Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik denk dat Van Duiven meer heeft zou hebben aan een verhuur aan top KKD dan aan onderkant Eredivisie. Stagneert de afgelopen jaren wat in zijn groei dus ben benieuwd wat er verder met hem gaat gebeuren. Enkele miljoenen + eventuele doorverkoop zou misschien wel een mooie verkoop zijn omdat er nu meer twijfels dan duidelijkheid zijn over hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Willem:

Ik denk dat Van Duiven meer heeft zou hebben aan een verhuur aan top KKD dan aan onderkant Eredivisie. Stagneert de afgelopen jaren wat in zijn groei dus ben benieuwd wat er verder met hem gaat gebeuren. Enkele miljoenen + eventuele doorverkoop zou misschien wel een mooie verkoop zijn omdat er nu meer twijfels dan duidelijkheid zijn over hem.

Is ie niet ook al door Uneken voorbij gestreefd?

Veel Heracles-supporters hadden hem graag (op huur) over zien komen, maar ik denk niet dat ie echt in de basis zou staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Oerlie Ja Uneken krijgt in principe de voorkeur in de spits bij Jong PSV. Met zijn kwaliteiten denk ik dat een aanvallende ploeg goed bij hem zou passen om minuten te maken en dan kom je al snel bij top KKD uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oerlie:

Is ie niet ook al door Uneken voorbij gestreefd?

Veel Heracles-supporters hadden hem graag (op huur) over zien komen, maar ik denk niet dat ie echt in de basis zou staan.

Denk persoonlijk ook dat hij wat te klein is om een echte top spits te worden. Onderkant Eredvisie heeft hij vorig jaar al gezeten met Almere. Eigenlijk geen kans gehad daar. Top KKD lijkt me wel de max eigenlijk. 

V.w.b. Heracles, die hebben toch ook net een recordaankoop gedaan voor de spitspositie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

Denk persoonlijk ook dat hij wat te klein is om een echte top spits te worden. Onderkant Eredvisie heeft hij vorig jaar al gezeten met Almere. Eigenlijk geen kans gehad daar. Top KKD lijkt me wel de max eigenlijk. 

V.w.b. Heracles, die hebben toch ook net een recordaankoop gedaan voor de spitspositie?

Klopt ja. Maar veel supporters zouden hem graag zijn als extra buitenspeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei joostmakaay:

Manchester City bod gedaan op Jason van Duiven om hem vervolgens te stallen bij Lommel, moreel gezien alleen al afwijzen imo, gewoon lekker verhuren aan een Groningen of Fortuna voor een heel seizoen.

Moet die bij ons de bank warm gaan houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Michaelinho*:

Boscagli & Mauro er definitief niet bij. Luuk de Jong is ziek. 

Schouten zal de plek van Boscagli wel innemen. Benieuwd wie er dan linksback moet spelen. Mooie kans voor Pepi eventueel ook. 

Op linksback? ;c 

Oppegárd of Dams zal wel linksachter spelen vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AS Monaco meld zich voor Teze. Denk dat dit net de club is die Teze kan verleiden om te komen. Goed salaris, potentieel veel speelminuten en champions league voetbal, lijkt me erg aantrekkelijk voor hem. Hoop ‘t niet eigenlijk, want we zitten al zo dun in de verdediging en Teze is toch wel een betrouwbare stabiele speler geworden in de laatste jaren.

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Michaelinho*:

En samen met Flamingo & Teze geeft hij nog een cadeautje weg. Is Nieuwkoop ook echt helemaal kwijt. 

Oppegard, gewogen en te licht bevonden. Stewart aan de bak alsjeblieft :LO:

Net ook weer een keer, met die fenomenale redding van Benitez. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik kan er niks aan doen maar hou echt van Guus Til.

Klopt overigens geen ene moer van de verdediging bij beide ploegen.

In het buitenland lachen ze je uit als je deze wedstrijd laat zien en zegt dat het de twee beste clubs van de afgelopen twee jaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

In het buitenland lachen ze je uit als je deze wedstrijd laat zien en zegt dat het de twee beste clubs van de afgelopen twee jaar zijn.

In de Champions League tegen een Real Madrid krijg je er zo echt 12 om je oren :cab:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites