Willem Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Ik denk dat Van Duiven meer heeft zou hebben aan een verhuur aan top KKD dan aan onderkant Eredivisie. Stagneert de afgelopen jaren wat in zijn groei dus ben benieuwd wat er verder met hem gaat gebeuren. Enkele miljoenen + eventuele doorverkoop zou misschien wel een mooie verkoop zijn omdat er nu meer twijfels dan duidelijkheid zijn over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 39 minuten geleden zei Willem: Ik denk dat Van Duiven meer heeft zou hebben aan een verhuur aan top KKD dan aan onderkant Eredivisie. Stagneert de afgelopen jaren wat in zijn groei dus ben benieuwd wat er verder met hem gaat gebeuren. Enkele miljoenen + eventuele doorverkoop zou misschien wel een mooie verkoop zijn omdat er nu meer twijfels dan duidelijkheid zijn over hem. Is ie niet ook al door Uneken voorbij gestreefd? Veel Heracles-supporters hadden hem graag (op huur) over zien komen, maar ik denk niet dat ie echt in de basis zou staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli @Oerlie Ja Uneken krijgt in principe de voorkeur in de spits bij Jong PSV. Met zijn kwaliteiten denk ik dat een aanvallende ploeg goed bij hem zou passen om minuten te maken en dan kom je al snel bij top KKD uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 3 uur geleden zei Oerlie: Is ie niet ook al door Uneken voorbij gestreefd? Veel Heracles-supporters hadden hem graag (op huur) over zien komen, maar ik denk niet dat ie echt in de basis zou staan. Denk persoonlijk ook dat hij wat te klein is om een echte top spits te worden. Onderkant Eredvisie heeft hij vorig jaar al gezeten met Almere. Eigenlijk geen kans gehad daar. Top KKD lijkt me wel de max eigenlijk. V.w.b. Heracles, die hebben toch ook net een recordaankoop gedaan voor de spitspositie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Denk persoonlijk ook dat hij wat te klein is om een echte top spits te worden. Onderkant Eredvisie heeft hij vorig jaar al gezeten met Almere. Eigenlijk geen kans gehad daar. Top KKD lijkt me wel de max eigenlijk. V.w.b. Heracles, die hebben toch ook net een recordaankoop gedaan voor de spitspositie? Klopt ja. Maar veel supporters zouden hem graag zijn als extra buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 12 uur geleden zei joostmakaay: Manchester City bod gedaan op Jason van Duiven om hem vervolgens te stallen bij Lommel, moreel gezien alleen al afwijzen imo, gewoon lekker verhuren aan een Groningen of Fortuna voor een heel seizoen. Moet die bij ons de bank warm gaan houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Tsja, die Kevin van Veen speelt die niet uit de basis nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Boscagli & Mauro er definitief niet bij. Luuk de Jong is ziek. Schouten zal de plek van Boscagli wel innemen. Benieuwd wie er dan linksback moet spelen. Mooie kans voor Pepi eventueel ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 41 minuten geleden zei Michaelinho*: Boscagli & Mauro er definitief niet bij. Luuk de Jong is ziek. Schouten zal de plek van Boscagli wel innemen. Benieuwd wie er dan linksback moet spelen. Mooie kans voor Pepi eventueel ook. Op linksback? Oppegárd of Dams zal wel linksachter spelen vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 2 uur geleden zei neva: Op linksback? Oppegárd of Dams zal wel linksachter spelen vermoed ik. Lol . Pepi voor Luuk bedoelde ik natuurlijk. Ja het zal Oppegard wel worden, benieuwd wat die heeft bij geleerd dan. Kan me toch niet voorstellen dat hij PSV niveau is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) AS Monaco meld zich voor Teze. Denk dat dit net de club is die Teze kan verleiden om te komen. Goed salaris, potentieel veel speelminuten en champions league voetbal, lijkt me erg aantrekkelijk voor hem. Hoop ‘t niet eigenlijk, want we zitten al zo dun in de verdediging en Teze is toch wel een betrouwbare stabiele speler geworden in de laatste jaren. 4 augustus bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zou toch best lekker zijn om aan de conpetitie te starten zonder rechtsback . Benieuwd naar het spel vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Prima goaltje van Lang dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Tsja.. verrassend dat het precies Oppegard is die dit overkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus #Boszout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus En samen met Flamingo & Teze geeft hij nog een cadeautje weg. Is Nieuwkoop ook echt helemaal kwijt. Oppegard, gewogen en te licht bevonden. Stewart aan de bak alsjeblieft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 19 minuten geleden zei La Pulga: #Boszout Charlatan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 13 minuten geleden zei Michaelinho*: En samen met Flamingo & Teze geeft hij nog een cadeautje weg. Is Nieuwkoop ook echt helemaal kwijt. Oppegard, gewogen en te licht bevonden. Stewart aan de bak alsjeblieft Net ook weer een keer, met die fenomenale redding van Benitez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 5 minuten geleden zei Erwin.: Net ook weer een keer, met die fenomenale redding van Benitez. Die kan er echt helemaal niets van (Oppegard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Ik kan er niks aan doen maar hou echt van Guus Til. Klopt overigens geen ene moer van de verdediging bij beide ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ik kan er niks aan doen maar hou echt van Guus Til. Klopt overigens geen ene moer van de verdediging bij beide ploegen. Ik dacht niet dat ik het nog zou zeggen; ‘He’s starting to grow on me’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 6 minuten geleden zei Thierryvane: Klopt overigens geen ene moer van de verdediging bij beide ploegen. Understatement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 5 minuten geleden zei Erwin.: Understatement Wat staan ze nou allemaal te doen bij die 3-4? Ook echt 0 urgentie ook om die bal weg te krijgen. Pingel zal wel gemist worden nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 26 minuten geleden zei Thierryvane: Ik kan er niks aan doen maar hou echt van Guus Til. Klopt overigens geen ene moer van de verdediging bij beide ploegen. In het buitenland lachen ze je uit als je deze wedstrijd laat zien en zegt dat het de twee beste clubs van de afgelopen twee jaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) 6 minuten geleden zei PJHoutman: In het buitenland lachen ze je uit als je deze wedstrijd laat zien en zegt dat het de twee beste clubs van de afgelopen twee jaar zijn. In de Champions League tegen een Real Madrid krijg je er zo echt 12 om je oren 4 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten