Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Op 14-9-2024 om 21:19 zei Michaelinho*:

Wat zou er trouwens met Noa zijn? Petertje doet daar namelijk echt bizar geheimzinnig over..

’Ik wil daar niks over zeggen.’

’Jullie (pers) hoeven ook niet alles te snappen.’

’Over sommige dingen mag ik ook niks zeggen.’ 

Bosz was echt ook zichtbaar geagiteerd. Hele vreemde situatie weer. 

Medische condities mag je tegenwoordig niks meer over zeggen toch? Dan snap ik wel dat je als Bosz zijnde daar erg moe van wordt als ze blijven vragen. 

• Like 1

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Perisic lekker man, legend . Zal niet veel meer te bieden hebben gok ik, maar goed voor de kleedkamer met zijn leeftijd. 

Of ze verwachten dat Lang nog heel lang niet frequent kan spelen 

Er zijn ook geruchten dat Lozano al einde verhaal is met zijn blessure. Al heb ik dan alsnog liever Babadi/Saibari denk ik als backup, die jongens en zeker Saibari verdienen toch meer kansen.

• Like 1

7 minuten geleden zei Erwin.:

Er zijn ook geruchten dat Lozano al einde verhaal is met zijn blessure. Al heb ik dan alsnog liever Babadi/Saibari denk ik als backup, die jongens en zeker Saibari verdienen toch meer kansen.

Ja absoluut. Saibari sowieso, maar die is toch ook weer geblesseerd geweest? Babadi ook wel een apart geval. Zo lang veel moeite gedaan om hem bij te laten tekenen en nu speelt die partijtjes bij Jong. Hij (zijn entourage) zal binnenkort wel beginnen met zeuren. 

Mijn vriendin maakt een slechte beurt vandaag. Beetje restaurant reserveren om 19:00 :nope: 

Edited by The Saint

Goh.. wat zonde. Appte net een maatje dat dit ogenschijnlijke overwicht te mooi om waar te zijn zijn was. Lekker gejynxt.. 

Ja zag hier wel echt dat Ledezma geen verdediger is. Speelt een aardige pot, maar werd echt kinderlijk eenvoudig verschalkt met die lichaamsschijnbeweging. Waardoor Yildiz ook echt alle ruimte had voor dat schot. Los van dat het ook een hele knappe bal was.