Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Haha ja die hoekschop, dat kan echt niet he. En Brenet is net een amateurvoetballer tegen mindere teams. Zo zwak. Ik vind deze opstelling overigens wel duidelijk beter. Luckassen beter dan Schwaab en de aanval is op deze manier ook een stuk gevaarlijker. Misschien nog Pereiro ipv Bergwijn.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet eens scoren in 180 minuten. Niet eens gelijkspelen.

Vorig seizoen hebben wij echt flink wat wedstrijden onverdiend verloren/gelijkgespeeld. Enorm veel kansen gemist (noem geen namen kuch Luuk) en drama met penalties. Dat wil ik nog wel schuiven op pech, vooral eerste seizoenshelft.

Maar dat van vandaag en vorige week, dat gaat toch helemaal nergens over? Lijkt helemaal nergens op joh.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einde Cocu mag ik hopen.

Cocu hoeft van mij niet weg als hij het radicaal anders gaat aanpakken qua spelers, strategie, formatie, speelwijze. Maar ok, dat gaat niet gebeuren.

Na het eerste kampioenschap kregen we veel kritiek dat we veel op de counter zouden spelen etc. Ik vond dat juist een speelwijze die goed past bij het moderne voetbal. Toen is Cocu in de voorbereiding op het tweede seizoen opeens gaan hameren op 'dominant' voetbal, terwijl ik ons graag zag voortbouwen op de speelwijze van kampioenschap I.

Had dit echt never nooit niet verwacht. Ging uit van een FC Zeta scenario na de loting. Ok geen dubbele cijfers, maar zeer comfortabele overwinningen ondanks de keuzes van de trainer.

Ohjah, volgens mij had je Maher best kunnen gebruiken deze twee wedstrijden. Snap dat sowieso niet he, dat verhuren. Is gewoon hetzelfde als een speler totaal afschrijven, hoe goed of slecht hij het bij die club ook doet.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cocu hoeft van mij niet weg als hij het radicaal anders gaat aanpakken qua spelers, strategie, formatie, speelwijze. Maar ok, dat gaat niet gebeuren.

Na het eerste kampioenschap kregen we veel kritiek dat we veel op de counter zouden spelen etc. Ik vond dat juist een speelwijze die goed past bij het moderne voetbal. Toen is Cocu in de voorbereiding op het tweede seizoen opeens gaan hameren op 'dominant' voetbal, terwijl ik ons graag zag voortbouwen op de speelwijze van kampioenschap I.

Had dit echt never nooit niet verwacht. Ging uit van een FC Zeta scenario na de loting. Ok geen dubbele cijfers, maar zeer comfortabele overwinningen ondanks de keuzes van de trainer.

Ohjah, volgens mij had je Maher best kunnen gebruiken deze twee wedstrijden. Snap dat sowieso niet he, dat verhuren. Is gewoon hetzelfde als een speler totaal afschrijven, hoe goed of slecht hij het bij die club ook doet.

Cocu moet wel weg imo. Zijn aanblijven is een garantie voor opnieuw een slecht seizoen. Niet alleen de speelstijl werkt niet. Ook zijn de spelers totaal niet gemotiveerd. Vorig jaar heeft Cocu al ver onder de maat gepresteerd en nu levert hij gewoon een wanprestatie door twee keer te verliezen van zo'n clubje. Dat kan je als bestuur toch niet accepteren. Maar ik las al weer dat ze gewoon vertrouwen blijven houden. Onbegrijpelijk.

Cocu is een held en heeft ontzettend veel voor de club betekend. Maar dit kan echt niet langer imo. Dat interview van hem ook na de wedstrijd. Staat hij daar een beetje als een dooie van ja we hebben 100% gegeven. Ga toch weg man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cocu nu wegsturen kan ook niet natuurlijk, dan had je dat eind vorig seizoen moeten doen.

Je kan ook wachten totdat de kans op het kampioenschap in de winterstop al verkeken is en zijn positie echt onhoudbaar is ja.

Nu eruit en een nieuwe trainer erin die de jongens weer kan motiveren en dan kan het nog een mooi seizoen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook wachten totdat de kans op het kampioenschap in de winterstop al verkeken is en zijn positie echt onhoudbaar is ja.

Nu eruit en een nieuwe trainer erin die de jongens weer kan motiveren en dan kan het nog een mooi seizoen worden.

het is niet alleen de trainer he. Bedoel ik ben ook van mening dat ze cocu hadden moeten wegsturen, maar de selectie zit gewoon nog steeds niet goed in elkaar. Daar gaat een nieuwe trainer niet veel aan veranderen. Ja hij krijgt misschien wat meer motivatie in de ploeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de selectie mentaal vooral niet sterk genoeg. Te weinig consistentie in de prestaties, al jaren en nu nog erger nu de Mexicanen ook nog weg zijn. Ze geven zelf notabene ook al aan zich niet volledig te kunnen opladen tegen Osijek omdat het geen Bayern is(Locadia terwijl hij eindelijk eens in de spits mag). Rot dan maar op hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het interview niet gezien, maar dat is niet echt professioneel. Wat dacht Locadia, dat PSV Europese top is? Haha, welkom terug op aarde Jurgen. Beter nemen ze afscheid van hem, en zetten ze gewoon De Jong weer in de spits. Erg makkelijk om die op vorig seizoen en 1 wedstrijd af te rekenen, terwijl hij altijd makkelijk scoorde in Nederland bij zowel Twente als PSV. Zo werkt het natuurlijk niet. Als hij nu 33 was, zou ik zeggen ok. Bovendien heeft De Jong niet de air van Locadia.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites