Elsjorro1990 Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ja dat is ook het belangrijkste lijkt me. Kwalitatief staat er een prima selectie op een linksback en centrale verdediger na. Daar kun je over redetwisten. Zoals eerder gezegd vind ik het centrale duo niet overtuigend. Balans is ook ver te zoeken, je hebt een voorhoede met spelers als Bergwijn/locadia/Pereiro. Spelers die, wanneer het lekker loopt en ze goed in hun vel zitten, leuke dingen kunnen doen. Maar vooral in het geval van Pereiro en Bergwijn kun je niet verwachten dat ze er een heel seizoen lang zullen staan. Dus ik had daar wel wat meer concurrentie gehaald. Lozano vind ik wel echt een toppertje, maar daar moet je wel hopen dat zijn aanpassing probleemloos gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ik heb het interview niet gezien, maar dat is niet echt professioneel. Wat dacht Locadia, dat PSV Europese top is? Haha, welkom terug op aarde Jurgen. Beter nemen ze afscheid van hem, en zetten ze gewoon De Jong weer in de spits. Erg makkelijk om die op vorig seizoen en 1 wedstrijd af te rekenen, terwijl hij altijd makkelijk scoorde in Nederland bij zowel Twente als PSV. Zo werkt het natuurlijk niet. Als hij nu 33 was, zou ik zeggen ok. Bovendien heeft De Jong niet de air van Locadia. Waarom is het dom om de jong af te schieten op een heel slecht seizoen? Het is niet alsof hij nu in de voorbereiding heeft laten zien dat dit seizoen beter gaat worden. Blonk weer uit in het missen van alles. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd zeggen ze toch wel eens? Dan is de jong dus al een seizoen lang kaka. Dan vind ik dat je hem daar prima op af kan rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Schrijnend interview inderdaad. Maar hij geeft precies het probleem aan. Locadia spreekt het nu uit maar ik ben er vrij zeker van dat het merendeel van de selectie zich zo voelt. En een Cocu gaat dat probleem echt niet oplossen. Ik zie graag een felle trainer komen die die verwende gastjes een keer goed aanpakt en wat discipline leert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Ik heb het interview niet gezien, maar dat is niet echt professioneel. Wat dacht Locadia, dat PSV Europese top is? Haha, welkom terug op aarde Jurgen. Beter nemen ze afscheid van hem, en zetten ze gewoon De Jong weer in de spits. Erg makkelijk om die op vorig seizoen en 1 wedstrijd af te rekenen, terwijl hij altijd makkelijk scoorde in Nederland bij zowel Twente als PSV. Zo werkt het natuurlijk niet. Als hij nu 33 was, zou ik zeggen ok. Bovendien heeft De Jong niet de air van Locadia. Haha wat is dit nou voor kansloze post. De Jong mag niet afgerekend worden op basis van een slecht seizoen en zijn interviews waar hij nooit enige zelfkritiek heeft getoond maar van Locadia moet afscheid genomen worden nadat hij 1 keer iets doms zegt in een interview? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Waarom is het dom om de jong af te schieten op een heel slecht seizoen? Het is niet alsof hij nu in de voorbereiding heeft laten zien dat dit seizoen beter gaat worden. Blonk weer uit in het missen van alles. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd zeggen ze toch wel eens? Dan is de jong dus al een seizoen lang kaka. Dan vind ik dat je hem daar prima op af kan rekenen. Dat in ogenschouw nemend moet ik even je favoriete club erbij halen en je vragen wat je van de aanschaf van Huntelaar vindt? Die heeft al jaren niks gepresteerd. En zo goed als je laatste wedstrijd, dan had Feyenoord, hoe wanhopig ze ook waren ook niet aan Pellé moeten beginnen bijvoorbeeld. Kort door de bocht noem ik dat, het is dom omdat hij geen fysieke slijtage vertoont en echt wel gaat scoren met die Lozano en eventueel een nieuwe rechtsbuiten als ze die halen (lijkt me wel nodig). De aanvoer was om te janken, en elke speler heeft wel eens een slecht seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 (bewerkt) Haha wat is dit nou voor kansloze post. De Jong mag niet afgerekend worden op basis van een slecht seizoen en zijn interviews waar hij nooit enige zelfkritiek heeft getoond maar van Locadia moet afscheid genomen worden nadat hij 1 keer iets doms zegt in een interview? Kansloze post? De Jong nooit zelfkritisch, hij heeft volgens mij vaak genoeg de hand in eigen boezem gestoken. En Locadia heeft gewoon niet de kwaliteiten, en iets doms? Niet gemotiveerd zijn is niet alleen dom, maar vooral zeer onprofessioneel. Dan ben je niet geschikt voor PSV naar mijn mening. Wat moet dat dan wel niet worden tegen Excelsior en VVV? Nee, ik wist het wel. Edit: En dat ze niet gemotiveerd zijn ligt niet aan Cocu, dat moet uit een speler zelf komen. Anders lijkt me er mentaal iets mis met een speler. 4 augustus 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 Kansloze post? De Jong nooit zelfkritisch, hij heeft volgens mij vaak genoeg de hand in eigen boezem gestoken. En Locadia heeft gewoon niet de kwaliteiten, en iets doms? Niet gemotiveerd zijn is niet alleen dom, maar vooral zeer onprofessioneel. Dan ben je niet geschikt voor PSV naar mijn mening. Wat moet dat dan wel niet worden tegen Excelsior en VVV? Nee, ik wist het wel. Dat heeft de Jong op het einde van vorig seizoen 1 of 2 keer gedaan. Anders nooit. Locadia heeft imo wel de kwaliteiten. Sneller en een veel betere afmaker dan de Jong. En het wordt tijd dat Locadia een aantal maanden de kans krijgt in de spits. De Jong heeft zijn kansen lang genoeg gehad. Het is inderdaad zeer onprofessioneel. Maar Locadia is niet de enige die niet gemotiveerd is. Dus je kunt beter een trainer halen die de jongens weer kan motiveren in plaats van iedere speler met een motivatieprobleem weg te sturen. Dan houdt je geen selectie meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Iedereen kan toch zo zien dat een Locadia al meer kwaliteit toevoegt als spits dan een De Jong. Waarom zou je Luuk de Jong na een hartstikke slecht jaar en een matige voorbereiding nog een kans geven? Verkoop dan Locadia, als je hem niet gebruikt. Potentiële spits van Nederlands elftal mits hij wel vertrouwen krijgt van een trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Iedereen kan toch zo zien dat een Locadia al meer kwaliteit toevoegt als spits dan een De Jong. Waarom zou je Luuk de Jong na een hartstikke slecht jaar en een matige voorbereiding nog een kans geven? Verkoop dan Locadia, als je hem niet gebruikt. Potentiële spits van Nederlands elftal mits hij wel vertrouwen krijgt van een trainer. Speler vh jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Speler vh jaar? Je bent lekker duidelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Het zijn wel weer gure tijden als PSV supporter hoor. Pröpper gelukkig niet voor 4 mln weg zoals ineens de wereld in kwam. Als ze kunnen mogen ze van mij nu Ayoub wel halen. Zie Hendrix - Ayoub - v Ginkel en Ramselaar - Ayoub - v Ginkel wel zitten. Of Rigo moet de kans krijgen maar dan ben je heel kwetsbaar als je eens een middenvelder mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dat heeft de Jong op het einde van vorig seizoen 1 of 2 keer gedaan. Anders nooit. Locadia heeft imo wel de kwaliteiten. Sneller en een veel betere afmaker dan de Jong. En het wordt tijd dat Locadia een aantal maanden de kans krijgt in de spits. De Jong heeft zijn kansen lang genoeg gehad. Het is inderdaad zeer onprofessioneel. Maar Locadia is niet de enige die niet gemotiveerd is. Dus je kunt beter een trainer halen die de jongens weer kan motiveren in plaats van iedere speler met een motivatieprobleem weg te sturen. Dan houdt je geen selectie meer over. De Jong heeft zich al vaak genoeg en lang genoeg bewezen, die mag wel wat meer krediet hebben dan een Locadia. En werkelijk waar, als de hele selectie niet gemotiveerd is ligt dat niet per sé aan de trainer. Het moet ook van binnen komen, er zitten weinig mensen in de selectie die de passie hebben van Guardado en Moreno. Van Ginkel en Pröpper zijn denk ik niet de spelers die de kar gaan trekken als je achter staat, dat zit niet in ze. Kwalitatief is de selectie redelijk op de verdediging en keeper na imho. Maar er is maar een club in Nederland met een echt getalenteerde en goede keeper en dat is Ajax. Ja, Jurjus ben ik ook zeer van gecharmeerd en ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar wat hij gaat laten zien. Dan lees ik dat Hendrix zegt dat Ajax de grote concurrent wordt dit seizoen... Kijk: ik blijf een hypergevoelige Feyenoorder, maar vind wel dat je altijd moet uitkijken met dergelijke uitspraken. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als iemand van Feyenoord dergelijke dingen over Ajax en PSV zou roepen. Tuurlijk is wat branie leuk, maar het kan ook tegen je werken. Anyway, Ik vind Locadia een counterspits, en zie er niet in wat iedereen (vooral PSV-supporters) in hem schijnt te zien. Maar ik claim ook niet een kenner te zijn, ik probeer te leren en gewoon de discussie aan te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Schijnt dat Engelse media melden dat Crystal Palace interesse zou hebben in Luuk de Jong :-D Zou De Boer zo gehecht zijn aan kerst vieren met z'n familie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Crystal Palace schijnt ook geïnteresseerd te zijn in Zoet... Het zal allemaal wel, ik neem het voorlopig met een korreltje zout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Een korreltje zoet. #ikdoehetmaarvoorsoofofpinohetdoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Dat in ogenschouw nemend moet ik even je favoriete club erbij halen en je vragen wat je van de aanschaf van Huntelaar vindt? Die heeft al jaren niks gepresteerd. En zo goed als je laatste wedstrijd, dan had Feyenoord, hoe wanhopig ze ook waren ook niet aan Pellé moeten beginnen bijvoorbeeld. Kort door de bocht noem ik dat, het is dom omdat hij geen fysieke slijtage vertoont en echt wel gaat scoren met die Lozano en eventueel een nieuwe rechtsbuiten als ze die halen (lijkt me wel nodig). De aanvoer was om te janken, en elke speler heeft wel eens een slecht seizoen. De aanschaf van Huntelaar. Ik begrijp niet helemaal wat dat er mee te maken heeft, maar ik vind dat een prima aanschaf ja. Is gehaald als 2e spits, een iets ander type dan dat dolberg is, geeft de trainer wat extra mogelijkheden. Daarnaast mag ik hopen dat je Huntelaar niet wilt gaan vergelijken met de jong. Huntelaar heeft een slecht seizoen in de Bundesliga achter de rug met veel blessures, het jaar er voor schoot hij ee nog gewoon 10+ in bij een slecht lopend Schalke. Je wilt dat vergelijken met een luuk de jong die werkelijk elke kans de 2e ring inschiet. Dat hij " echt wel gaat scoren met die lozano" is een veronderstelling die helemaal nergens op gebaseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Brighton legt tenminste £6m neer voor Pröpper, want de club spreekt zelf van een 'record transfer fee' (wat eerst Matthew Ryan was met £6m). Dus de eerder genoemde 3.5 (miljoen) was logischerwijs bullshit. Ben benieuwd hoeveel het precies zou zijn. Denk zelf rond de tien miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Brands heeft aangegeven dat het in de buurt ligt van het bod waarmee Zenith zich afgelopen winter meldde, dat was vijftien miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Sorry @Acquafresca maar heb nooit gezien wat er zo bijzonder aan Pröpper is. Het beste in Engeland Davy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 NOS meldt afkoopsom van 15 Miljoen. Prima bedrag voor middelmatige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik vind Propper persoonlijk wel een mooie speler. Heeft in zijn eerste seizoen echt hele goede dingen laten zien. Maar vorig seizoen was het ver onder de maat. Dus deze verkoop is prima. Ik heb overigens wel mijn twijfels bij het middenveld Ramselaar - van Ginkel - Hendrix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 NOS meldt afkoopsom van 15 Miljoen. Prima bedrag voor middelmatige speler. Zou top zijn, mogen ze direct geld overmaken naar arnhem :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 (vanaf 3.15) Jammer dat Aad niet onze coach is. Hij overdrijft misschien wat met Obispo maar er loopt echt veel talent in -19. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 (bewerkt) Vond ze een dikke cheat met hun fysiek op de Otten Cup Kijk de video als ik thuis ben, geen wifi in de club euh bus 7 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ook met Eruopa League was verkoop Pröpper dus noodzakelijk. Vraag me soms wel af waar al het geld blijft.. misschien dat @Curly het weet haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten