Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Bij die kopgoal van Rice keept Benitez ook gewoon weer heel matig toch? Ipv een katachtige redding, doet hij een katachtige sprong terwijl hij gewoon even zijn voetje opzij had kunnen doen.

28 minuten geleden zei Chiemel:

Bij die kopgoal van Rice keept Benitez ook gewoon weer heel matig toch? Ipv een katachtige redding, doet hij een katachtige sprong terwijl hij gewoon even zijn voetje opzij had kunnen doen.

In FM moet hij eigenlijk 17-18 voor excentriciteit hebben, heeft een hoog plafond maar ook een enorm lage ondergrens. Ben er niet heel rouwig om als we deze zomer afscheid van hem zullen nemen, vooral omdat hij een flink salaris heeft.

Leuke pot gezien, Babadi op die vage tackle op Sterling na ook wat leuke dingen laten zien. Waarom hij Luuk nog brengt is mij inderdaad ook echt een raadsel, hij zal nog maar geblesseerd uitvallen door iets knulligs.

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Mooi verhaal over Saibari ook die voor de zoveelste keer te laat is en voor straf in het hotel zat :cab:. Misschien overdreven, maar dit soort dingen vind ik echt tekenend voor dit seizoen.

Dit sluit wel aan bij het gebrek aan professionaliteit. Vanaf de winter merk je gewoon dat er iets is omgeslagen, gebrek aan focus/professionaliteit/echte wil om te winnen die verdwenen is, noem het maar. 

Ik denk dat een aantal spelers redelijk opgebrand is. Mauro heeft overal moeten invallen dit seizoen terwijl hij al geblesseerd begon, die is er nu ook telkens op en af bij. Schouten is er een tijd uitgeweest en speelt telkens met injecties. De Jong kan 2 wedstrijden in de week niet meer aan. Lang lijkt daar ook nog niet te zijn.

Met daarnaast een Bakayoko die niet stilstaat in zijn ontwikkeling maar eerder achteruit gaat en dat je geen fatsoenlijke opties op de backposities hebt in veel wedstrijden waardoor de druk op je verdediging te hoog wordt. 

Ik denk overigens ook dat een Ledezma prima rechtsback zou kunnen zijn, als de rest van het elftal gewoon in orde was. 

De enige waar je wat mij betreft echt vragen bij zijn instelling mag hebben is Boscagli

Tillman mogelijk er toch bij tegen Ajax, dat zou wel echt een enorme meevaller zijn zeg. 

Ben overigens ook wel benieuwd hoe het lijstje van vervangers van Boscagli eruit ziet (als het er überhaupt is), defensieve talenten in de jeugd zie ik momenteel niet echt (Van den Blaak lijkt te stagneren) en de gebruikelijke Eredivisie-vijver heeft ook niet heel veel vergelijkbaars. Nagalo/Flamingo en Obispo is echt te veel domme kracht en te weinig techniek.