Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost (edited)

Prima pot gister hoor, maar wat ik niet snap is dat Bosz bij 4-0 voorsprong jongens als Babadi, Land, Driouech, pas heel laat of helemaal geen speelminuten geeft.

Edited by LouisPSV
Gepost

Dus pak 'm beet Benitez, Karsdorp, Boscagli, Malacia, Mauro Junior, Peresic, Luukinho en Ledezma vertrekken komende zomer? Wat is die Stewart aan het doen?

Gepost
59 minuten geleden zei Chiemel:

Dus pak 'm beet Benitez, Karsdorp, Boscagli, Malacia, Mauro Junior, Peresic, Luukinho en Ledezma vertrekken komende zomer? Wat is die Stewart aan het doen?

Dat vragen we ons al 2 seizoenen af. John de Jong was genoeg op aan te merken, maar dit is ook helemaal niks. 

Gepost
53 minuten geleden zei Thierryvane:

Hoop naar Napoli. Shirtje incoming.

Ik denk dat hij bij elke club in Italië wel leuk zou passen of wellicht een subtop in Spanje. 

Gepost

Ik verwacht dat de laatste vier van dat rijtje nog wel bij aan tekenen, Ledezma laten gaan terwijl Karsdorp en Malacia gaan vetrekken zou redelijk dom zijn imo. Gaan in ieder geval een roerige transferperiode worden, Bakayoko gaat waarschijnlijk vertrekken omdat hij nog maar een jaar contract heeft, Veerman zie ik ook nog wel verkassen (naar een Girona ofzo). Probleem is alleen dat je voor geen van alleen de hoofdprijs gaat vangen.

Rik Elfrink kan beter net als Fabrizio maar alvast wat mensen in dienst nemen die zijn socials gaan beheren voor hem.

Gepost
12 minuten geleden zei The Saint:

Echt waar. Weer Ledezma hè. Hoeveel doelpunten er al door zijn falen veroorzaakt zijn ;e

En daarna gewoon nog 3/4x in de fout, kan je er gewoon afhalen in de 35ste minuut zo.

Gepost
57 minuten geleden zei Thierryvane:

Prima bord op schoot scouting. Nu is het wachten op Dallinga en El Karouani.

Vraag me niet hoe maar deze jongen heeft tot dusver altijd gelijk.

Zal denk ik de vervanger van Drommel moeten gaan worden. Al is bovenstaande tweet ook alweer verwijderd

Gepost

Kon er de klok op gelijk zetten dat Jong PSV met zoveel spelers vanuit de A-selectie alsnog ging verliezen hé :-D, ook maar goed dat Alfons Groenendijk gaat vertrekken na dit seizoen, amper progressie in het beter maken van spelers.

Gepost
Op 29-4-2025 om 10:12 zei Rogier.:

Ook lekker dat Kyrill even dropt dat hij voor Ajax is, dat moet je eigenlijk niet hebben als je daar net begint :-D

Alsof hij daar ook maar een seconde over heeft nagedacht. :cab: