Regis Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Malen was lig bij Ajax 1 van de grootste talenten. Weet niet hoe hij zich in Engeland ontwikkelt heeft(speelde lig mee bij het tweede toch boven zijn leeftijdscategorie), wel regelmatig meegetraind met het eerste lig. Denk dat hij sws beter is dan wat er nu bij PSV voorin staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Dat was wat geweest Büttner naar PSV :-D Inderdaad, dan had PSV een betere linksback dan Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 De Jong houden en Locadia weg doen. :wall: Als dit doorgaat.. echt fuck Brands dan. Die vent is helemaal de weg kwijt. En ondertussen nog steeds geen nieuws over een linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Is Locadia dan al weg dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Er staat toch 'als'?;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 PSV gaat niks meer doen toch? 12 mil voor locadia weigeren :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Waarom zou je dat accepteren? Het zou belachelijk zijn om met de Jong en Lammers als spitsen het seizoen in te gaan. En als Locadia er 20+ maakt, wat ik vrij goed mogelijk acht, kan hij voor het dubbele weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 ze verlangde 12 miljoen. Foutje van mijn kant. Maar vind Locadia echt heel beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Dat mag. Ik vind de Jong nog 10x beperkter dus ben heel blij dat Locadia blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 [quote name='Erwin.']PSV heeft Donyell Malen overgenomen van Arsenal, vermoed wordt ook omdat Locadia gaat vertrekken.. Dat laatste zou ik dan weer echt zonde vinden Malen is een toptalent @cimbomcu ?[/QUOTE] Ja dat was wel een toptalent. De spits waar jarenlang op werd gehoopt voor 1 tot Raiola moeilijk deed en hij naar Arsenal ging. Maar afwachten hoe het nu is natuurlijk, iig uitstekende aankoop denk ik zo. Hoeveel heeft die gekost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Er staat toch 'als'?;e Ik wil niet op alle slakken zout leggen maar is die smiley nodig? Ik had er overheen gelezen, dat had jij je ook wel kunnen bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Inderdaad, dan had PSV een betere linksback dan Ajax. Nu heeft Vitesse een betere 'linksback' dan PSV en Ajax ;c Zou echt een lelijke transfer geweest zijn, half jaar kampen met overgewicht en dan na 3 leuke potjes zeggen 'jooo, ik ben weg'. Mag hem niet, nooit gedaan want vind hem overschat en arrogant maae begrijp hem sportief (lange termijn) gezien wel. Op korte termijn uiteraard niet :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Nu heeft Vitesse een betere 'linksback' dan PSV en Ajax ;c Zou echt een lelijke transfer geweest zijn, half jaar kampen met overgewicht en dan na 3 leuke potjes zeggen 'jooo, ik ben weg'. Mag hem niet, nooit gedaan want vind hem overschat en arrogant maae begrijp hem sportief (lange termijn) gezien wel. Op korte termijn uiteraard niet :checkit: Ik vind het een goede back, zeker voetballend gezien. Verdedigend misschien kwetsbaar, maar zoals ze zeggen: Aanval is de beste verdediging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Godzijdank geen Büttner naar PSV zeg :D Die vent mag echt in zn handjes knijpen met zijn carrière. 3 goede potjes en dan zoveel geld binnen harken. Nee, doe mij Angelo Cijntje maar. Geef Paal maar de kans, zo is Willems toch ook begonnen, uit nood? LB is niet de meest spannende positie wat mij betreft. Had een vertrek van Isi erger gevonden. Ben dit seizoen benieuwd naar Rigo, Pereiro, Lozano, Luckassen (goede koop denk ik) en De Wijs (volgend seizoen opvolger van Isi). In de winterstop Zoet, Arias en De Jong verkopen. Worden denk ik funest voor het groepsproces. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Godzijdank geen Büttner naar PSV zeg :D Die vent mag echt in zn handjes knijpen met zijn carrière. 3 goede potjes en dan zoveel geld binnen harken. Nee, doe mij Angelo Cijntje maar. Geef Paal maar de kans, zo is Willems toch ook begonnen, uit nood? LB is niet de meest spannende positie wat mij betreft. Had een vertrek van Isi erger gevonden. Ben dit seizoen benieuwd naar Rigo, Pereiro, Lozano, Luckassen (goede koop denk ik) en De Wijs (volgend seizoen opvolger van Isi). In de winterstop Zoet, Arias en De Jong verkopen. Worden denk ik funest voor het groepsproces. Arias moet je echt niet verkopen in de winterstop, de enige verdediger van het niveau dat je wil nastreven. En je weet dat De Wijs weg is hè, of ben je benieuwd naar hem bij Exca? Overigens is Willems ook uit nood begonnen, maar hij was al wel linksback. Is toch even wat anders. 1 september 2017 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Arias moet je echt niet verkopen in de winterstop, de enige verdediger van het niveau dat je wil nastreven. En je weet dat De Wijs weg is hè, of ben je benieuwd naar hem bij Exca? Overigens is Willems ook uit nood begonnen, maar hij was al wel linksback. Is toch even wat anders. Heeft Santi leren verdedigen deze zomer dan? Hij is beter dan Brenet, maar hij heeft nog steeds regelmatig wedstrijden waarin hij 1. domme kaarten pakt, 2. gewoon compleet afwezig is. En ik vind het verdedigend helemaal niet zo sterk.. Sterke transferperiode van ons hoor. Gewoon het seizoen in gaan met 5 échte verdedigers waarvan er geen een linksback is, netjes :cab:. Begrijp me niet verkeerd, Paal een kans geven kan in dit seizoen prima. Maar het is natuurlijk vrij droevig dat het niet gelukt is om minimaal 1 linksback te halen. Centraal is natuurlijk ook allemaal niet geweldig. Luckassen kan ik nog niet beoordelen, maar Schwaab kan echt niet. Mag ook hopen dat Obispo heel snel gaat aansluiten bij PSV 1. Na zo'n transferperiode vind ik overigens wel dat je de jeugd dan ook wel echt een kans moet geven. Maher dan ook gewoon geen minuten geven en gewoon altijd voor Rosario of Rigo gaan. Maakt in de Eredivisie toch allemaal niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Heeft Santi leren verdedigen deze zomer dan? Hij is beter dan Brenet, maar hij heeft nog steeds regelmatig wedstrijden waarin hij 1. domme kaarten pakt, 2. gewoon compleet afwezig is. En ik vind het verdedigend helemaal niet zo sterk.. Natuurlijk is hij wild, maar zonder twijfel de beste verdediger in de selectie. Die zou ik niet zomaar verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 [YOUTUBE]KeZdAJoMjO4[/YOUTUBE] Interessant interview met Marcel Brands over de afgelopen transferperiode. Dit zegt zoveel meer dan dat vage gelul van o.a. Rik Elfrink de hele tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Mwah vage gelul. Rik schreef onlangs nog een prima artikel vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 Daar heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen. Vind dat zo'n simpele vent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 (bewerkt) Lekker gekeept Jeroen :clap: EDIT: En 2-0, prima begin! 10 september 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Gvd staan gewoon 4 Veltmanmentjes bij jullie achterin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Gvd staan gewoon 4 Veltmanmentjes bij jullie achterin En dan zit er ook nog een Westermann op de bank :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Luckassen moet er duidelijk nog inkomen... pff wat was die beroerd met name de 1e helft. Sowieso het hele team vrij matig, maar het was ook wachten op zo'n wedstrijd weer... Lozano beetje pech dat hij wegglijdt met zijn been waardoor hij veel gevaarlijker inkomt maar sowieso natuurlijk een aanvallers ingreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Lekker schaamtelijke vertoning weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten