Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Lol de schuld geven aan de verdediging. Totaal geen cover door Hendrix en Van Ginkel.

Om dan nog specifiek op de goals in te gaan. Fout van Zoet bij beiden. Bij die tweede mag hij die voorzet wel ff oprapen. Lozano ook luie speler. Niet 1 keer meegegaan met Dunfries. Nee laat je jonge teamgenoot maar in de steek die daar net twee drie wedstrijden heeft gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Vitesse88'] :-D :-D hou is op joh, hij kan ook gewoon op de grond spugen ipv richting Dumfries. Belachelijk dat die er mee weg komt. En komend weekend spreken we er schande van als het gebeurd bij de amateurs.[/QUOTE] @Magikarp Hij spuugt heel 'rustig' en staat er ver vanaf. Zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik het lijkt mij echt onwaarschijnlijk dat hij het expres doet hoor. Volgens mij moet je echt toeval hebben met de wind als je überhaupt zo ver komt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Win je de topper van Feyenoord, kan je alsnog met schaamte op je werk komen. Wat een verschrikkelijke tweede helft. Feyenoord had natuurlijk minstens een punt verdiend.

En dan win je met alle geluk van de wereld die wedstrijd, en dan s'avonds lekker fotootjes van je geweldige pot op instagram zetten :moop:_O_

Ik zag het Frietsauus ook al ergens schrijven, en roep dat nu ook alweer ruim een jaar: word zo moe van al dat verontwaardigde hypocriete machogedoe. Wat dat betreft had die nieuwslezeres bij Ziggo f1 gisteren groot gelijk: heerlijk dat je bij de F1 gewoon kan genieten van een mooie inhaalactie van een andere coureur, het gaat om het racen en niet perse om jouw team / individu. Neem nou Lozano. Rood, want harde overtreding. Volgens mij niet bewust maar wel over de grens van het toelaatbare, klaar. Berghuis: harde overtreding. Denk ook niet bewust, maar ook over de grens. Nou de app stond roodgloeiend waarom het terecht geel was. Prima jongens, maar maak je dan ook gewoon niet zo druk over Lozano. Laat het gebeuren. Het zijn maar ventjes van 17 - 25 die een steeds gekker wordende sport beoefenen.

Heeft PSV trouwens ook doellijntechnologie in de toppers? Of was het nou alleen in de Arena en in de Kuip?

Oh en (Toornstra / Ahmadi) - Boëtius - Amrabat :<

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me dat het zo bij meer clubs gaat. Weet iig bij Ajax onder Co dat het ook zo het geval was. Gelukkig hoeft Paal geen vierbaans snelweg over om bij de kleedkamer te komen, zoals op Varkensoord.

Dat was met spelers die die in het eerste zaten. Zoals Witschge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites