Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

31 minuten geleden zei joostmakaay:

Als er een aanvaller bij moet dan kan er dus binnen twee dagen een bod op tafel liggen, als ze dat zelfde enthousiasme ook eens gebruiken bij het kopen van een verdediger. 

Je zou ondertussen nu wel beter moeten weten bij PSV. Aanval is de beste verdediging.

Salah-Eddine dichterbij Roma dan bij PSV. Even los van het feit dat ik dit een prima ontwikkeling vind verwacht je het natuurlijk ook niet. Beetje een terugkerend fenomeen. PSV trekt aan verdedigers maar haalt deze vervolgens (vrijwel) allemaal niet :D. 

Edited by Michaelinho*

4 uur geleden zei neva:

Bij Ajax stond ie jaren te boek als toptalent, maar die oplichter haalde 6 linksbacks. Geen kans gehad dus. Ja, onder Steijn. Maar niemand zag er toen oké uit.

Die Franse aanvaller hoeft van mij echt niet. 

Sinds zijn overstap van AZwas het een groot talent, statuur werd wel ieder jaar minder. 

Bij Twente ook nog niet eens heel lang vaste basisspeler. Verdedigend hele matige speler, aan de bal prima.

Salah-Eddine heeft het, het afgelopen halfjaar leuk gedaan bij ons. Dat hij kan voetballen zie je écht wel. Daarnaast is zijn snelheid een gigantisch wapen en brengt hij aanvallend ook ontzettend veel. Kijk bijvoorbeeld naar de bal op Rots tegen Besiktas afgelopen donderdag. Een Van Bergen, Rots zelf, Kuipers spelen die gewoon blind voor.

Maargoed, wat hij gisteren heeft gedaan (in opdracht van zaakwaarnemers) hoort natuurlijk niet. We vangen er nu 10+ voor en dat is voor ons een meer dan prima bedrag. 

Sem Steijn gaat denk ik gewoon van 't zomer naar het buitenland voor veeeele miljoenen, moet hij scorend nog wel even zo doorgaan! :) 

Nou ja, precies mijn gedachte. Wat moeten we nou weer met iemand die misschien pas in maart wedstrijdfit is en geen hoogvlieger is op dit niveau? Leuk hoor, zo'n transfer naar de Engelse middenmoot, maar zo fantastisch goed vond ik hem nu ook weer niet in de Eredivisie.

1 uur geleden zei joostmakaay:

Helaas jongens we hebben geprobeerd een linksback te halen, maar gaan het toch met Mauro en Dest doen de rest van het seizoen.

We hebben nog een dag.

Zojuist zei neva:

Nou ja, precies mijn gedachte. Wat moeten we nou weer met iemand die misschien pas in maart wedstrijdfit is en geen hoogvlieger is op dit niveau? Leuk hoor, zo'n transfer naar de Engelse middenmoot, maar zo fantastisch goed vond ik hem nu ook weer niet in de Eredivisie.

Verdedigend is/was Malacia echt super goed en al helemaal voor de Eredivisie, maar aan de bal was het gewoonweg matig. Was bij Feyenoord in het Conference League jaar echt wel te goed voor de Eredivisie. Het is nu wel afwachten wat daar nog van over is na iets van anderhalf jaar (dacht ik?) blessureleed. Hij is al wel weer fit sinds eind november dus denk dat alleen het wedstrijdfit worden voor 90 minuten eventjes duurt.

Laatste 6 wedstrijden heeft die wel in 3 wedstrijden minstens een half uur gespeeld

Er zijn weinig Nederlandse backs die zich zo goed in hun tegenstander vast kunnen bijten als Malacia. Het is op dat vlak echt een pitbull. Tegelijkertijd is het voetballend niet fantastisch, maar mits fit en op enig niveau zoals voor zijn blessure is dit gewoon een versterking voor PSV. 

Ik stoor me er vooral aan dat een jongen van Zuid richting PSV trekt. Van Karsdorp wist je al dat het een enorme huichelaar was, maar van Malacia had ik - hoe naïef ook - beter verwacht. 

3 minuten geleden zei Urbeto:

Er zijn weinig Nederlandse backs die zich zo goed in hun tegenstander vast kunnen bijten als Malacia. Het is op dat vlak echt een pitbull. Tegelijkertijd is het voetballend niet fantastisch, maar mits fit en op enig niveau zoals voor zijn blessure is dit gewoon een versterking voor PSV. 

Ik stoor me er vooral aan dat een jongen van Zuid richting PSV trekt. Van Karsdorp wist je al dat het een enorme huichelaar was, maar van Malacia had ik - hoe naïef ook - beter verwacht. 

Als Feyenoord ook animo had getoond was hij daarheen gegaan lijkt mij, je kunt het Malacia moeilijk kwalijk nemen dat hij op het hoogst mogelijk niveau waar aan voetballen toe wilt komen toch?

Edited by joostmakaay

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Als Feyenoord ook animo had getoond was hij daarheen gegaan lijkt mij, je kunt het Malacia moeilijk kwalijk nemen dat hij op het hoogst mogelijk niveau waar aan voetballen toe wilt komen toch?

Er was gedurende de hele window interesse vanuit meerdere competities. Dat zal vast niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. Ik begrijp de keuze voor PSV vanuit sportief opzicht wel, maar vind het van bijzonder weinig clubliefde getuigen. Die illusie had ik toch wel bij een jongen die 13/14 jaar bij Feyenoord heeft rondgelopen. Onterecht, zo blijkt. 

14 minuten geleden zei joostmakaay:

Als er een optie tot koop bij zit dan wel, anders ga je in de zomer weer precies hetzelfde krijgen als nu.

Naja beter dan een paniekaankoop en nu kan je nog even een paar maandjes verder scouten. Je weet in ieder geval wat je binnen haalt

1 minuut geleden zei Urbeto:

Er was gedurende de hele window interesse vanuit meerdere competities. Dat zal vast niet zomaar als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. Ik begrijp de keuze voor PSV vanuit sportief opzicht wel, maar vind het van bijzonder weinig clubliefde getuigen. Die illusie had ik toch wel bij een jongen die 13/14 jaar bij Feyenoord heeft rondgelopen. Onterecht, zo blijkt. 

Tot gisteren leek hij op weg naar Benfica, aangezien de window vanavond sluit in Engeland snap ik wel dat hij/ze (United) niet meer zo kritisch waren qua club.

20 minuten geleden zei joostmakaay:

Tot gisteren leek hij op weg naar Benfica, aangezien de window vanavond sluit in Engeland snap ik wel dat hij/ze (United) niet meer zo kritisch waren qua club.

Nogmaals, sportief begrijp ik het wel, maar dan kan ik het op supportersvlak toch nog wel betreuren? Ik neem aan dat iedere voetballiefhebber dat verschil wel begrijpt, op misschien een enkele zure Zeeuw na :classic_wink:

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Het gaat er niet om dat je teleurgesteld bent, maar dat je zegt dat je ‘beter had verwacht’, alsof Malacia iets aan Feyenoord schuldig is. 

Ik had vanwege zijn verleden inderdaad meer van Malacia verwacht vanuit een gevoel van clubliefde. Ik weet dat dat een supportersgedachte is, maar een echte Feyenoorder zou mijn inziens niet bij PSV tekenen. Dat jij dergelijke zaken vanuit een fixatie op realiteitszin liever als irrelevant wegzet moet je verder zelf weten, maar ik geloof nog wel in de laatste restanten voetbalromantiek in het moderne topvoetbal, óók wanneer die restanten zoals nu verder afgebroken worden. Het zijn voor mij immers dit soort zaken die de sport kleur geven. 

Maargoed, dat is verder niet de discussie voor dit topic. 

2 uur geleden zei 007mark:

Geen hoogvlieger zegt ie. Was gewoon international he.

Wellicht dat mijn beeld niet compleet was van Malacia, maar ik vind hem lang niet zo sterk en bepalend als Geertruida toen hij ging.

Ik laat me graag verrassen. Schijnt ook fitter te zijn dan ik in eerste instantie dacht.

12 uur geleden zei Urbeto:

Ik had vanwege zijn verleden inderdaad meer van Malacia verwacht vanuit een gevoel van clubliefde. Ik weet dat dat een supportersgedachte is, maar een echte Feyenoorder zou mijn inziens niet bij PSV tekenen. Dat jij dergelijke zaken vanuit een fixatie op realiteitszin liever als irrelevant wegzet moet je verder zelf weten, maar ik geloof nog wel in de laatste restanten voetbalromantiek in het moderne topvoetbal, óók wanneer die restanten zoals nu verder afgebroken worden. Het zijn voor mij immers dit soort zaken die de sport kleur geven. 

Maargoed, dat is verder niet de discussie voor dit topic. 

Wat een bullshit. We leven in 2025, niet 1980.