The Saint Gepost March 12 Share Gepost March 12 Wat geweldig afgemaakt ook weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 12 Share Gepost March 12 Nog maar 6, het liefst nog minimaal 3 voor rust!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 12 Share Gepost March 12 Had Luuk toch eens 90 minuten aan de kant gehouden joh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 12 Share Gepost March 12 Bij die kopgoal van Rice keept Benitez ook gewoon weer heel matig toch? Ipv een katachtige redding, doet hij een katachtige sprong terwijl hij gewoon even zijn voetje opzij had kunnen doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 12 Share Gepost March 12 28 minuten geleden zei Chiemel: Bij die kopgoal van Rice keept Benitez ook gewoon weer heel matig toch? Ipv een katachtige redding, doet hij een katachtige sprong terwijl hij gewoon even zijn voetje opzij had kunnen doen. In FM moet hij eigenlijk 17-18 voor excentriciteit hebben, heeft een hoog plafond maar ook een enorm lage ondergrens. Ben er niet heel rouwig om als we deze zomer afscheid van hem zullen nemen, vooral omdat hij een flink salaris heeft. Leuke pot gezien, Babadi op die vage tackle op Sterling na ook wat leuke dingen laten zien. Waarom hij Luuk nog brengt is mij inderdaad ook echt een raadsel, hij zal nog maar geblesseerd uitvallen door iets knulligs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost March 13 Share Gepost March 13 Mooi verhaal over Saibari ook die voor de zoveelste keer te laat is en voor straf in het hotel zat . Misschien overdreven, maar dit soort dingen vind ik echt tekenend voor dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 13 Share Gepost March 13 2 uur geleden zei Michaelinho*: Mooi verhaal over Saibari ook die voor de zoveelste keer te laat is en voor straf in het hotel zat . Misschien overdreven, maar dit soort dingen vind ik echt tekenend voor dit seizoen. Dit sluit wel aan bij het gebrek aan professionaliteit. Vanaf de winter merk je gewoon dat er iets is omgeslagen, gebrek aan focus/professionaliteit/echte wil om te winnen die verdwenen is, noem het maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 13 Share Gepost March 13 Ik denk dat een aantal spelers redelijk opgebrand is. Mauro heeft overal moeten invallen dit seizoen terwijl hij al geblesseerd begon, die is er nu ook telkens op en af bij. Schouten is er een tijd uitgeweest en speelt telkens met injecties. De Jong kan 2 wedstrijden in de week niet meer aan. Lang lijkt daar ook nog niet te zijn. Met daarnaast een Bakayoko die niet stilstaat in zijn ontwikkeling maar eerder achteruit gaat en dat je geen fatsoenlijke opties op de backposities hebt in veel wedstrijden waardoor de druk op je verdediging te hoog wordt. Ik denk overigens ook dat een Ledezma prima rechtsback zou kunnen zijn, als de rest van het elftal gewoon in orde was. De enige waar je wat mij betreft echt vragen bij zijn instelling mag hebben is Boscagli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 13 Share Gepost March 13 Uitvak gisteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 13 Share Gepost March 13 Tillman mogelijk er toch bij tegen Ajax, dat zou wel echt een enorme meevaller zijn zeg. Ben overigens ook wel benieuwd hoe het lijstje van vervangers van Boscagli eruit ziet (als het er überhaupt is), defensieve talenten in de jeugd zie ik momenteel niet echt (Van den Blaak lijkt te stagneren) en de gebruikelijke Eredivisie-vijver heeft ook niet heel veel vergelijkbaars. Nagalo/Flamingo en Obispo is echt te veel domme kracht en te weinig techniek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 14 Share Gepost March 14 Bosz kennende moet dat een linksbenige worden, maar als die niet voor handen zijn neem ik aan dat ze weer bij Gladbach aankloppen voor Ko Itakura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 15 Share Gepost March 15 (edited) RKC heeft echt geen reet te vertellen dus het zal zo wel 1-1 worden Edit: dit is hoe je reverse jynxt @himan Edited March 15 by Erwin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost March 16 Share Gepost March 16 Oh, ik zal voortaan beter mijn best doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 16 Share Gepost March 16 Het kan nog, jongons! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 24 Share Gepost March 24 Actieve tuberculose vastgesteld bij speler uit hoofdmacht van PSV - Voetbal International Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost March 24 Share Gepost March 24 Vind Lang wel een teringlijer. Maar die speelde gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 24 Share Gepost March 24 (edited) Besmettelijke ziektes in Brabant vlak na carnaval, goh Edited March 24 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 24 Share Gepost March 24 Volgens Spaanse media en de Telegraaf gaat het om Lucas Perez. Dat is ook geen lekkere binnenkomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 24 Share Gepost March 24 Die is dus klaar voor het seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost March 24 Share Gepost March 24 33 minuten geleden zei Urbeto: Volgens Spaanse media en de Telegraaf gaat het om Lucas Perez. Dat is ook geen lekkere binnenkomer. Volgens de Telegraaf ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 24 Share Gepost March 24 10 minuten geleden zei Copywriter: Volgens de Telegraaf ook Ja absoluut, maar dat zei ik dus net ook al Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost March 24 Share Gepost March 24 Zojuist zei Urbeto: Ja absoluut, maar dat zei ik dus net ook al Lezen is moeilijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 30 Share Gepost March 30 Hoe is de wind normaliter in het PSV stadion? Lekker hard windje vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 30 Share Gepost March 30 Alles of niets vandaag, 4-0 winst of 0-3 eraf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 30 Share Gepost March 30 Tilman op de bank. Helaas geen Schouten. Ik ga straks toch maar eens even kijken. Ik hoop op een overwinning van PSV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts