijnlijke dag gisteren zeg voor ons :( Twee spelers (Cassio & Fagner) die we hebben laten gaan, zitten bij WK selectie Brazilië. Vanaken wint speler van het jaar in België en Labyad maakt transfer naar Ajax...

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cassio :-D Die was al net zo slecht als Van Leer bij Jong PSV. Het kan verkeren, niet elke speler ontwikkelt zich even snel. Alleen maar mooi dat zulke jongens nog opbloeien toch.

Zelfde als met Bastos. Was ook ineens een grote man bij Brazilië terwijl Feyenoord m bij Excelsior liet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites