Sophomore Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Lol de schuld geven aan de verdediging. Totaal geen cover door Hendrix en Van Ginkel. Om dan nog specifiek op de goals in te gaan. Fout van Zoet bij beiden. Bij die tweede mag hij die voorzet wel ff oprapen. Lozano ook luie speler. Niet 1 keer meegegaan met Dunfries. Nee laat je jonge teamgenoot maar in de steek die daar net twee drie wedstrijden heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Nou Locadia is er dus sowieso bij zondag door te weinig bewijs van opzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Nou Locadia is er dus sowieso bij zondag door te weinig bewijs van opzet. Leek me ook een kleine kans dat het opzet was, stond er best ver vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Geen opzet. Dat kloddertje spuug kreeg opeens vleugeltjes of was het stiekem Kim Jong Un die het lanceerde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Leek me ook een kleine kans dat het opzet was, stond er best ver vanaf. :-D :-D hou is op joh, hij kan ook gewoon op de grond spugen ipv richting Dumfries. Belachelijk dat die er mee weg komt. En komend weekend spreken we er schande van als het gebeurd bij de amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 KNCB! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 [quote name='Vitesse88'] :-D :-D hou is op joh, hij kan ook gewoon op de grond spugen ipv richting Dumfries. Belachelijk dat die er mee weg komt. En komend weekend spreken we er schande van als het gebeurd bij de amateurs.[/QUOTE] @Magikarp Hij spuugt heel 'rustig' en staat er ver vanaf. Zeker weet ik het natuurlijk niet, maar ik het lijkt mij echt onwaarschijnlijk dat hij het expres doet hoor. Volgens mij moet je echt toeval hebben met de wind als je überhaupt zo ver komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Bood ie uberhaupt zn excuses aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Bood ie uberhaupt zn excuses aan? Geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 (bewerkt) Zou als PSV toch erg balen dat hij er dit weekend wel bij is 14 september 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Zou als PSV toch erg balen dat hij er dit weekend wel bij is Locadia of de Jong, dan heb ik momenteel liever de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Lozano 2 wedstrijden schorsing. Aan de ene kant kan ik er wel mee leven, maar de manier waarop deze zaak gegaan is is opmerkelijk te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Mooi. Nu spelen we weer eens wel met elf man vanaf het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Mooi. Nu spelen we weer eens wel met elf man vanaf het begin. Is er al een verwachte opstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Ja Soof laten we onze beste aanvaller by far afbranden omdat ie wat minder verdedigt. Is er al een verwachte opstelling? Ik vermoed zoiets Zoet Arias - Schwaab/Isimat - Luckassen - Paal Ginkel - Hendrix - Ramselaar Pereiro - Loca - Bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Tegen AZ en NAC Breda kreeg je al twee onterechte penalty's tegen, nu wordt Lozano om niets geschorst. Het belooft een heel leuk seizoen te worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Zul je zien dat we binnenkort Ritzmaier op linksback zien :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Heel ernstig dit. Héél. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Haha een basisspeler bij het, 2e laten douchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Goeie people manager die Cocu :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Heel ernstig dit. Héél. Dit kan toch gewoon niet ook? Jezus wat slecht, het lijkt wel een stukje van Koefnoen ofzo. Die cocu is echt totaal ongeschikt als coach zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Lijkt me dat het zo bij meer clubs gaat. Weet iig bij Ajax onder Co dat het ook zo het geval was. Gelukkig hoeft Paal geen vierbaans snelweg over om bij de kleedkamer te komen, zoals op Varkensoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Al iets bekend over Luuk z'n long? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 (bewerkt) Win je de topper van Feyenoord, kan je alsnog met schaamte op je werk komen. Wat een verschrikkelijke tweede helft. Feyenoord had natuurlijk minstens een punt verdiend. En dan win je met alle geluk van de wereld die wedstrijd, en dan s'avonds lekker fotootjes van je geweldige pot op instagram zetten :moop:_O_ Ik zag het Frietsauus ook al ergens schrijven, en roep dat nu ook alweer ruim een jaar: word zo moe van al dat verontwaardigde hypocriete machogedoe. Wat dat betreft had die nieuwslezeres bij Ziggo f1 gisteren groot gelijk: heerlijk dat je bij de F1 gewoon kan genieten van een mooie inhaalactie van een andere coureur, het gaat om het racen en niet perse om jouw team / individu. Neem nou Lozano. Rood, want harde overtreding. Volgens mij niet bewust maar wel over de grens van het toelaatbare, klaar. Berghuis: harde overtreding. Denk ook niet bewust, maar ook over de grens. Nou de app stond roodgloeiend waarom het terecht geel was. Prima jongens, maar maak je dan ook gewoon niet zo druk over Lozano. Laat het gebeuren. Het zijn maar ventjes van 17 - 25 die een steeds gekker wordende sport beoefenen. Heeft PSV trouwens ook doellijntechnologie in de toppers? Of was het nou alleen in de Arena en in de Kuip? Oh en (Toornstra / Ahmadi) - Boëtius - Amrabat :< 18 september 2017 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Lijkt me dat het zo bij meer clubs gaat. Weet iig bij Ajax onder Co dat het ook zo het geval was. Gelukkig hoeft Paal geen vierbaans snelweg over om bij de kleedkamer te komen, zoals op Varkensoord. Dat was met spelers die die in het eerste zaten. Zoals Witschge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten