Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Genoten van Noa en Flamingo hoor.

En van die Italiaanse Harry Maguire die achterin bij Juve stond. Die gozer kon er echt helemaal niks van. Met zijn aanvoerdersband.

Edit: lol, 26 jaar ook. 

Edited by Bolderbast

Lucas Pérez lijkt de nieuwe aanvaller van PSV te gaan worden. Meerdere bronnen melden dat de 36-jarige ex-speler van onder meer Arsenal hard op weg is naar de Eindhovenaren. Volgens Marca wordt de Spanjaard zondag al medisch gekeurd.

Dit is op z'n minst een verrassende transfer te noemen. 

Op 20-2-2025 om 10:35 zei Keeza:

Ciao tutti! 

Mochten we Arsenal krijgen, dan heb ik best wel wat over voor kaartjes voor de thuiswedstrijd. Wie kan me daarbij helpen? 

@LouisPSV heb jij een plug? 

Vaak wel mensen die hun kaarten aan mij aanbieden als ze niet kunnen gaan. Al verwacht ik dat ‘t bij deze wedstrijd een stuk minder zullen zijn en meestal gaan die kaarten dan naar mijn maten. Mocht ik toch iets kunnen betekenen zal ik me bij je melden.

Zojuist zei joostmakaay:

Man man wat een fucking trieste kutploeg is het ook hé, jezelf op kunnen laden tegen een club uit Nederland is weer te veel gevraagd dus.

Het is toch bizar. Eerst weer staan slapen bij een hoekschop, om je meteen daarna kapot te laten counteren :cab:

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Man man wat een fucking trieste kutploeg is het ook hé, jezelf op kunnen laden tegen een club uit Nederland is weer te veel gevraagd dus.

Si.

1 uur geleden zei joostmakaay:

3-1 vanavond, debuutje van Perez die de laatste goal maakt.

1-3, eretreffertje.

10 minuten geleden zei Sick Blik:

Peter Boosz effect uitgewerkt en Dickie heeft bijgetekend. PSV zit in de problemen hoor. Wie ga je nu voor de groep zetten?

Gewoon Peter Bosz. Een betere trainer gaat PSV toch niet vinden, nog los van dat deze ploeg het duidelijk wel in zich heeft om goed te presteren. Ook onder Bosz. 

Als het Bosz effect verdwijnt, ga je van leuk aanvallend voetbal naar matig voetbal met gatenkaas achterin. 

Denk elke keer weer, PSV gaat vanaf deze wedstrijd weer los, maar dat blijft steeds uit (muv tegen Juve)

9 minuten geleden zei Chiemel:

Als het Bosz effect verdwijnt, ga je van leuk aanvallend voetbal naar matig voetbal met gatenkaas achterin. 

Denk elke keer weer, PSV gaat vanaf deze wedstrijd weer los, maar dat blijft steeds uit (muv tegen Juve)

Daarom Dickie, die gaat het goed neerzetten achterin. Plus een PSV legende.