timpy00 Gepost February 20 Share Gepost February 20 31 minuten geleden zei rich ruzzian: Overrated vrees ik Vlahovic overrated? Dan delen we die mening totaal niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 20 Share Gepost February 20 Gefeliciteerd boys! Perisic, wat een speler, maar ho even, even attentie voor de werkelijk waar fantastische assists van Lang, wat een actie, wat een bal. Buitenaards. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost February 20 Share Gepost February 20 Stem kwijt en beetje pijn aan de kop, maar wat een avond zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 20 Share Gepost February 20 39 minuten geleden zei cimbomcu: Gefeliciteerd boys! Perisic, wat een speler, maar ho even, even attentie voor de werkelijk waar fantastische assists van Lang, wat een actie, wat een bal. Buitenaards. Mag inderdaad ook gezegd worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 20 Share Gepost February 20 Lang was heerlijk op dreef de 2e helft. Perisic is echt de aankoop van het jaar gebleken. Flamingo ook gewoon al zijn 3e CL goal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 20 Share Gepost February 20 Ze weet van Noano is de baddest. Van harte PSV'ers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost February 20 Share Gepost February 20 (edited) Genoten van Noa en Flamingo hoor. En van die Italiaanse Harry Maguire die achterin bij Juve stond. Die gozer kon er echt helemaal niks van. Met zijn aanvoerdersband. Edit: lol, 26 jaar ook. Edited February 20 by Bolderbast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 20 Share Gepost February 20 Ciao tutti! Mochten we Arsenal krijgen, dan heb ik best wel wat over voor kaartjes voor de thuiswedstrijd. Wie kan me daarbij helpen? @LouisPSV heb jij een plug? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 21 Share Gepost February 21 Op 20-2-2025 om 10:35 zei Keeza: Ciao tutti! Mochten we Arsenal krijgen, dan heb ik best wel wat over voor kaartjes voor de thuiswedstrijd. Wie kan me daarbij helpen? @LouisPSV heb jij een plug? Succes amigo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 21 Share Gepost February 21 17 minuten geleden zei Thierryvane: Succes amigo! Creditcard staat klaar, wie helpt mij aan de kaartjes! Gouden tip wordt beloond met een banner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 22 Share Gepost February 22 Lucas Pérez lijkt de nieuwe aanvaller van PSV te gaan worden. Meerdere bronnen melden dat de 36-jarige ex-speler van onder meer Arsenal hard op weg is naar de Eindhovenaren. Volgens Marca wordt de Spanjaard zondag al medisch gekeurd. Dit is op z'n minst een verrassende transfer te noemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost February 22 Share Gepost February 22 Op 20-2-2025 om 10:35 zei Keeza: Ciao tutti! Mochten we Arsenal krijgen, dan heb ik best wel wat over voor kaartjes voor de thuiswedstrijd. Wie kan me daarbij helpen? @LouisPSV heb jij een plug? Vaak wel mensen die hun kaarten aan mij aanbieden als ze niet kunnen gaan. Al verwacht ik dat ‘t bij deze wedstrijd een stuk minder zullen zijn en meestal gaan die kaarten dan naar mijn maten. Mocht ik toch iets kunnen betekenen zal ik me bij je melden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 3-1 vanavond, debuutje van Perez die de laatste goal maakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 Man man wat een fucking trieste kutploeg is het ook hé, jezelf op kunnen laden tegen een club uit Nederland is weer te veel gevraagd dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 26 Share Gepost February 26 Zojuist zei joostmakaay: Man man wat een fucking trieste kutploeg is het ook hé, jezelf op kunnen laden tegen een club uit Nederland is weer te veel gevraagd dus. Het is toch bizar. Eerst weer staan slapen bij een hoekschop, om je meteen daarna kapot te laten counteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 26 Share Gepost February 26 2 minuten geleden zei joostmakaay: Man man wat een fucking trieste kutploeg is het ook hé, jezelf op kunnen laden tegen een club uit Nederland is weer te veel gevraagd dus. Si. 1 uur geleden zei joostmakaay: 3-1 vanavond, debuutje van Perez die de laatste goal maakt. 1-3, eretreffertje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 Geef die fucking Edvardsen eens geel joh, hoeveel irritanter mag hij nog doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 26 Share Gepost February 26 Peter Boosz effect uitgewerkt en Dickie heeft bijgetekend. PSV zit in de problemen hoor. Wie ga je nu voor de groep zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost February 26 Share Gepost February 26 9 minuten geleden zei Sick Blik: Peter Boosz effect uitgewerkt en Dickie heeft bijgetekend. PSV zit in de problemen hoor. Wie ga je nu voor de groep zetten? Van Nistelrooy uit z’n lijden verlossen in Leicester. Of Van Bommel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 26 Share Gepost February 26 10 minuten geleden zei Sick Blik: Peter Boosz effect uitgewerkt en Dickie heeft bijgetekend. PSV zit in de problemen hoor. Wie ga je nu voor de groep zetten? Gewoon Peter Bosz. Een betere trainer gaat PSV toch niet vinden, nog los van dat deze ploeg het duidelijk wel in zich heeft om goed te presteren. Ook onder Bosz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 Notabene het hele weekend vrij gehad terwijl GAE drie dagen geleden nog tegen Ajax gespeeld heeft, kan er met m'n kop gewoon niet bij hoe je dit op mat weet te leggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 26 Share Gepost February 26 Als het Bosz effect verdwijnt, ga je van leuk aanvallend voetbal naar matig voetbal met gatenkaas achterin. Denk elke keer weer, PSV gaat vanaf deze wedstrijd weer los, maar dat blijft steeds uit (muv tegen Juve) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 26 Share Gepost February 26 9 minuten geleden zei Chiemel: Als het Bosz effect verdwijnt, ga je van leuk aanvallend voetbal naar matig voetbal met gatenkaas achterin. Denk elke keer weer, PSV gaat vanaf deze wedstrijd weer los, maar dat blijft steeds uit (muv tegen Juve) Daarom Dickie, die gaat het goed neerzetten achterin. Plus een PSV legende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 Til, Ledezma en Bakayoko zijn zo godsgruwelijk slecht vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 26 Share Gepost February 26 GTA 6 voordat Edvardsen geel krijgt van Higler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts