joostmakaay Gepost April 12 Gepost April 12 Leuke score maar niets zeggende zege, hoe je in de beginfase weer bijna achter komt oi oi oi.. Quote
LouisPSV Gepost April 13 Gepost April 13 (edited) Prima pot gister hoor, maar wat ik niet snap is dat Bosz bij 4-0 voorsprong jongens als Babadi, Land, Driouech, pas heel laat of helemaal geen speelminuten geeft. Edited April 13 by LouisPSV Quote
neva Gepost April 13 Gepost April 13 1 uur geleden zei ElPrincipito: Orakel  Ja, zat in het verkeerde topic.. Quote
Chiemel Gepost April 15 Gepost April 15 Dus pak 'm beet Benitez, Karsdorp, Boscagli, Malacia, Mauro Junior, Peresic, Luukinho en Ledezma vertrekken komende zomer? Wat is die Stewart aan het doen? Quote
Michaelinho* Gepost April 15 Gepost April 15 59 minuten geleden zei Chiemel: Dus pak 'm beet Benitez, Karsdorp, Boscagli, Malacia, Mauro Junior, Peresic, Luukinho en Ledezma vertrekken komende zomer? Wat is die Stewart aan het doen? Dat vragen we ons al 2 seizoenen af. John de Jong was genoeg op aan te merken, maar dit is ook helemaal niks. Quote
Thierryvane Gepost April 15 Gepost April 15 47 minuten geleden zei La Pulga: Lang zal ook wel vertrekken. Â Hoop naar Napoli. Shirtje incoming. Quote
La Pulga Gepost April 15 Gepost April 15 53 minuten geleden zei Thierryvane:  Hoop naar Napoli. Shirtje incoming. Ik denk dat hij bij elke club in Italië wel leuk zou passen of wellicht een subtop in Spanje. Quote
joostmakaay Gepost April 15 Gepost April 15 Ik verwacht dat de laatste vier van dat rijtje nog wel bij aan tekenen, Ledezma laten gaan terwijl Karsdorp en Malacia gaan vetrekken zou redelijk dom zijn imo. Gaan in ieder geval een roerige transferperiode worden, Bakayoko gaat waarschijnlijk vertrekken omdat hij nog maar een jaar contract heeft, Veerman zie ik ook nog wel verkassen (naar een Girona ofzo). Probleem is alleen dat je voor geen van alleen de hoofdprijs gaat vangen. Â Rik Elfrink kan beter net als Fabrizio maar alvast wat mensen in dienst nemen die zijn socials gaan beheren voor hem. Quote
The Saint Gepost April 24 Gepost April 24 Echt waar. Weer Ledezma hè. Hoeveel doelpunten er al door zijn falen veroorzaakt zijn Quote
joostmakaay Gepost April 24 Gepost April 24 12 minuten geleden zei The Saint: Echt waar. Weer Ledezma hè. Hoeveel doelpunten er al door zijn falen veroorzaakt zijn  En daarna gewoon nog 3/4x in de fout, kan je er gewoon afhalen in de 35ste minuut zo. Quote
cimbomcu Gepost April 28 Gepost April 28 Erik Elias incoming  'PSV kaapt gewaardeerde kracht weg bij Feyenoord' | Voetbalzone Quote
Sophomore Gepost April 28 Gepost April 28 Zijn toch wat users hier die behoorlijk wat van mij hebben opgestoken! Quote
Rogier. Gepost April 29 Gepost April 29 Ook lekker dat Kyrill even dropt dat hij voor Ajax is, dat moet je eigenlijk niet hebben als je daar net begint  Quote
Thierryvane Gepost April 29 Gepost April 29 Prima bord op schoot scouting. Nu is het wachten op Dallinga en El Karouani. Vraag me niet hoe maar deze jongen heeft tot dusver altijd gelijk. Quote
Erwin. Gepost April 29 Gepost April 29 57 minuten geleden zei Thierryvane: Prima bord op schoot scouting. Nu is het wachten op Dallinga en El Karouani. Vraag me niet hoe maar deze jongen heeft tot dusver altijd gelijk. Zal denk ik de vervanger van Drommel moeten gaan worden. Al is bovenstaande tweet ook alweer verwijderd Quote
Keeza Gepost April 29 Gepost April 29 Het wordt een warme week, maar in Amsterdam zijn ze aan het bibberen. Kom aannnnn PSV!!! Quote
joostmakaay Gepost April 29 Gepost April 29 Kon er de klok op gelijk zetten dat Jong PSV met zoveel spelers vanuit de A-selectie alsnog ging verliezen hé , ook maar goed dat Alfons Groenendijk gaat vertrekken na dit seizoen, amper progressie in het beter maken van spelers. Quote
Dender70 Gepost April 29 Gepost April 29 Ben benieuwd of die Abed een kans krijgt, jongen met potentie wel Quote
Grote Ree Gepost April 30 Gepost April 30 Op 29-4-2025 om 10:12 zei Rogier.: Ook lekker dat Kyrill even dropt dat hij voor Ajax is, dat moet je eigenlijk niet hebben als je daar net begint   Alsof hij daar ook maar een seconde over heeft nagedacht. Quote
Recommended Posts